219 Reacties

5 jaar geleden

Hier zwanger van de 2e na bijna een jaar proberen, van onze zoon binnen 2 m ...
Zo herkenbaar! Hier ook 2e zwangerschap en best snel zwanger maar nog zo onwerkelijk. Al 3 testen gedaan, heb er nu geen meer maar het kriebelt om er nog te kopen hihi

5 jaar geleden

Hi! Vandaag niet ongesteld geworden dus een test gedaan en yes! Positief. 22 februari uitgerekend, nu 4 weken zwanger en vind het heel spannend want is nog zo pril

5 jaar geleden

Hoi!!! Ik ben Kirsten, 40 jaar en 2 prachtige kids! Zoon van 2,5 en een dochter van 3 maanden... En pas ontdekt dat ik weer zwanger ben... Whaaaaaat??? Ja echt...whoopsiedeesie... In shock maar ook erg blij want "Ik kan geen kinderen krijgen" op de gewone manier... Dus wel... Wondertje 3 is erg welkom... 5 juli eerste echo ♡♡♡♡♡

5 jaar geleden

Hallo allemaal hier een moeder van 39 en zwanger van de vierde. Heb al een zoon (14) en dochter (13) uit me vorige relatie. Met mijn huidige vriend hebben ik een zoon van 3. En nu 7 weken zwanger van ons vierde kindje... Wel fijn dat er nog oudere dames onder ons zijn. Voel me soms echt oud 🙈 Aanstaande donderdag al eerste echo. Spannend allemaal weer.

5 jaar geleden

Hallo allemaal hier een moeder van 39 en zwanger van de vierde. Heb al een ...
Wat is oud 😉😉😉 ik vind het een fantastische leeftijd hihi... dat het allemaal kan is toch zo mooi!

5 jaar geleden

Hallo allemaal hier een moeder van 39 en zwanger van de vierde. Heb al een ...
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd. Vriendin van me is ook pas bevallen en die is 40. Het kan allemaal!

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Lynn en ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben 28 jaar oud en dit wordt onz eerste kindje. Het stond eigenlijk op de planning voor volgend jaar, omdat we net een nieuw huis hebben gekocht, maar de kleine kon blijkbaar niet langer wachten. We zijn er alsnog super blij mee natuurlijk! Maar ik vind het allemaal wel erg spannend.

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten_D

Hoi!!! Ik ben Kirsten, 40 jaar en 2 prachtige kids! Zoon van 2,5 en een doc ...
Hier hetzelfde! 38 jaar en zwanger van de derde. Ook ik kon geen kinderen meer krijgen of in iedergeval erg moeilijk. Toch onverwachts zwanger geworden maar zeer welkom :)

5 jaar geleden

Hallo, ben 28 jaar, zijn 1,5 jaar bezig en gister eerste positieve zwangerschapstest. Nu ongeveer 5 weken. hopelijk blijft alles goed, zo spannend!

5 jaar geleden

M'n vriend is 27 en het is ons eerste kindje

5 jaar geleden

Reactie op B.Belle

Hallo, ben 28 jaar, zijn 1,5 jaar bezig en gister eerste positieve zwangers ...
Gefeliciteerd!!!!!!

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Marieke 37 jaar Sinds 8 juni weet ik dat zwanger ben. Ik ben nu ruim 7 weken zwanger (1e keer)😍 Mijn vriend en ik hebben nu bijna een jaar. Omdat ik een ongeluk in 2011 heb gehad heb ik sindsdien altijd gedacht dat ik onvruchtbaar was, ook al 3 jaar vd pil af. Vruchtbaarheidsonderzoek gestart, echo (27 mei) was baarmoeder in orde. Toen was ik al bijna 3 weken zwanger. Maar blijkbaar konden ze dat niet zien. Moest de 3e dag van mn menstruatie bloed te prikken voor de vruchtbaarheid te testen. Maar ik werd niet ongesteld. Zwangerschapstest gedaan en het bleek dat ik al zwanger was. Het vruchtbaarheidsonderzoek is achteraf dus niet nodig geweest🙈 Het was dus nog niet gepland maar het is meer dan welkom! ❤️ We wonen nog niet samen, maar dat is nu wel de planning. Eerst zijn huis opknappen en dan verhuizen. 1 juli intake verloskundige en 2 juli eerste echo gynaecoloog. Super spannend en best eng allemaal, maar ik heb er zin in!

5 jaar geleden

Hallo iedereen, Aangenaam! Ik ben 37 en we hebben al een zoontje van bijna 2,5. Zwanger geraken heeft hier wat voeten in de aarde. Vorig jaar miskraam in augustus op 12w, nadien curettage, operatie in december, nieuwe miskraam in maart op 6w... Terug hormonen gehad maar baarmoederslijmvlies bleek niet dik genoeg, dus normaal had ik vandaag terug hysteroscopie onder narcose... maar niet dus! Vorige week licht bloedverlies, na 3 dagen werd het 3 dagen fel, dus leek echt ingesteld, maar dan week te vroeg. Maar kijk, elke dag wordt de streep dikker op de test! Supporteren jullie dat het derde keer goeie keer is? Ik mag op 1/7 naar gynaecoloog 🤞🤞🤞 Zaterdag eerste test gedaan en positief.

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Marieke 37 jaar Sinds 8 juni weet ik dat zwanger b ...
Spannend! Ik ben ook 37 en mag ook op 1/7 gaan 🤗

5 jaar geleden

Hallo! Mijn naam is Ramona, 30 jaar en nu volgens de app 5 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje! Nog steeds een beetje onwerkelijk dat een roze streep op de test heeft gezegd dat ik zwanger ben.. Geloof het soms gewoon nog steeds niet! Heb eigenlijk ook vrij weinig klachten.. op een puntje na.. borsten die voor mij gevoel 10KG per stuk wegen. 28 juni onze eerste afspraak, kan niet wachten! Groetjes

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Loes, 27 jaar en nu 6,5 week zwanger. Vanmorgen mijn eerste echo gehad en tot mijn grote geluk al het hartje zien kloppen. Leuke groep dit!

5 jaar geleden

Reactie op Loeseke

Hallo, ik ben Loes, 27 jaar en nu 6,5 week zwanger. Vanmorgen mijn eerste e ...
Wat fijn zeg!!!

5 jaar geleden

Wat een hoop aanmeldingen ineens! Leuk! Inmiddels zit ik op 7 weken (volgens de app). Volgende week woensdag de eerste echo, dan weet ik meer. 👶🏼 Ontzettend misselijk en een afleer tegen eten! 🤢

5 jaar geleden

Hey! Wat leuk zo'n groep! Ik ben 27 en heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Op dit moment ben ik bijna 4,5e week zwanger van ons eerste kindje. Over ongeveer 4 weken heb ik de 8 weken echo, maar ik ben echt zo nerveus daarvoor. Toch wel bang dat het niet goed is gegaan. Ervaren jullie hetzelfde gevoel? ;)

5 jaar geleden

Reactie op Bloempje29

Hey! Wat leuk zo'n groep! Ik ben 27 en heb vorige week ontdekt dat ik zwang ...
Ohhh ja dat is altijd zoooooo enorm spannend hè... Vind ik ook! Ik zal ook blij zijn als het 5 juli is! Sterkte met wachten! Ik duim!