219 Reacties

5 jaar geleden

Okee, okee, we beginnen langzaam aan het idee te wennen geloof ik. Ik had nog een test liggen van de vorige keer en dacht voor de grap: ik doe 'm. Ook al moet ik zaterdag ongesteld worden. Maar resultaat is positief. Ooh mijn god! Tweede gedaan en zie de foto onder voor het resultaat. Dus het zal wel, toch? Maar er kan nog van alles misgaan dus we willen ook niet te uitbundig en blij zijn. Maar toch! Herkennen jullie dit gevoel? Nagels bijten nu... Het zou mijn 3e kindje worden. Voor mijn vriend de eerste.

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Okee, okee, we beginnen langzaam aan het idee te wennen geloof ik. Ik had n ...
Het staat er écht he. Ik kan ook nog steeds onze positieve test niet geloven. Hoewel ik nu ook allerlei kwaaltjes begin te krijgen. Dus ik denk toch dat t écht waar is. Ook voor jullie. Gefeliciteerd

5 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi allemaal! In het algemene forum (buiten de geboorteclub), heb ik topic ...
Zijn er ook dames van België (Antwerpen) in het forum aanwezig? 😁

5 jaar geleden

Drenthe

5 jaar geleden

Hoi dames, Ik weet sinds maandag dat wij zwanger zijn van ons eerste kindje... ik ben 29 en mijn man 25.. ik vind het allemaal erg spannend en voel me ook erg kwetsbaar... Hopelijk hebben we allemaal mooie zwangerschappen! Ik heb 17 juli mijn eerste echo, kan niet wachten! Eerste maar lekker op vakantie zaterdag 😊

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Lotte, 29 jaar en kom uit Limburg. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Op 11 juli heb ik de eerste echo en ben uitgerekend op 12 februari. Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en kan niet wachten tot de echo. Groetjes

5 jaar geleden

Hier sinds vandaag een positieve test, helemaal niet verwacht gezien we met de pil gestopt zijn om vast te ontpillen.. heel welkom hoor, maar moet nog een beetje wennen aan het idee dat het echt raak is!😀 Volgens de berekening ben ik dus 4 weken en 4 dagen zwanger.. zo bijzonder hoor! Wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe!

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Yvette, bijna 29 jaar en zwanger van mijn 1e kindje. Ik woon in Ridderkerk. Ben morgen 5 weken zwanger en heb 3 juli mijn 1e echo.

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Joyce, bijna 29 jaar en kom uit Antwerpen. Na 2 jaar zwoegen, hormoonkuren en ivf op de planning ben ik toch nog natuurlijk zwanger geworden. Deze middag telefoon gekregen van de huisarts, bloedresultaten waren positief! Het is nog zeer pril, ik ben uitgerekend voor 19 februari. De eerste echo staat gepland op 16juli. Groetjes! Groetjes!

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Jessy.. ik woon in België en ben 6 a 7 weken zwanger van ons 2de kindje .. volgende week donderdag eerste echo.

5 jaar geleden

Hi! Ik ben Danielle, 25 jaar en woon in Eindhoven. Wij zaten in Bali toen mijn ongesteldheid uitbleef en daar een test gedaan. Inmiddels 5-6 weken zwanger.

5 jaar geleden

Hoi meiden, ook ik mag mij aanmelden! Gisteren een positieve test in handen gekregen, zoals het er naar lijkt 21 februari uitgerekend! Dit wordt ons tweede kindje! ❤

5 jaar geleden

Hi, ik ben Danielle, 33 jaar. Ik ben getrouwd en dit wordt ons eerste kindje. De afgelopen maanden zijn stressvol geweest met een miskraam en een rugoperatie. Nu weer 4,5 week zwanger, over 2 weken gaan we op vakantie, daar zie ik heel erg naar uit! Lekker relaxen met m’n man en als we terug komen is het al bijna tijd voor de 1e echo 😃

5 jaar geleden

Hoi iedereen, leuke groep dit! Ik ben 34 jaar en woon in de provincie Utrecht. Mijn man is 33 en we hebben een zoontje van ruim 2,5 jaar. Als alles goed blijft gaan, ben ik 13 februari uitgerekend van ons tweede kindje! Ik sta er dit keer niet zo onbezorgd in als bij ons zoontje, omdat in onze naaste omgeving (familie, vrienden) de afgelopen jaren diverse kindjes tijdens de zwangerschap zijn overleden. Dus ik merk dat ik daardoor nog niet echt blij ‘durf’ te zijn. 10 juli hebben we de eerste echo en dat vind ik nog zoooo lang duren 😅 Hopelijk vliegen de weken voorbij!

5 jaar geleden

Reactie op HZ

Hoi iedereen, leuke groep dit! Ik ben 34 jaar en woon in de provincie Utrec ...
Ben ook bang hoor! En kan ook niet wachten op de 1e echo daardoor. Die van mij is gelukkig al op 2 juli! 😁

5 jaar geleden

Hoi Allemaal! Ik ben Sue, 26 jaar oud en kom uit Amsterdam. Wij verwachten begin februari ons eerste kindje. Ontzetten spannend allemaal maar vooral heel leuk. Geniet van jullie zwangerschap ladys💕

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Angela, 28 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Dochtertje is nu 4,5jaar! Volgens eigen berekening ben ik rond 17 februari uitgerekend. 5 juli de eerste echo, erg spannend weer allemaal!

5 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik ben Faye 29 jr. Sinds dinsdag weet ik dat ik zwanger ben, en ben nu ong 5 weken. Bij ons komt het nieuws allemaal heel erg onverwacht en is het niet gepland. Ondanks dat het niet gepland is, is het wel welkom! Op 5 juli hebben we de intake gesprek bij de verloskundige en 26 juli de termijn echo. Ik twijfel nog heel erg over of we de inwendige echo gaan doen. Weet zo even niet de meerwaarde ervan😅. Tot nu toe nog niet echt last van de bekende kwaaltjes. Ben alleen heel erg moe.

5 jaar geleden

Ik ben Jill, 29 jaar dit is mijn eerste zwangerschap en ben 10 februari uitgerekend. 3 juli hebben we de eerste echo, zo spannend allemaal en vind het erg moeilijk om nog niks te zeggen haha. Wil het het liefste helemaal happy vertellen. Maar we wachten tot na de eerste echo.

5 jaar geleden

Iedereen allereerst gefeliciteerd!! Ik ben Marjolein en ik ga deze zwange ...
Heftig Marjolein, maar super dat je er zo positief in staat! You can do it ❤