219 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Evi

Goedemorgen, Het is nog allemaal erg pril inderdaad. Ik ben ook zwanger va ...
Ja dat hebben wij ook haha! Je zou het het liefste tegen iedereen willen zeggen. Iemand nog tips waar je op moet letten bij uitzoeken verloskundige?

5 jaar geleden

Ik heb bij de verloskundig eigenlijk alleen naar mijn gevoel geluisterd. In de buurt vond ik belangrijk. Dat voelde “veilig”. Er waren twee verloskundige praktijken bij mij in de buurt. De ene deed heel vaag aan de telefoon, ze gaven aan dat ze geen tijd hadden voor mensen die eerst even wilde kennismaken. “Zo werkt dat niet” zei ze. Mijn gevoel daar was gelijk minder. Ze sloot nog wel af met: je bent natuurlijk gewoon van harte welkom als je je wil inschrijven. De andere verloskundig ontving mij met open armen en zei meteen dat ze nu tijd had om te kletsen. Ik ging langs en het voelde zo fijn. Een oudere Surinaamse dame die zichzelf ook nog echt vroedvrouw noemt. Heel fijn, alsof ik ben een oud tante op bezoek was.

5 jaar geleden

Hoi allemaal, leuk de reacties!! Zo bekend ook! Mijn man(30) en ik(30) zijn super enthousiast! Ik merk er nog niet al te veel van. Nja, veel plassen, gevoelige borsten, buikkrampjes en pijn in de benen af en toe. Ik zal maandag de verloskundige bellen! Zo spannend! Enige tips? Gr,

5 jaar geleden

@Steffanie ook al zo'n lang traject voor jullie.. 3 puncties heftig. Super fijn dat het nu toch gelukt is! Goede tips voor een verloskundige zijn hier ook welkom haha! Wij willen morgen even kijken wat er in de buurt zit en dan van de week contact opnemen.

5 jaar geleden

Hallo allemaal, ikzelf ben 34 en mijn partner is 29. Waarschijnlijk uitgerekend op 7 februari. Ik heb al een verloskundige vanuit mijn eerdere zwangerschappen en sta daar al onder controle in verband met een missed abortion een half jaar geleden. Erg spannend dus!

5 jaar geleden

Lieve allemaal, Wat een wonder dit! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 28 jaar en het is gelukt bij onze eerste IUI. Hiervoor zijn we 2 jaar bezig geweest... ik ben nog wel mega onzeker, heb wel 10 testen gedaan. De twee digitale van ClearBlue waren voor mij het meest overtuigend. Die van Action maken me wel weer onzeker... vond het streepje zo dun. Wat zien jullie?😊 Veel geluk allemaal! Mijn uitgerekende datum volgens de app is 7 februari 2020 💙💗

5 jaar geleden

Reactie op Marlin

Lieve allemaal, Wat een wonder dit! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. I ...
Gefeliciteerd! No worries, je bent hartstikke zwanger ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Marlin

Lieve allemaal, Wat een wonder dit! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. I ...
Nou, daar is geen twijfel aan hoor. En sowieso, hoe dun een streepje ook zou zijn, een streepje is een streepje ;)

5 jaar geleden

@liefdesbaby @wallaby oh jullie maken mijn dag 💚

5 jaar geleden

Reactie op mamsvanhummels

Hallo, Ik ben 29 jaar en mijn partner is 33. Ik ben op dit moment zwanger ...
Goedemorgen allemaal, Leuk om iedereen zijn berichtje te lezen. Wilde even een update geven. Na 2 dagen een heel klein beetje bloed te zijn verloren stopte het gelukkig. Ik heb daarna nog een test gedaan die dik positief was. 25 juni hebben we een afspraak bij de verloskundige. Oh ja 3 februari is tot nu toe mijn uitgerekende datum. Succes allemaal!!

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 32 en mijn man is 34. Na bijna een jaar proberen ben ik nu zwanger van de eerste. Ik was heel erg zenuwachtig en heb twee keer een test gedaan. De eerste toen ik 4dagen overtijd was erg de tweede toen ik precies 5 weken was. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen. We zijn allebei heel erg blij met dit kleine groeiende monstertje (zoals wij het noemen). We hopen dat alles goed gaat, want in verband met vervroegde overgang wordt de kans steeds kleiner. De uitreken datum is 1 februari en onze eerste afspraak bij de verloskundige is 24 juni. 😊

5 jaar geleden

Hier zwanger van de 2e na bijna een jaar proberen, van onze zoon binnen 2 maand zwanger. Zoals ik het bereken 5 februari uitgerekend. De verloskundige bel ik van de week nog voor een eerste afspraak. Wel spannend hoor, heel veel testen gedaan, denk wel 5 haha! En daar zal er vast nog wel één bij komen... Onwerkelijk 😅

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 33 jaar en moeder van 2 prachtige zoons van 7 jaar en de jongste word deze week 4 jaar Midden april besloten we dat we samen toch heel graag mocht het ons gegunt zijn nog een derde kindje willen en afgelopen vrijdag had ik een positieve test. We zijn erg blij als ik het goed bereken ben ik 1 feb uitgerekend. Ik wens jullie in ieder geval allemaal al een fijne zwangerschap.

5 jaar geleden

Oh wat spannend he dames?! Ik heb 14 april helaas een miskraam gehad, maar nu dus weer zwanger! Beetje lastig te bepalen hoe lang 😉 denk 20 mei ovulatie, dus dan 4 weken zwanger volgens mij!

5 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik ben 38 jaar (latere leeftijd bij partner gekomen) en al mama van 2 jarige dochter (gisteren jarig). Volgens ene berekeningen zou ik 1 febr uitgerekend zijn maar volgens andere 14 febr. Ik kom in speciaal traject ivm diabetes. Des te meer echo's haha.

5 jaar geleden

Reactie op Loes80

Hoi allemaal. Ik ben 38 jaar (latere leeftijd bij partner gekomen) en al ma ...
Ja het wisselt bij mij ook per berekening

5 jaar geleden

Goedemorgen dames, Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben 26 jaar en ik ben ook in blijde verwachting. Uitrekendatum staat voorlopig op 1 februari. Volgende week woensdag hebben wij onze eerste echo😍. Mijn man en ik kunnen niet wachten om ons eerste kindje te zien op de echo.

5 jaar geleden

Hoi iedereen! Ik ben Irene, 27 jaar, mama van een boefje van 2,5 en bonusmama van boefje van 3. Derde zwangerschap, tweede kindje. Mijn dochtertje haar vader is helaas overleden... Ik heb het geluk een lieve man in ons leven te mogen sluiten ❤️ alleen we zijn iets te snel zwanger geworden! Relatie van 6 maandjes. Het voelt goed, dus dit kindje gaat ons gezinnetje compleet maken! Volgende week echo, benieuwd wat de termijnbepaling gaat zijn. Zelf schat ik 4/5 weken. Iedereen heel veel succes! 😊

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Wendy. Na de 2e ronde van clomid 100 is het gelukt! Eindelijk maar toch zwanger. Uitgerekende datum is rond 4 feb. Dit wordt ons eerste kindje. Best wel spannend. We hebben 17 juni de 1e echo in het ziekenhuis. En 5 juli de 10 weken echo via de verloskundige. Kunnen niet wachten.

5 jaar geleden

Hi allemaal, Ik ben 28 en mijn vriend is 30. Net als jullie ben ik nog maar net erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerst kindje (verwachtte uitgerekende datum 4 feb 2020). Ik heb PCOS dus ben na een half jaar zwanger geworden dmv hormoontabletten. Zijn er nog meer mensen met deze ervaring? Omdat wij al in het ziekenhuis lopen, heb ik volgende week woensdag al een echo. Volgens mij nog erg vroeg, maar ben heel benieuwd of en wat er dan te zien is!