219 Reacties

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Shirley ik ben 28 en dit is mijn eerste zwangerschap! Ik ben nog maar net gestopt met de pil en weet dus ook niet precies wat mijn cyclus was maar verwacht in de eerste week van februari uitgerekend te zijn! Ik ben echt flabbergasted hoe snel het is gegaan maar ook intens gelukkig! 1 juli heb ik de eerste echo en intake bij de verloskundige!

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben 27 jaar en weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Op 5 juli staat de echo gepland en als ik het zelf uitreken kom ik op 4 februari uit als uitgerekende datum. Erg spannend allemaal!

5 jaar geleden

Ik ben Laura en 38 jaar en ik ben zwanger met mijn 2de kind. Zo als ik heb zelf gerekend zou mijn uitgerekende datum 6 Februari zijn. Mijn eerste echo is 28 Juni. Mijn eerste kind is 2 jaar. Ik heb in januari met de pil weer gestopt dus deze keer duurde het 5 maanden zwanger the worden. Ik heb mijn eerste positieve test van vrijdag 31 mei toen mijn menstruatie zou moeten komen maar kwam niet. Maar dat was een heel light tweede lijn en bijna onzichtbaar. Nu zijn de kleuren wat sterker.

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Annemiek, 27 jaar en weet nu een week dat ik zwanger ben van ons 1e kindje! Ik was met kerst gestopt met de pil en heeft dus een paar maanden geduurt.. Wij zijn dolgelukkig! 20 juni mag ik al naar de verloskundige voor de echo, daarna heerlijk 2 weken op vakantie (scheelt een boel verbergstress). Ik ben zoals ik het zelf tel 2 febr. uitgerekend.

5 jaar geleden

Hallo!! Ik ben Charlotte, ben 34 jaar. Vandaag een test gedaan na bijna een week over tijd. Het is onze derde :-)

5 jaar geleden

Ik ben 27, mijn man is 28. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Naast dat wij onwijs gelukkig zijn met de huidige status heerst er bij mij ook veel onzekerheid en angst omdat alles nieuw is. 26 juni onze eerste echo, ik kan niet wachten!

5 jaar geleden

Hi, Ik ben Shari, 27 jaar en mijn man is 28. Ik ben nu 4 weken zwanger van ons eerste kindje! ❤️ We hebben er bijna 2 jaar over gedaan en nu door middel van hormonen kuur(3de keer) eindelijk gelukt 😊 Ik ben nu volop dingen aan het opzoeken en aan het kijken wat wanneer gebeurt etc

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Diana en ben 32 jaar. Ben nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Volgens de app ben ik 6 februari uitgerekend. 26 juni eerste echo! Eind april ook nog de sleutel van ons nieuwe huis, wordt een groot avontuur met zn drietjes!

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Melanie. Na 7x iui met een donor ben ik nu zwanger! Mijn vrouw en ik zijn dolblij. Ik ben 35jaar en dit is ons eerste wondertje. Volgens alle berekeningen zijn wij uitgerekend op 12 februari 2020. ♡

5 jaar geleden

Iedereen allereerst gefeliciteerd!! Ik ben Marjolein en ik ga deze zwangerschap alleen doen. Het was niet gepland maar voor mij is het heel welkom! De vader heeft bij het vertellen van het nieuws alles laten vallen en is er vandoor! Gaat zwaar worden maar ik heb er mega zin in! 19 juni eerste echo!

5 jaar geleden

Respect voor jou Marjolein! Ikzelf heb het 1 jaartje alleen gedaan, mijn dochtertje haar vader is helaas overleden... Nu zwanger van een toffe vent die uiteindelijk mijn dochtertje wil adopteren hoe lief ❤️ jij komt er wel en óók liefde zal ooit weer aandienen... Maar eerst lekker met zijn tweetjes genieten!

5 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

Respect voor jou Marjolein! Ikzelf heb het 1 jaartje alleen gedaan, mijn do ...
Wat lief! En wat super fijn voor jullie na een heftige tijd! Ik zie het ook echt als zijn verlies en het geeft me alleen maar meer kracht om er het allerbeste van te maken! Ik ga zeker genieten!

5 jaar geleden

Iedereen allereerst gefeliciteerd!! Ik ben Marjolein en ik ga deze zwange ...
Wow respect succes maar volgens mij ben jij een sterke dame als je zo'n besluit neemt :)

5 jaar geleden

Hey iedereen, Ik ben Anniek, 23 jaar en zwanger van ons eerste wondertje 🤗 ! Een jaar geleden zijn we getrouwd en gaan samenwonen. We waren zo blij verrast toen ik vorig weekend een test deed.. We hadden het niet zo snel verwacht maar het is meer dan welkom! Het lijkt ons zo bijzonder en speciaal allemaal. Hopelijk mag alles goed gaan. Volgens de berekeningen zal het 6 februari komen. 1 juli de eerste afspraak; super veel zin in 😍 Sterkte en geluk allemaal de komende tijd!

5 jaar geleden

He allemaal, Ik ben Linda en 30 jaar. Woon samen met mijn vriend en dochter Loïs van 2 jaar. Nu zwanger van ons tweede kindje. Volgens mij berekening 9 februari uitgerekend. We hebben 2 juli de eerste echo. Groetjes Linda

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben 35jaar en zwanger van mijn 1e kindje. Bewuste keuze om zwangerschap en opvoeding alleen te doen. Ongeveer een jaar er over gedaan om zwanger te raken. Uitgerekende datum vind ik nog lastig, rekentools geven data aan tussen 5 en 11 februari. Ivm traject gister getest, was toen ongeveer een week overtijd. Waarschijnlijk 1e week juli de echo, ziekenhuis stuurt volgende week de afspraak.

5 jaar geleden

Reactie op F84

Hallo allemaal, Ik ben 35jaar en zwanger van mijn 1e kindje. Bewuste keuz ...
Hi, Knappe keuze, spannend de eerste echo. Succes

5 jaar geleden

Hi Hi! Wat leuk zo’n groep! Mijn naam is Ester en ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van ons eerste kindje ♡ Volgens de berekeningen zit ik iets over de 5 weekjes en is de uitgerekende datum 3 februari. In de 7e week gaan wij voor de eerste echo, super spannend! Hopen dat alles goed blijft gaan ♡

5 jaar geleden

Hoihoi, Ik ben Claudia, 22 jaar en sinds december getrouwd. We hebben allebei een hele grote kinderwens en de 2e maand proberen is het al raak! We zijn hier ontzettend blij mee wetende dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat... Het is ons eerste kindje en ik vind het allemaal heel erg spannend. Leuk om hier alles zo te lezen want het is allemaal erg herkenbaar! Groetjes, Claudia

5 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Brenda en 31 jaar, afgelopen week tot de ontdekking gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje en net de intake voor moeders voor moeders gehad! Stijn is 23 september geboren, nu dus ruim 8 maanden oud. Volgens de eigen berekening ben ik 8 februari uitgerekend.