8 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon word ook in Januari 3, soms krijgt hij een banaan en soms gewoon een flesje pap...... heeft hier ook echt nog behoefte aan..... dus ik laat het maar even zo....

één jaar geleden

Ik ben met 1,5 overgestapt op peuter melk van Alpro. Heb je in soja en haver variant en is een stuk goedkoper en gezonder dan die pyjama papjes. En mocht je er echt helemaal mee willen stoppen, ik heb dit een paar weken geleden gedaan toen we een weekendje weg gingen. In een andere omgeving was het makkelijker om een patroon te doorbreken. In dat weekend heb ik het niet gegeven en na dat weekend vroeg hij er niet meer om. Succes!

één jaar geleden

Na het avondeten krijgt onze zoon niks meer. Al sinds hij met de pot mee eet niet meer. Mocht hij niks gegeten hebben dan mag hij nog een banaan en/yoghurt. Maar dat is niet vlak voor het slapen maar meer direct na het avondeten.

één jaar geleden

Voor het slapen gaan niets. Tijdens het avondeten krijgt ze wat wij eten.

één jaar geleden

Avondeten en soms nog iets lekkers erna. Meer eet mijn dochter niet meer s avonds.

één jaar geleden

Onze dochter word in februari 3. Ze krijgt chips of iets anders lekkers als ze dat wilt na het avond eten. Maar vaak eigenlijk niks.. wel gewoon haar eigen drinken ‘raak limonade’..

één jaar geleden

Gewoon avondeten en toetje erna als hij dat wil. Verder niets. Het snoepen doen we overdag. Hij mag alleen zero limonade nog of water voor het slapen gaan.

één jaar geleden

Niks.. Ik dacht al huh voor het slapen gaan? Haha Hij eet z'n avondeten rond 17.30/18.00 uur.. En daarna eet en drinkt hij niks meer.