11 Reacties

3 jaar geleden

Hier zit die er nog in, op dagen zoals gister en vandaag, rits ik hem lekker open. In de ochtend vind ik het nog te koud om deze er helemaal uit te halen.

3 jaar geleden

Ik doe hetzelfde

3 jaar geleden

Ik laat hem erin. En hou het open als het warm is. Dan vouw ik het onder haar benen. En als het koud is rits ik dicht. Ik vind het nog wel nodig, maar ervaar het niet als een gedoe. Ik heb de wandelwagen in mijn kleine gang en heb de voetenzak gewoon open.

3 jaar geleden

Nooit gebruikt. Heb wel altijd een dekentje eromheen gestopt. Maar met dit weer zonder dekentje

3 jaar geleden

Wij hebben hem er ook nog aan zitten. En als het te warm is dan zet ik hem op de zak in plaatst van er in. Dan heb je ook geen gedoe

3 jaar geleden

Ze zit er hier half op met haar beentjes.

3 jaar geleden

Ik kijk gewoon per moment. Heb hem er zo uitgehaald. ‘S ochtends vroeg er vaak nog in, maar later op de dag zeker eruit. Hoef alleen maar de riempjes door de gaten te halen en that’s it.

3 jaar geleden

Bij ons eruit, en als het kouder is er weer in... maar die van ons is weer heel makkelijk dus dat scheelt 😅

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd een voetenzak in de zomer 1 van lakenstof( zelf gemaakt)

3 jaar geleden

Ik heb hem er al heel lang uit... vaak als het dan wat kouder is pak ik een ander dekentje voor m🙈

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik heb hem er al heel lang uit... vaak als het dan wat kouder is pak ik een ...
Maar mijn ‘flap’ kan trouwens helemaal los geritst worden, dus kan de basis in principe laten zitten, maar denk daar nu pas overna🤣 Gebruik de wagen erg weinig, supermarkt is letterlijk voor me deur.