316 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij gaat ie al flink tekeer zaterdag 22 weken..je ziet vanaf buitenkant al echt bewegingen

5 jaar geleden

Ik voelde mijn kindje met 16weken en 2dagen voor het eerst

5 jaar geleden

Ik ben nu ook 20wkn en sinds kort ben ik het gevoel in me buik best te plaatsen als mijn mini. Het hielp mij heel erg om ongeveer een halfuur na het eten heel rustig te gaan zitten en dan beetje focus te leggen op wat er in me buik gebeurt.

5 jaar geleden

Vergeet niet dat het ook ligt aan hoe je placenta ligt. Geen zorgen voor diegene die onzeker zijn. Vergeet ook niet dat ze nog zo klein zijn❤️ ik voel mn dochtertje ook nog niet en ik ben bijna 20 weken. Maar de placenta ligt ervoor. Mn zoontje voelde ik rond deze tijd wel al.

5 jaar geleden

20 weken vandaag en voel wel eens wat.... maar of het mijn darmen zijn of dat er voedsel verteerd wordt of dat het mini draakje is.... dat weet ik dus niet🤔

5 jaar geleden

Ik voelde hem bij 16weken en nu 19+5 weken en mijn vriend voelt hem bijna al een week en ik zie mijn buik ook bewegen als hij schopt sinds gisteren 💙

5 jaar geleden

Ik ben 18+2 maar vork nog niks. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus dat kan de reden zijn waarom ik nog niks voel. Ik kan niet wachten totdat ik mijn kleine ventje in mijn buik voel trappelen

5 jaar geleden

Ben nu 19+6, ik voel de kleine elke dag al sinds 17 weken ongeveer. Mijn placenta ligt dan ook aan de achterkant☺️

5 jaar geleden

Reactie op Meus

Vergeet niet dat het ook ligt aan hoe je placenta ligt. Geen zorgen voor di ...
Klopt inderdaad mijn placenta ligt ook voor, voelde mn eerste kindje pas met 22 weken echt goed en ben nu 20 weken en voel dus ook nog vrij weinig.... gaat goed komen Hahah er komt een moment dat je hoopte dat je het even niet zou voelen :p

5 jaar geleden

Reactie op S123

Klopt inderdaad mijn placenta ligt ook voor, voelde mn eerste kindje pas me ...
Haha ja klopt ook. Als ze je ribben proberen stuk te trappen😂

5 jaar geleden

Hebben jullie ook wel eens dat je weet waar hij of zij in je buik zit door het getrappel en dat je dan je buik aait en dat de baby er op reageert?? Soms lijkt het wel alsof hij/zij wegschiet of anders gaat liggen. Gister zelfs dat mn partner over mn buik wreef en het leek wel alsof de baby schrok en zich weg trok. Wat ontzettend raar viel, alsof hij ons kietelde. Ik maakte ook een raar "whooee" geluid 😅

5 jaar geleden

Reactie op Rich1987

Dat zei de gynaecoloog. Zal ook niet bij iedereen hetzelfde zijn
Nee idd. Ik denk dat dat van buiten af voelen later is bij een placenta aan de voorkant.

5 jaar geleden

Ik ben nu 20 weken en voel mijn baby vanaf 19 weken terwijl mijn placenta aan de voorkant ligt.

5 jaar geleden

Ik ben nu 18+4 en voel eens in de 4 dagen iets van gerommel wat ik niet kan plaatsen. Ik probeer ook vaak contact met haar te maken maar dat lukt nog niet helemaal.

5 jaar geleden

Reactie op Melly

Ik ben nu 18+4 en voel eens in de 4 dagen iets van gerommel wat ik niet kan ...
Ik probeer dan ook mijn hand neer te leggen als ik iets voel wat ik niet kan plaatsen maar dan gebeurt er ook niks...

5 jaar geleden

Ik voelde vanaf 16 weken hele kleine bewegingen, maar echt heel sporadisch. Op de echo was toen ook te zien dat de placenta aan de achterkant zit, dus vandaar. Ik ben nu 18+2 en de bewegingen van onze kleine meid worden steeds duidelijker. Misschien heb je al gerommel gevoeld en dacht je dat het je darmen waren.

5 jaar geleden

Ik ben bijna 22 weken en voel ook nog niks ben er bij de 20 weken echo achter gekomen dat mijn placenta voor ligt en dat de reden is. Ook zei mijn verloskundige dat je pas vanaf de 25ste week je baby elke dag moet voelen.

5 jaar geleden

Sinds een ruime week begin ik het te voelen, de ene dag meer als de andere, ik ben nu 18+1. Het is voor mij de 2de dus ik weet ook een beetje wat ik moet voelen, dat scheelt ook wel. Bij de eerste duurde het veel langer, althans dat denk ik dan🙂

5 jaar geleden

Ik voel het al 2 weken, maar sinds deze week echt duidelijk (18 weken). Het voelde eerst als kleine plopjes (net als je darmen, soms lastig te onderscheiden) nu alsof er iets heel kleins aan de binnenkant van je buik aait. Soms alsof iets kleins klopt aan de binnenkant.

5 jaar geleden

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en voelde haar al vanaf 16 weken. Echt mini schopjes, plokjes in u buik 🥰