316 Reacties

5 jaar geleden

Hebben jullie ook dat als je muziek maakt of zingt de kleine uk juist gaat bewegen?? Ik speel zelf gitaar en heb nu van t weekend al een paar keer tijdens het spelen en zingen dat tie gaat bewegen.

5 jaar geleden

20 weken al, maar voel nog steeds niks 😕

5 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van m'n eerste 💖 en ik voel d'r sinds vorige week elke dag heel goed (nu 21+4)

5 jaar geleden

Bij mij is het ook de eerste en ik voelde het met 16 weken voor het eerst. Dat is natuurlijk best vroeg. Zijn ook pas sinds een week duidelijkere schopjes..

5 jaar geleden

Ik ben nu 21 wkn zwanger van mijn eerste kindje! En voel hem nu sinds 2 weekjes.. kleine drukte maker is het 😍

5 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de eerste en dacht de baby echt rond de 20 weken pas te gaan voelen. Tot mijn verbazing kwam ze al met 16+6. De eerste dagen alleen gekriebel en geplons.. lastig te beschrijven, maar alsof ze aan het zwemmen is in je buik. Al gauw kwamen de opvallende schopjes. Een soort getik in mijn buik vaak rechts of links onderin en toen wist ik het zeker... ze is het 🥺🥰!! Inmiddels zijn de schopjes veel harder en kan ik er echt van genieten. Mijn man dacht haar gisteren voor het eerst gevoeld te hebben, maar dat weten we nog niet zeker. Vanavond maar weer proberen ☺️. Ik denk dat je de baby echt wel in een hele korte tijd zal voelen. Een vriendin van me is bijna 19 weken zwanger van de eerste en voelt ook nog niets. Probeer in ieder geval (wanneer je darmen rustig zijn) bij het liggen te focussen. De baby is dan vaak actiever!!

5 jaar geleden

Ik ben morgen 21 weken zwanger van onze kleine meid alleen nogsteeds niks gevoeld helaas.. Ik wacht echt zo erg op dat moment, dat ik haar eerste schopjes eindelijk ga voelen, maar me placenta is dik en ligt vooraan maar hoop echt binnenkort haar te voelen! 🥰

5 jaar geleden

Morgen 21 weken en voel sinds een paar dagen eigenlijk pas iets. Voeld als poppende luchtbellen of zo. ☺️

5 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben vandaag 21 weken en 1 dag. Ik voel onze kleine man vanaf 18 weken. Ik ben een gezette dame en mijn placenta ligt voor dus eigenlijk had ik het niet zo snel verwacht. Van de buitenkant is helaas nog niets te voelen. Maak je niet te druk, volgens mijn verloskundige kan het vaak wel tot week 24 duren voor je wat voelt. Maar als je er onzeker van wordt kun je misschien contact opnemen met je eigen verloskundige voor een extra geruststellende echo?

5 jaar geleden

Ik ben nu 21 + 1 weken zwanger van ons eerste kindje en ik denk dat ik hem vanmorgen voor het eerst voelde. Voelde soort plopjes rechtsboven en daarna links onder en toen rond mn navel. Ik werd net wakker en lag nog in bed toen ik ineens dacht.. hey wat was dat.. dus denk dat dat dan wel de baby moest zijn?🤔

5 jaar geleden

Ik ben 20 weken en voelde haar vanaf 19 weken voor het eerst. Heb de placenta ook aan de voorkant en voel het vooral savonds en sochtends. Nog niet echt overdag. Voel haar nog wel dofjes soms ligt er aan hoe ze ligt

5 jaar geleden

Vanaf 12 weken af en toe wat plopjes en geborrel. Sinds week 18 elke dag duidelijk beweging te voelen.

5 jaar geleden

Je moet eens rustig gaan liggen met je handen op je buik en geduld hebben. Wie weet voel je dan wat golfjes bewegingen in je hand. Ik had dit van de week voor het eerst (19 weken) van binnenuit voel ik het ook nog niet zo..

5 jaar geleden

Volgens mij heeft dat er niets mee te maken hoe slank je bent. Ik heb een b ...
Dat zei de gynaecoloog. Zal ook niet bij iedereen hetzelfde zijn

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 21+1 weken zwanger. Wat gek dat het zo kan verschillen he. Het kleine mannetje in mijn buik houdt mij soms wakker door zijn getrappel. Krijg soms zelfs een nare stomp in mijn blaas al. Ik voel hem al vanaf week 16. Dat is ook wel vroeg voor een eerste zwangerschap. Het kan liggen aan waar je placenta ligt, maar misschien ligt het ook aan hoe je baarmoeder ligt. Ik heb absoluut nog geen bolle buik. Bolletje begint net pas een beetje te groeien. Je kunt hem nu ook al aan de buitenkant voelen en zelfs zien bewegen soms.

5 jaar geleden

Ik voel het ook sinda 2 weken, gevoel dat er iets tegen mijn blaas tikte, bleek de baby te zijn die met de voetjes tegen de blaas lag tijdens de echo! Ik ken het gevoel niet dus wist al meteen dat het de baby was. Het blijft echt bijzonder 🥰

5 jaar geleden

Met 17 weken voor het eerst gevoeld, vooral als ik rustig zit, placenta aan de achterkant dus eerder te voelen, hij heeft zich nu omgedraaid dus ligt met rug aan voorkant waardoor ik hem niet meer goed voel. Met dopler geluisterd en hartje nog nooit zo duidelijk gehoord.

5 jaar geleden

Ik voelde mijn huidige baby vanaf 18 weken. Het is de 2de dus ik wist wat ik moest voelen en ik heb mijn placenta achter liggen. Vorige keer placenta voor en ik wist niet wat ik moest voelen was toen ergens rond de 24 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Ik ben 20 weken en voelde haar vanaf 19 weken voor het eerst. Heb de plac ...
Hier precies hetzelfde. 😊

5 jaar geleden

Ik voel helaas nog niks... Ben nu 19+5. Ook is mijn buik nog niet echt groot dus hoop dat alles goed gaat!