219 Reacties

5 jaar geleden

Mijn naam is Daniëlle,ben 38 en zwanger van ons eerste kindje. We hebben een lang traject van ziekenhuis achter de rug. Heel veel kuren met hormonen,injecties en echo's gehad. En nu na iui nr 3 is het gelukt. Ook wij mogen een kindje krijgen. Zoals het er nu uitziet is 10 febr onze uitgerekende datum. 25 juni is de eerste echo. Super spannend

5 jaar geleden

Hi allemaal, ik ben 34 en weet net deze week dat ik zwanger ben van onze tweede.. heel spannend allemaal..! Heb over een maand de eerste echo! Hoop dat alles goed is en we het dan ook kunnen delen.. want oh my wat is het lastig om voor je te houden.. heb het gevoel dat het met neon letters op mijn voorhoofd staat!🙈

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 27 jaar oud en vanochtend positief getest😍 heb al een zoontje van 1.5 jaar. Volgens de berekening hier kan het een valentijnskindje worden. Super spannend allemaal weer😍
Hoi iedereen, Ik ben ellen 26 jaar en net zwanger van onze eerste kleine wondertje. Dit via icsi omdat we wat problemen hadden. Normaal uitgerekend voor 5 februari en binne 2 weken eindelijk eerste echo. Bloedwaarden zagen er super goed uit. Zo nerveus met af en toe krampjes .. hopelijk geen probleem met ons kleine wondertje 🙊

5 jaar geleden

Hoi iedereen! Ik ben 30 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik verwacht rond 7 februari uitgerekend te zijn. Ik heb PCOS en probeer al een hele lange tijd zwanger te worden met behulp van Clomid. Een aantal maanden geleden ben ik hiermee gestopt en ben ik een natuurlijk dieet gaan doen. Een aantal weken geleden was ik hier helemaal klaar mee.. Ik deed even een tijdje niks. Wat denk je? ZWANGER!

5 jaar geleden

Leuk om iedereen hier te zien! Veel verschillende verhalen en situaties, maar allemaal hetzelfde doel! We gaan voor een mooie zwangerschap en uiteindelijk een prachtig wondertje! 🤰🏼🍀👶🏼

5 jaar geleden

Reactie op Baby vanhecke nr 3🤰🏻🍒

Hoi iedereen, Ik ben ellen 26 jaar en net zwanger van onze eerste kleine wo ...
Af en toe krampjes is normaal hoor. Dit is mijn 2e zwangerschap dus herken veel kwaaltjes wel weer. En ook ik werd 1e zwangerschap nerveus van rare krampjes.... Veel dingen vind je ook wel terug via google. Vooral genieten!
Hoi bedankt voor deze gerust stellende woorden. Vind het zo eng en het was onze eerste behandeling en meteen gelukt dus bang dat ons geluk op geraakt🙊 elk krampje denk ik toch 2 keer na van oei hopelijk niets mis! Proficiat met je zwangerschap van je 2de kindje🙊🙊

5 jaar geleden

Reactie op Baby vanhecke nr 3🤰🏻🍒

Hoi bedankt voor deze gerust stellende woorden. Vind het zo eng en het was ...
Dankje! Nu wel meer (misselijkheid) kwaaltjes dan de eerste keer. Moet nu ook al beginnen met insuline spuiten. Tja helaas. Maar t doel is een gezonde baby!
De misselijkheid breidt zich hier ook stilaan uit. Erg ambetant gevoel. Oei insuline spuiten? Das wat minder natuurlijk :( maar we doen allemaal alles voor een gezond wondertje op de wereld te zetten 👍🏻

5 jaar geleden

Goedemorgen allemaal! Mijn naam is demi, sinds vrijdag test ik positief! Het wordt ons eerste kindje en kan het nog steeds niet geloven! Voel me namelijk super goed! Op wat minder trek en borsten die nu iets gevoeliger worden na. Ook ik heb regelmatig last van een wat krampachtig gevoel. Zet niet door en is vele malen minder heftig dan bij je menstruatie!

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Natalie 35 jaar. Ik ben zwanger van mijn 4e kindje. We hebben een dochter en 2 zoons. Ik weet nu sinds 1.5 week dat ik zwanger ben. Op dit moment wel geregeld misselijk, pijn in mijn borsten en in mijn lies maar dat hoort er allemaal bij 😇 het vervelendste vind ik de vermoeidheid. Groetjes Natalie

5 jaar geleden

Iedereen allereerst gefeliciteerd!! Ik ben Marjolein en ik ga deze zwange ...
Moedig en een begrijpelijke keuze. Als je het echt wilt komt het helemaal goed. Dus dat komt het. Geniet er van.

5 jaar geleden

Hallo iedereen! Ik ben Lesley, 26 jaar en mijn vriend en ik verwachten 8 februari ons eerste kindje! Wij zijn zó ontzettend gezegend, omdat het via ICSI is gelukt! Afgelopen maandag de positieve test in handen gehad, nu al liefde voor onze mini ♥️

5 jaar geleden

Hallo dames, Ik ben Kim, 38 jaar en in verwachting van de 2e. Uitgerekend op 11 feb. Ik heb al een zoon van 21, dit wordt dus een nakomertje. Omdat het zo lang geleden is voor me intussen, voelt het weer alsof het net zo spannend is als bij de 1e. Al maak ik dit veel bewuster mee lijkt het, omdat de omstandigheden toen anders waren als tienermoeder zijnde. We hebben het nog met niemand gedeeld, daarom is het extra fijn zo'n forum als dit te hebben. Leuk om ervaringen te lezen van dames in dezelfde periode van zwangerschap.
Hallo iedereen! Ik ben Lesley, 26 jaar en mijn vriend en ik verwachten 8 fe ...
Hoi fijn te lezen dat het ook jullie gelukt is. Ook bij ons is het zo verlopen en wij zijn ook totaal verliefd nu al op ons kleine wondertje. Ik wens je alvast een fijne zwangerschap toe. 😇

5 jaar geleden

Reactie op Kimsalabim

Hallo dames, Ik ben Kim, 38 jaar en in verwachting van de 2e. Uitgerekend ...
Fijn om ook iemand van mijn leeftijd te zien. Voelde me al zó oud! 😋😉

5 jaar geleden

Nee Loes, je bent niet alleen hihi!! ;)

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Djennifer 24 jaar en naar ruim een half jaar medische molen, hebben mijn man en ik zondag ontdekt dat we zwanger zijn van ons eerste kindje! Op dinsdag 18 juni hebben we onze eerste echo, hier kijken we enorm maar uit. We hebben het nog niet met heel veel mensen gedeeld, dus is het leuk om met jullie mee te mogen lezen en te kunnen delen. Groetjes!

5 jaar geleden

Reactie op Kimsalabim

Nee Loes, je bent niet alleen hihi!! ;)
Van ons is ook ons tweede kindje. Onze dochter is net vorige week 2 geworden.