10 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Begrijp dat de reactie van je schoonzus niet is wat je hoopte, zou dat zelf ook niet leuk vinden om te horen. Maar als jij het graag aan de familie wilt vertellen moet je dat zeker doen, het is jouw zwangerschap en jouw gevoel wat je graag wilt delen. De 1 verteld het pas na de 12 weken, andere meteen al na de positieve test.

5 jaar geleden

Dankjewel ❤

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik zou het inderdaad vertellen aan wie en wanneer jij je er maar goed bij voelt. Dat kan per persoon verschillen. Misschien vind je het fijn dat sommige mensen het al vroeg weten, zodat je het al samen kunt vieren, maar je het ook met hen kunt delen mocht het mis gaan

5 jaar geleden

Ik heb het op werk aan collega leidinggevende verteld met 6 weken. En ook aan mijn hulp op werk toen. Want dan weten ze wat er op de achtergrond speelt, en kunnen ze er rekening mee houden. Gaat er iets niet goed dan is er ook begrip. Ouders/schoonouders pas bij 12 weken.

5 jaar geleden

Onderstaande staat in het boek 'Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' Een echte aanrader om te lezen. Heel leuk geschreven.

5 jaar geleden

Ik zou het ook gewoon lekker delen met de mensen waarmee je het wilt delen 😊 ik snap dat de reactie van je schoonzus niet is wat je had verwacht maar gewoon je gevoel volgen hoor! Wij hebben het ook gewoon gedeeld met onze ouders en broers en zussen. Twee van mijn vriendinnen weten het ook en het voelt voor mij heel fijn dan kan ik het er ook over hebben.

5 jaar geleden

Hoi Daniëlle, gewoon vertellen wanneer het voor jou goed voelt... ik heb het de halve wereld vertelt op de dag dat ik positief testte... krijg ook behoorlijk wat verbaasde reacties dat ik het al vertel...maar ik ben gewoon een optimist en laat me niet de wet voorschrijven ivm ongeschreven sociaal maatschappelijk regels ;)

5 jaar geleden

Ik ben 7 weken en heb het familie en vrienden al verteld

5 jaar geleden

We hebben onze ouders en 2 goede vrienden vrij snel op de hoogte gebracht. Aankomende maandag de 1e echo en als die goed is gaan we de rest inlichten. Lekker vertellen wanneer het voor jullie goed voelt

5 jaar geleden

Twee vriendinnen weten het al. De rest nog niet. Niet vanwege het sociale geaccepteerde, maar t feit dat als t misgaat, je het iedereen moet vertellen en dat dát juist pijn doet. ik heb al n miskraam gehad en heb het toen juist twee vriendinnen verteld, omdat ik daar juist behoefte aan had en van hen zeker steun kreeg. Miskraam,hoe pril ook, is een emotionele achtbaan en het doet zeer om dat te vertellen en Ik moet er niet aan denken je t nog vaker moet vertellen...