39 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons dochtertje liggen er 2 speentjes, twee knuffeldoekjes en een droomschaapje in bed.

3 jaar geleden

Enkel een uil-knuffeltje. Wij zijn daar heel voorzichtig mee. Geen tut, geen doekje.... niets. Zij en haar uil zijn een team 🤭

3 jaar geleden

1 knuffeldoekje, meneer beer, heb zijn voornaam nooit verstaan maar dat kan Yesper waarschijnlijk beter verstaan...😂 maar dat is thuis op bed een team. Ik mag m gelukkig in de was gooien. Op de opvang heeft Yesper een konijn knuffel doekje. Verder een speen en voor de rest niets

3 jaar geleden

Hier alleen een fopspeen en een knuffelhondje.. maar dat hondje ligt er sinds een weekje in.. vind t bij die kleintjes altijd beetje eng🙈 de oudste (3 jaar) heeft wel stuk of 10 knuffels in bed haha

3 jaar geleden

Echt helemaal niets 😱 ledikantje is voor het slapen en ze heeft (tot nu toe) niets nodig gehad om in slaap te komen. Mocht ze een knuffeltje willen of iets, dan mag ze dat wel meenemen zodra ze dat aangeeft

3 jaar geleden

Het belangrijkste voor Flora is dat Jacky mee gaat in bed. (Haar glow in The dark speen zit eraan vast) Ze heeft ook nog een pluche luiaard en een egel in dr bed. Maar die pak ze alleen smorgens als ze net wakker is. Zit ze volop te praten tegen haar dierenvriendjes.

3 jaar geleden

Hier 1 speen en een knuffeldoekje. Die wil ze allebei graag hebben tijdens het slapen. Wanneer ze jammert kan ze zichzelf hiermee voldoende troosten (als ze ze zelf vind) om weer in slaap te vallen.

3 jaar geleden

Konijn knuffel doekje en haar 2 tutjes met spuugdoekje eraan anders vallen ze altijd uit bed. Voorderest niks is een slaap plek en geen speel plek daar heeft ze de box voor.. 😜

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op MsLaura

Echt helemaal niets 😱 ledikantje is voor het slapen en ze heeft (tot nu to ...
Bij ons ligt er ook niets in zn ledikant 😅😅 wij zijn zn levende knuffels😂

3 jaar geleden

Helemaal niks ligt erin

3 jaar geleden

Zijn konijnentuttel en hondjestuttel

3 jaar geleden

Een knuffel en 2 speentjes

3 jaar geleden

Reactie op Tammy19840

Het belangrijkste voor Flora is dat Jacky mee gaat in bed. (Haar glow in Th ...
Wow Just out of bed look is voor haar een understatement 🤣 wat een heerlijke harrie in de warrie !!😍

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft alleen maar 2 spenen in z'n bedje liggen, anders teveel prikkels voor m, misschien over een tijdje wat knuffels erbij, maar daar kan hij nu nog niet mee om gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Wow Just out of bed look is voor haar een understatement 🤣 wat een heerlij ...
Hahaha dit was zelfs nog van de middag tukje. Je moet dr smorgens zien. Dan staat het echt alle kanten op 😜

3 jaar geleden

Haar speenknuffeltje en 2 extra spenen. Verder niks! Word 20/2 1 jaar

3 jaar geleden

Alleen een dekentje!

3 jaar geleden

Hier ook alleen laken, deken en knuffeldoekje. Idd, ik wil dat ze slaapt in bed en spelen beneden op de vloer of in de box. Geldt trouwens ook nog voor mn zoontje van 4, die heeft dekbed, kussen, mandje voor de bril, knuffeldoekje en een boekje naast zich voor als hij moeilijk in slaap komt.

3 jaar geleden

Hoe zijn jullie kindjes gehecht geraakt aan een knuffeltje? mijn dochtertje heeft als sinds geboorte 2 knuffels maar ze doet er niks mee. Ze heeft ook nooit een speen gewild (gebruikt mij daarvoor). Lijkt me heel fijn als ze troost kan vinden bij zo'n beestje en niet gelijk op krijsen zet bij wakker worden inderdaad.