219 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op jdk85

Hoi Allemaal, ik ben 33 jaar, mijn vriend is 38. Na bijna twee jaar prober ...
Welkom, Gefeliciteerd met je 1e zwangerschap. Ik ben ook zwanger van ons 1e kindje. Ik heb ook pcos. Wij zijn na 3 jaar hormonen,injecties,inseminatie door het dolle heen. 3e iui was raak. Super blij. En hoe toevallig,ben ik ook 6 weken. Geniet van deze bijzondere mooie tijd. X

5 jaar geleden

Welkom, Gefeliciteerd met je 1e zwangerschap. Ik ben ook zwanger van ons ...
Hoi Daniëlle, Dank! Jullie ook van harte! Wij hebben (stiekem ben ik daar wel blij om) geen trajecten gevolgd in het ziekenhuis omdat ik te zwaar was en dat gelijk bot werd afgevuurd toen ik me daarvoor wilde aanmelden. Op de één of andere manier heb ik vanaf begin dit jaar mijn regelmatige cyclus terug gekregen en zijn we gelukkig op een natuurlijke manier zwanger geworden :). We zijn zo gelukkig. Zeker als je er al zo lang op wacht en mee bezig bent geweest is het zo fijn als het is gelukt :). Leuk ook dat we gelijk lopen :D.

5 jaar geleden

Hallo allemaal, leuk om te lezen al die reacties! Ik ben Stephanie en 26 jaar. Ook pcos maar sinds eergister ontdekt dat we zwanger zijn! Niet verwacht want we trouwen volgende week 😊 Dit gaat een leuke verrassing zijn voor de naaste familie op de trouw!

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Wat een hoop reacties! Super leuk! Mijn naam is Tanja, 27 jaar en 10 jaar samen met mijn vriend. We verwachten nu ons eerste kindje, op vaderdag eerste duidelijke positieve test gehad. Dus was ook een erg leuke verassing voor hem! Op basis van eerste dag laatste menstruatie zou ik 10 februari uitgerekend zijn. Volgende week vrijdag 5 juli eerste echo, spannend!

5 jaar geleden

Hallo allemaal, mijn naam is Marjolein en ik ben 34 jaar oud en 5 weken en 3 dagen zwanger van mn eerste kindje . Ik heb een schildklieraandoening waardoor ik het allemaal best spannend vind. Ik wil al heel lang moeder worden en zijn dan ook dolblij. Op 19 juli as onze eerste echo zo ontzettend spannend! Ben er onzeker nu. Af en toe last van krampjes en gevoelige borsten maar daar blijft het bij. Voel me nog niet echt zwanger, nog heel onwerkelijk. Ik zal blij zijn als deze onzekere fase klaar is en we het grote nieuws kunnen gaan vertellen. Zo moeilijk dat zwijgen. Hele fijne zwangerschap allemaal!!

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Jennie, getrouwd en zwanger van ons 3e kindje. Wij krijgen 9 juli de eerste echo en vinden het weer heel spannend allemaal. Mijn 2 zoons zijn 5 en 6. Groetjes

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik Ben Marijke 33 jaar en in verwachting van ons 4e kindje... Vorige week met 7+3 dagen echo gehad en deze zag er super uit! De andere kindjes zijn 9/7/4 jaar... Mijn uitgerekende datum staat nu op 5 februari

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Irina, 28 jaar en getrouwd. We hebben samen twee jongens van bijna 5 en 3 jaar. Dit is ook onze 3e zwangerschap en we verwachten deze baby rond 28 februari. Leuk met dat schrikkeljaar haha. En tijdens deze zwangerschap gaan we emigreren naar Duitsland, dus een extra spannende periode voor ons! :)

5 jaar geleden

Hoi hoi, isabella 32 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. In het verleden 2 miskramen gehad dus enorm gespannen nu. Ben ongeveer 10 weken vandaag (zou dus net februari worden) maar morgen wederom een echo voor wat duidelijkheid..

5 jaar geleden

Ik kom er ook bij, ik ben Femke, 32 jaar en zwanger van mijn 3de kindje. Heb een zoontje van 6 en dochtertje van 4. Vandaag eerste echo gehad en uitgerekend voor 24 februari.

5 jaar geleden

Hi, ik ben Stefanie, 33 jaar, woon in Noord-Holland en bijna 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zwangerschap was niet gepland en zal mijn kindje alleen gaan opvoeden (uiteraard met hulp van een geweldig vangnet van fantastische ouders, familie en vrienden). De vader wil er helaas niets mee te maken hebben. Er zal een spannende tijd aan komen, maar ik ga het moederschap vast rocken ;) Ik zou het fijn vinden om met andere meiden in contact te komen die in de zelfde situatie zitten. Eventueel ervaringen en tips uitwisselen.

5 jaar geleden

Reactie op $tefanie

Hi, ik ben Stefanie, 33 jaar, woon in Noord-Holland en bijna 8 weken zwange ...
Niet dezelfde situatie maar woon wel in noord Holland! Weet niet waar je woont? Altijd fijn om wat steun van elkaar te hebben.. helemaal omdat het nog ons geheim is! Vindt het knap dat je voor je kindje kiest en er zo instaat! Gaat je vast lukken 😊😘

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Jessica en 30jaar oud. Ik ben vandaag 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Helaas, hebben we op 30 maart afscheid moeten nemen van onze zoon Sepp met 17 weken. De zwangerschap is zeer zeker gewenst maar brengt ook veel verdriet/angst mee.

5 jaar geleden

Reactie op Jessica1989-24

Hoi, Ik ben Jessica en 30jaar oud. Ik ben vandaag 8 weken zwanger van ons ...
Jeetje wat heftig! Ben je je zoontje verloren tijdens de zwangerschap met 17 weken of na de zwangerschap? (als ik vragen mag hoor) Hoop dat je wel kunt genieten van deze zwangerschap😘

5 jaar geleden

Reactie op Jessica1989-24

Hoi, Ik ben Jessica en 30jaar oud. Ik ben vandaag 8 weken zwanger van ons ...
We hebben de zwangerschap moeten beëindigen.Sepp had verschillende afwijkingen waar hij niet mee kon leven.

5 jaar geleden

Hoi mama's, Ik ben Ramona (29 jaar) en nu 8 weken zwanger van mijn 1e kind. De eerste echo al gehad en volgende mijn 2e. Alles is super spannend en overweldigend. Het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk doordat ik pas gestopt was met de pil en het na 1x al gelijk raak was. Het kindje is zeker gewenst en wil nu al zo graag weten of het een jongen of een meisje wordt. Door de zwangerschap heb ik nu al meer last van mijn astma, wat ik soms nog wel eng vind. Maar hopelijk komt alles goed.

5 jaar geleden

Reactie op RMNA

Hoi mama's, Ik ben Ramona (29 jaar) en nu 8 weken zwanger van mijn 1e kind ...
Hee een naamgenoot! Ik vandaag 9 weken zwanger

5 jaar geleden

Reactie op Ramonaaa1989

Hee een naamgenoot! Ik vandaag 9 weken zwanger
Hi mede-Ramona, wat leuk! Gefeliciteerd.

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Grace, 25jaar en ben nu 8weken zwanger van ons 2de kindje! We hebben al 1 zoontje Vince van 1 jaar. Onze eerste echo is pas de 22ste juli! We zijn zo benieuwd! Alle zwangerschapssymptomen zijn al volledig in actie, al een buikje, moe moe en nog eens moe, misselijk,... ik vind het moeilijk om mijn zoontje alle aandacht nu te geven die hij verdient maar ben zo moe en misselijk... hopelijk snel voorbij!

5 jaar geleden

Hallo iedereen... Ik ben Nathalie, 8 weken zwanger van mijn 1e kindje. Mijn partner en ik zijn sinds kort uit elkaar gezien ik wat vast zat in een vrij agressieve relatie: mentaal, materieel en af en toe fysiek. Ik besliste de zwangerschap te laten doorgaan gezien mijn leeftijd en grote kinderwens. Ik twijfel heel erg of ik de vader op termijn betrokken wil, zal erkennen, ... . Nog vrouwen in deze situatie?