26 Reacties

4 jaar geleden

Leverpastei jam pindakaas smeerkaas zijn hier favoriet! Voedingscentrum adviseert dit niet te doen, maar ik ben zelf van mening wij zijn er ook groot van / mee geworden. En nee tuurlijk geen dikke laag. Dun laagje. Uiteraard ieder voor zich of je dit wil. Er zijn in het baby voedings schap ook speciale pindakaas of jam te krijgen

4 jaar geleden

Mijn dochter lust ook geen margarine! Ik doe er nu een heel dun laagje geprakte banaan op of avocado dit gaat goed

4 jaar geleden

Beleg van de kleine keuken is hier favoriet!

4 jaar geleden

Avocado, pindakaas, aardbeien - en bietenjam, peren - en appelstroop en soms geprakte banaan i.c.m pindakaas

4 jaar geleden

Beleg van de kleine keuken! Biologisch, geen toegevoegde muk en heerlijk!

VRIEND

4 jaar geleden

100% pindakaas van AH is favoriet

4 jaar geleden

Pindakaas 100% pinda van de Albert Heijn

4 jaar geleden

Ik smeer wel eens mango/pompoen spread of aardbeien/bietjes spread. Is volgens mij van de kleine keuken gekocht bij de Jumbo. Ze vind het heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteR1992

Beleg van de kleine keuken is hier favoriet!
Waar kan je dit halen? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Ik smeer wel eens mango/pompoen spread of aardbeien/bietjes spread. Is volg ...
Ga hier eens voor kijken dankjewel!

4 jaar geleden

Avocado is hier echt favoriet!

4 jaar geleden

Misschien een stomme vraag maar hebben jullie kindjes al tandjes? Durf mijn meisje nog geen brood te geven 🙈 hoe geven jullie brood aan de kleintjes (gesneden, hele stukken, etc)? Alvast bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op JSBABY

Misschien een stomme vraag maar hebben jullie kindjes al tandjes? Durf mijn ...
Ik durfde het eerst ook niet maar heb een beetje research gedaan op internet, ik gaf in het begin kleine stukjes die deed ik in haar wangen zo leerde ze kauwen. Maar nu geef ik al wat grotere stukken en leg het gewoon in haar mondje gaat super goed. Ze heeft 1 tandje die voor de helft door is en ze is vandaag 7 maandjes. Ga morgen proberen met wat beleg erop want boter lust ze niet..

4 jaar geleden

Reactie op JSBABY

Misschien een stomme vraag maar hebben jullie kindjes al tandjes? Durf mijn ...
Ik ben begonnen met brood toen hij nog geen tanden had. Gewoon in kleine stukjes in z'n mond gedaan. Hij begon er direct op te sabbelen en at het op.

4 jaar geleden

Reactie op JSBABY

Misschien een stomme vraag maar hebben jullie kindjes al tandjes? Durf mijn ...
Mijn dochtertje heeft nog geen tandjes en ik vond het in het begon zooo spannend! Ik deed hele kleine mini stukjes in haar wang, soms maar 3 en soms wat meer. Zo heb ik dat opgebouwd en nu eet ze een hele boterham, wel in kleine blokjes gesneden (zonder korst). Ik heb ook veel gelezen dat sommige moeders zijn begonnen met brood in de babymelk te soppen en dan te geven. Misschien kan je dat ook eens proberen :)

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje blijft het brood aan z’n gehemelte zitten maakt niet uit hoe ik het geef! Iemand nog tips hiervoor of die dit ook hebben bij hihi kindje?🙈

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Ik smeer wel eens mango/pompoen spread of aardbeien/bietjes spread. Is volg ...
Bedankt voor de tip. Heb het vandaag gehaald! Ben benieuwd 😊

4 jaar geleden

Mijn zoontje is gek op pindakaas, heb de 100 % pinda van ah bio ☺️ zoet spul moet ie niet zoveel van hebben op z’n brood..

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Bedankt voor de tip. Heb het vandaag gehaald! Ben benieuwd 😊
Ah ben benieuwd hoe het bevalt!😊

4 jaar geleden

Reactie op i91

Bij mijn zoontje blijft het brood aan z’n gehemelte zitten maakt niet uit h ...
Het brood even roosteren dan plakt het niet zo. Na even oefenen was het bij mijn dochter niet meer nodig. Soms plakt er nog wel een stukje maar dat eet ze dan later alsnog op, het word niet meer een hele bonk brood