25 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Ik geef de pap van Nestl茅 biscuit smaak die maak je aan met water er zit al ...
Bedankt voor je reactie! Ik ga het zeker proberen 馃槉

3 jaar geleden

Ons zoontjes (4feb 1 geworden) heeft het volgende schema. 7 uur Brinta gemaakt van opvolgmelk. 10 uur fruit & water 11.30 uur 1 boterham en een halve advent beker met koemelk 14.30 uur 1 boterham & water 17 uur 1 fles 180+6 opvolgmelk 18.15 uur avondeten.. Groente.. Oid 19 uur naar bed tot 7 uur.

3 jaar geleden

Zie hier heel veel pyjama pap in allerlei variaties voorbijkomen en roosvicee. Dat zou ik persoonlijk nog niet doen omdat er veel suiker in zit en ze dat niet nodig hebben op die leeftijd. Zijn alleen maar dikmakers. Water, melk en thee is prima voor een kindje van 1 en Brinta of gewone pap van bijvoorbeeld ah bio huismerk is gezondere keuze. Natuurlijk vinden ze dat andere misschien lekkerder. Dat komt door de suikers. Als je het zoeter wil maken kan je er ook een banaan doorheen doen oid. 馃槉

3 jaar geleden

Hier krijgt onze dochter van 1 sochtends optimel en savonds pyjamapap.. ook geen opvolgmelk meer

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 茅xact even oud! Krijgt vqn ons nu sinds 2 weken een dubbele boterham met confituur en een beetje groeimelk smorgens. Smiddags patatjes ( vlees, groenten, aardappelen) rond 16u fruitpap/fruithapje en dan savonds nog een grote fles groeimelk