219 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Bloempje29

Hey! Wat leuk zo'n groep! Ik ben 27 en heb vorige week ontdekt dat ik zwang ...
Herkenbaar, ik ben ook aan het aftellen. Nog 5 nachtjes tot de eerste echo. Heb zo'n afteller op mijn mobiel gezet😄

5 jaar geleden

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en heb al een dochter van 6! 1 januari dit jaar helaas een miskraam gehad, nu ben ok ongeveer 7 weken zwanger. Ik heb vorige week behoorlijk bloedverlies gehad en had een echo gehad, daar zagen we toch iets kloppen, maar dit wilde ze op zekerheid zeggen. Vandaag hebben we weer een echo en hopelijk zit alles goed!

5 jaar geleden

Reactie op kimmetje293

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en h ...
Succes straks 🤞🤞🤞

5 jaar geleden

Reactie op kimmetje293

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en h ...
Succes!

5 jaar geleden

Hallo iedereen! Ik ben 27 en nu 5 weken zwanger. Het is ons eerste kindje en we kijken er enorm naar uit! We zijn nog voorzichtig gelukkig omdat het zo pril is maar gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen. Ik ben heel benieuwd naar het geslacht en wou dat we al midden augustus waren (12-wekenecho) 😀

5 jaar geleden

Reactie op kimmetje293

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en h ...
Succes

5 jaar geleden

Hallo allen. Gefeliciteerd!! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Dit is mijn derde zwangerschap. We hebben een zoontje van 4 en dochtertje van 2. Ik vind het soms nog heel onwerkelijk zwanger te zijn, maar ontzettend leuk. Heb weinig klachten, soms wat licht in het hoofd vanwege lage bloeddruk. Met regelmatig eten gaat het goed.

5 jaar geleden

Reactie op kimmetje293

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en h ...
En hoe ging de echo? Zit het goed?

5 jaar geleden

Reactie op kimmetje293

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en h ...
Hoe was je echo? Ik mag zaterdag eindelijk na bijna een week bloedverlies ..

5 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik ben Ilse, 29 uit omgeving Den Bosch. Vorige week precies 1 jaar getrouwd en de week daarvoor ontdekt dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. 1 juli is de eerste echo. Volgens mn eigen berekening uitgeteld op valentijnsdag ♡ Komend weekend willen we het de ouders en zussen gaan vertellen. Kan niet meer wachten om ze te vertellen dat ze opa en oma worden.

5 jaar geleden

Goedenavond, Mijn naam is Sandra 30 jaar oud en zwanger van een tweede wondertje. Ik heb al een zoon van ander half jaar oud. Heel spannend weer. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en volgende week donderdag mogen we nog een keertje gaan kijken.

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben over een kleine maand 30. Bijna 5 weken zwanger aldus mijn menstruatieapp. Uitgerekend 22 feb. Ook meteen opgegeven voor ' moeders voor moeders'. We gingen deze zomer proberen en hadden verwacht dat het wat langer op zich zou laten wachten. Maar toch heel vlot. Vind het heel spannend gezien in mijn omgeving mensen miskramen hebben gehad. Vandaag langs huisarts en mijn ouders vast vertellen. Mocht het niet goed gaan, dan kan ik bij hen mijn verhaal kwijt. Leuk om ook jullie verhaal te volgen!

5 jaar geleden

Hoi dames, ik heet Kimberly woonachtig in zuid Holland en 24 jaar oud. Samenwonend en momenteel zwanger van ons eerste wondertje. Heel spannend allemaal! ☺️

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Sanne en vandaag 4,5 week, eerste zwangerschap (3X getest, ik kon t niet geloven!). Woon in Utrecht en ben 32. Ik ben enorm moe en bij t tandenpoetsen doe ik mn bh weer aan tegen het pijnlijke schudden 😉 maar verder gaat het goed! Mijn vriend is opeens heel beschermend, vraagt of hij dingen moet tillen, doet ineens meer in t huishouden, en hij wil liever dat ik niet eens in de moestuin kom! Haha! Het is natuurlijk nog super pril dus ik vind t heel spannend. Maar tegelijk wil ik er alles over lezen en t wel van de daken schreeuwen! Nog even geduld 😉😊 leuk om jullie berichten te lezen!

5 jaar geleden

Hoi ik ben oma die meeleeft met dochter die nu 5 weken zwanger is. Elke dag misselijk. Kom uit Enschede vind het heel spannend die eerste 13 weken

5 jaar geleden

KIMMETJE293 hoe gaat het succes

5 jaar geleden

Reactie op kimmetje293

Lieve allemaal, Mijn naam is Kim ik woon in ter apel. Ik ben getrouwd en h ...
🙏🏼

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Niva, 27 jaar en zwanger van ons eerste kleintje. Wij zijn hier op vakantie achter gekomen wat het wel extra speciaal maakte. Ik Google me suf uit nieuwsgierigheid en tel de dagen af naar de eerste echo. Volgens de app zou ik half februari uitgerekend zijn, of dat echt zo is gaan we mee maken:)

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Sirin, woon in Istanbul en wij verwachten samen ons 2e kindje rond 17 feb. Ik ben meer een “lezer” dan een “schrijver” dus zal waarschijnlijk niet zo heel veel plaatsen, maar ga mijn best doen! Heel leuk dat deze app bestaat! En aan alle zwangere, gefeliciteerd !

5 jaar geleden

Hoi Allemaal, ik ben 33 jaar, mijn vriend is 38. Na bijna twee jaar proberen (ik heb PCOS) ben ik zwanger :D. Ik zit in de 6e week van mijn zwangerschap en ben zwanger van mijn eerste (zelf uitgerekende datum 21 feb 2020). Ik ben stiefmoeder van twee fantastische kinderen van 16 en 14 jaar. Ik vind het enorm spannend hoe het allemaal gaat worden en ben stiekem wel blij dat mijn vriend een doorgewinterde vader is :P.