39 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb 4 spenen 2 nijntje knuffels een konijn en een tut in der bed

3 jaar geleden

Ze gooit trouwens alles aan de kant en tut het liefst met der lakentje

3 jaar geleden

Buiten een speentje ligt er verder niks in bij mijn zoontje. Ik ben nieuwsgierig waarom je het saai voor haar vind? Ik vind het vooral belangrijk dat hij er slaapt en er niet in speelt 😉

3 jaar geleden

2 tut doekjes, verder niets.. ze krijgt 1 speen mee naar bed maar vaak spuugt ze die uit voor ze in slaap valt.

3 jaar geleden

Hoihoi, onze wordt 3 februari 1. Ze heeft haar speen en 1 slaapknuffel. Met onze oudere 2 kinderen zijn we pas begonnen met meer knuffels toen ze naar een echt bed gingen. Toen gingen ze ook echt wat meer spelen in bed.

3 jaar geleden

Reactie op Kim123-24

Buiten een speentje ligt er verder niks in bij mijn zoontje. Ik ben nieuws ...
Nou ze wordt altijd gelijk huilend wakker. En nu zei mijn man misschien als we er wat meer in leggen dat ze dan eerst gaat spelen ipv het gelijk op een krijsen zetten..

3 jaar geleden

Knuffeltjes, speentjes en een projector van fisher price. Eigenlijk wel veel vind ik.... bed is om in te slapen dus hoeft wat mij betreft is het beter het niet te druk te maken. Maar nu hebben wij ook een niet al te beste slaper....

VRIEND

3 jaar geleden

Wij geven onze zoon (29-02 wordt hij 1 jaar) altijd zijn fiep, en verder zijn droom schaapje met muziekje(heeft hij al sinds zijn geboorte) ook een tutdoekje en staat er al vanaf de geboorte een beertje in zijn bedje (uit de blije doos) waar hij nu telkens mee speelt. Eigenlijk met alles in zijn bedje hahah. Hij gaat altijd heel zoet slapen maar soms eerst nog even met zijn knuffels spelen. Als hij wakker wordt huilt hij nooit, hij gaat zitten in bed en speelt altijd met zijn knuffels, wel een half uur lang dus mama heeft in de ochtend altijd even tijd om eerst een kopje koffie te drinken 😉Wij vinden het ideaal voor hem, Maja ieder kindje is natuurlijk anders maar als je denkt dat je kindje daar behoefte aan heeft kan je het natuurlijk altijd proberen.

3 jaar geleden

Helemaal niets. Ze gaat in haar slaapzak naar bed zonder iets on haar ledikant. Anders gaat ze spelen ipv slapen

3 jaar geleden

Naast het gebruikelijke beddengoed en de slaapzak waar hij in ligt, alleen zijn knuffie (zebra knuffeldoekje). Hij moet er altijd even mee spelen voor hij in slaap valt. Als hij wakker wordt ligt hij ook eerst met knuffie te spelen, voor hij van zich laat horen :) Dit aangeleerd in ons wknd weg in augustus vorig jaar, omdat we hem iets mee wilden geven van thuis. Sindsdien slaapt hij er altijd mee. 1x vergeten mee te geven naar de opvang, toen moest hij een knuffeltje van daar hebben voor hij wilde gaan slapen 😂 toen maakte het duw nog niet uit welke knuffel het was als hij maa riets had, inmiddels herkent hij knuffie wel echt en reageert ook op een bepaalde manier op knuffie, moet gelijk knuffelen en in de mond 🥰🤣

3 jaar geleden

Hier 3 konijnen, een beer, giraffe en een gehaakte muis van oma. Ze slaapt met 2 tutdoekjes! Geen huilend kind want ze is altijd heerlijk aan het spelen.

3 jaar geleden

Ehh niets :). Knuffel gaf ze niet om. En ze duimt, dus geen speen.

3 jaar geleden

Z'n wubbanub speen en een klein aapje. Meer niet.

3 jaar geleden

Helemaal nikss. 1 speentje die hij altijd zelf vind (glow in the dark).. en als wij iets in zen bedje liggen gaat die spelen ipv slapen🙈 soms als hij middagslaapje niet wilt doen we even hydrofiele luier in bed en dan gaat die er even mee spelen en daarna slapenn. Misschien gaan wij binnenkort knuffeltje ofzo erin doen want hij wil moeilijk slapen in avond dus miss is die bang. Maar dat is voor straks als die 1 is geworden🤗

3 jaar geleden

Tutdoekje (gewoon spuugdoekje) die houdt ze in dr ene hand en ze duimt. Verder niets nodig... Vond het eerst ook ongezellig maar als ze maar goed slaapt.

3 jaar geleden

Niets! Ik vind het veel te eng om zijn bed vol knuffels te leggen. Hij gaat slapen in een slaapzak met een glow in the dark speen. Thats it.

3 jaar geleden

Zijn 🐰 en zijn 🐳 verder niks.

3 jaar geleden

Haar tandenborstel en 2 knuffels. Haar tandenborstel is momenteel een favoriet dingetje en daar valt ze lekker mee in slaap. Boven haar bed hangt nog een mobiel.

3 jaar geleden

Tot nu toe eigenlijk niets maar sinds een week een knuffeltje. Ik ben altijd voorzichtig geweest met spullen in bed. En ze duimt dus heeft weinig nodig 😁

3 jaar geleden

Hier niks.. hij slaapt in een slaapzak.. rolt altijd een hele bed door dus spullen in zijn bedje vind ik niet echt ideaal ☺️