219 Reacties

5 jaar geleden

Dag allemaal Ik ben Sara. Na 2 jaar proberen zijn we nu zwanger van onze eerste kindje. De positieve test had ik op dezelfde dag als onze eerste iui intake. We waren wel dolgelukkig dat dat niet door hoefde te gaan maar ik voel me wel regelmatig onzeker erover helaas

5 jaar geleden

Hoi allemaal, fijn om hier mee te kunnen praten:) Ik ben 32 jaar en nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb ervoor gekozen om dit alleen te gaan doen en ben na mijn derde IUI nu zwanger. Heel spannend allemaal nog en ook nog erg onwerkelijk. Ik heb 1 juli mijn eerste echo in het ziekenhuis, nog een paar weken geduld hebben. Iedereen heel veel succes!

5 jaar geleden

Iedereen allereerst gefeliciteerd!! Ik ben Marjolein en ik ga deze zwange ...
Hoi marjolein, ik wil jou even zeggen dat je een kanjer bent! Dat de 'vader' ervandoor is gegaan zegt mij al dat jij er super sterk bent en je kindje het allerbeste gaat krijgen! Heel veel geluk gewenst

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Linda, ik ben 30 jaar en mijn man 33. Ik ben vandaag 5 weken zwanger en mijn uitgerekende datum is op 11 februari. Het is mijn eerste zwangerschap.. Het is vrij makkelijk gegaan.. En wat voel ik me daar gezegend mee na het lezen van veel van jullie verhalen.. Voor jullie dubbel gefeliciteerd met de zwangerschap :)! Leuk om hier allemaal andere zwangeren te treffen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend!

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Wat leuk om elkaar op deze manier alvast deelgenoot te maken van ons geheim! Ik ben al 42 jaar en dit wordt mijn tweede. Heb mijn man precies twee jaar geleden ontmoet en vorig jaar heb ik mijn zoontje van nu bijna 10 maanden gekregen. Ik heb zoveel gekregen waar ik niet meer op gerekend had! En dit nieuwe wondertje in mijn leven is zo gewenst! Maar ik voel me ook zo kwetsbaar! Mijn uitgerekende datum ligt ergens tussen 11 en 17 februari in. Ik zal ook eens met mijn eerdere verloskundige bellen voor een afspraak!

5 jaar geleden

Hoi hoi, Hier Marijke (30jaar, man 33jaar), afgelopen vrijdag positief getest voor een tweede zwangerschap. Mijn man was net terug van een jaar buitenland dus nog vrij vlot gegaan. Ons zoontje is van 14-09-2017 dus er zit straks 2,5 jaar tussen. Dit keer een stuk onzekerder omdat ik bij de eerste instant misselijk was en nu daar geen last van heb. Steeds op zoek naar bevestiging dus. Moet ook veel meer ‘trucen’ uit de kast halen om het te verbergen, omdat iedereen het een soort van ‘verwacht’ en ik het idee heb dat het onder een vergrootglas ligt.. meer mensen last van? En nog tips om te verbergen?

5 jaar geleden

Reactie op Natalie-24

Hallo allemaal, Ik ben Natalie 35 jaar. Ik ben zwanger van mijn 4e kindje. ...
Is dat iets normaals, pijn in je lies? Ik had dat van de week ook namelijk maar bij mijn 1e zwangerschap niet gehad..

5 jaar geleden

Hoi hoi, Hier Marijke (30jaar, man 33jaar), afgelopen vrijdag positief ge ...
Hoi marijke, ik ken dat gevoel van naar 'bevestiging' zoeken😅 ik was bij mn 1e zwangerschap ook lang misselijk. Al hoop ik stiekem dat dat wegblijft maar het is inderdaad ook de bevestiging. Tsja verbergen.. Ik zou zeggen ga er verder geen aandacht aan geven. Dan voed je de mensen er ook niet mee

5 jaar geleden

Misschien leuk om te weten uit welke regio iedereen komt? Zou wat zijn als je elkaar per ongeluk tegenkomt bij een controle of bevalling ;) Ik kom uit de regio Den Bosch!

5 jaar geleden

Misschien leuk om te weten uit welke regio iedereen komt? Zou wat zijn als ...
Noord holland 😁

5 jaar geleden

Misschien leuk om te weten uit welke regio iedereen komt? Zou wat zijn als ...
Tiel

5 jaar geleden

Noord Holland in Haarlem. Zijn er meer zwangeren uit Haarlem en omgeving?

5 jaar geleden

Reactie op Saartjeee

Noord Holland in Haarlem. Zijn er meer zwangeren uit Haarlem en omgeving?
Hillegom

5 jaar geleden

Nu nog Helmond, maar we verhuizen eind dit jaar naar Tilburg!

5 jaar geleden

Hoi allemaal! In het algemene forum (buiten de geboorteclub), heb ik topics aangemaakt per provincie. Daar kan je ook anderen vinden bij jou uit de buurt. Mochten jullie het leuk vinden, kunnen jullie daar ook reageren. (Zoek even op het forum via het vergrootglas-icoon op je provincie, dan vind je het topic). Veel plezier!

5 jaar geleden

Nieuwegein

5 jaar geleden

Soesterberg

5 jaar geleden

Misschien leuk om te weten uit welke regio iedereen komt? Zou wat zijn als ...
Twente! Omgeving Hengelo (ov)

5 jaar geleden

Regio Zwolle

5 jaar geleden

Hengelo (ov)