3 Reacties

4 jaar geleden

Bij elk piepje knorretje zuchtje in bed: schat even kijken? Nee is niks. Aah kun je even kijken. Zucht, ok. Komt terug: was niks slaapt gewoon gaan wij nu ook slapen

4 jaar geleden

-Het advies van het consultatiebureau in de wind slaan ( ok ik moet dus mijn hongerige baby de hele nacht laten huilen want ze zou met 6 weken al door moeten slapen?? Not...) -Kleertjes ongestreken in de kast leggen. ( Nee die kreukjes vind ik geen gezicht ik zal altijd haar kleertjes strijken. Haha. Hahaha. Hahahahaha) -Haar de hele avond bij me laten liggen als we op de bank zitten ( maar het is zo gezellig en ze slaapt zo fijn, ik kan haar nu echt niet wakker maken hoor! ;) ) -Kleertjes aanlaten waar ze een beetje in heeft gespuugd. (Eerst wel keurig elke keer andere kleren aan maar toen mijn wasmachine het niet meer bij kon benen heb ik opgegeven... baby's ruiken nu eenmaal niet altijd naar Zwitsal ) -Haar in ons bed laten slapen als het 茅cht niet gaat. ( Wij moeten ook slapen ok茅...? En stiekem vonden we het best gezellig;) Nu slaapt ze gelukkig wel altijd heerlijk in haar eigen bed) Ik kan nog wel even doorgaan geloof ik, maar laat ik dat maar niet doen 馃き

4 jaar geleden

Dieren pakjes aangeven. Maar is stiekem leuker dan gedacht 馃槄