17 Reacties

5 jaar geleden

Spa rood met citroen...

5 jaar geleden

Ik heb een nieuwe verslaving aan crystal clear zonder prik! 😂 gaat overal mee naartoe ;)

5 jaar geleden

Ginger ale, appelsap, water, thee met frisse smaakjes zoals gember of citroen.

5 jaar geleden

Spa rood met siroop, gember thee, citroen thee, water..

5 jaar geleden

Appelsap en water is de enige 2 voor mij

5 jaar geleden

Pickwick white tea blue berry ginger, appelsap en sinas! Coca cola cherry vind ik zo soms ook erg lekker, kan ik even goed van boeren en dat lucht dan zo op! Ik zit eerder met eten... Alles maakt me misselijk, alleen rosti met spek, ui en ei kan ik wel zakken van opbakken en opeten met mayonaise...

5 jaar geleden

Cola zonder cafeïne, Fanta, zure sapjes, thats all helaas

5 jaar geleden

Groene ijsthee met citroen smaak en hele slappe citroen ranja. Verder zoveel mogelijk water maar dat wil er nog wel eens uit komen.

5 jaar geleden

Verse gemberthee, hele lichte limonade of kraanwater met ijsklontjes. Vanmiddag ook wat bouillon gedronken, was ook lekker!

5 jaar geleden

Kokend water zonder thee!

5 jaar geleden

Alles wat zuur is ging en gaat nu bij mij wel redelijk.

5 jaar geleden

Ik drink alleen nog water. Zowel warm als koud. Iets anders hoef ik echt niet

5 jaar geleden

Ik merk dat ik koude volle melk ook goed kan verdragen als ik wat misselijk en duizelig ben.

5 jaar geleden

Spa rood, heel de dag door. Heerlijk!

5 jaar geleden

Ik lan koolzuur moeilijk verdragen. De ochtend begin ik met melk, dat gaat er goed. De rest van de dag vooral water en soms wat siroop!

5 jaar geleden

Ik word ook helemaal gek van de misselijkheid. Bij mij helpt het om ijskoud water te drinken met ijs! Of slappe siroop met ijs. Heel af en toe verse halfvolle melk.

5 jaar geleden

Slappe, koude Roosvicee is het enige dat ik binnen krijg. Water is een drama, en dat voor iemand die voor de zwangerschap liters thee kon drinken...