58 Reacties

4 jaar geleden

Mezelf mamie noemen 😂.. Ik vond dat altijd zo raar en trok er het liefst een teiltje bij. Nu doe ik 't zelf.

4 jaar geleden

De kleine bij me laten slapen. Ik dacht altijd dan lekker tijd voor mijzelf te hebben, maar nu denk ik toch stiekem 'nog even genieten voordat de zwangerschapsverlof voorbij is' 😇😇

4 jaar geleden

Huilen wanneer ik hem naar de opvang zou brengen, zo'n moeder zou ik niet worden.. heb nog drie weken verlof en moet alleen al huilen bij de gedachte... 😂

4 jaar geleden

Reactie op xiris

Huilen wanneer ik hem naar de opvang zou brengen, zo'n moeder zou ik niet w ...
Herkenbaar! Gelukkig heb ik 2 weken extra gekregen van mijn werkgever ivm corona crisis. Dus ik heb weer even adempauze voordat ik hem moet missen

4 jaar geleden

Ons kindje i Bij ons in bed laten slapen, im had bedacht dat het direct in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer zou slapen.. Dat had ik sl snel bijgesteld naar een coo sleeper, masr binnen een week ook bijgesteld naar op een voedingskussen tussen ons in o dat we anders of om en om hem op de borst hadden liggen óf ik kramp kreeg van de hele tijd mijn pink in xijn mondje houden terwijl hij naast me lag in de coo sleeper 🤣🤣 Oja en met mijn kwijl zijn gezichtje schoon poetsen had ik ook niet verwacht te gaan doen 🤭😜

4 jaar geleden

Mijn dochter in slaap laten vallen met een bepaald geluid aan. De stofzuiger app is hier nu de favoriet 😂🙈

4 jaar geleden

Mijn baby voor de tv zetten voor een kinderprogramma om toch maar even een kwartiertje gerust te zijn 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Herkenbaar! Gelukkig heb ik 2 weken extra gekregen van mijn werkgever ivm c ...
Oh heerlijk nog 2 weken extra! Ben jaloers haha, lekker van genieten!

4 jaar geleden

Ik zou wel even een harde mama zijn en mijn kindje gewoon laten huilen als ze heeft gegeten, schone broek heeft, boertje en knuffel gedaan. Nu breekt mijn moeder hart als ik haar toch hoor snikken 😢. Toch maar even een extra kroeltje soms ..

4 jaar geleden

Een fopspeen geven. 😅

4 jaar geleden

Hier een moeilijke poeper.. “Om haar een beetje te helpen/stimuleren kun je met een vinger en een beetje billencreme haar kringspier zachtjes masseren”, zei het consultatiebureau... Nou, dat sta ik dan te doen terwijl ik mezelf besef dat als iemand me dat een jaar eerder had verteld dat ik kei hard had gelachen #noway 😂

4 jaar geleden

Met ongedaan haar buiten komen; gelukkig is het mooi weer: zonnebril erin en klaar, niet eens borstelen... En mijn haar langer dan twee dagen niet wassen, lang leve de droog shampooo! 😅 Vroeger kwam ik niet buiten zonder minstens een kwartier bezig te zijn met mijn lokken in de plooi te leggen... 😅 En het kan me weinig schelen eigenlijk.. Ik zie er nog steeds goed uit.. maar dat had ik nooit gedacht dus..

4 jaar geleden

Ik zou mijn kind niet voor de tv zetten.. met het idee van wil geen tv verslaafd kind... nu ligt hij bijna de hele dag in zijn mamaroo4 stoel voor de Tv met xite aan😅 en ohwee als we een andere zender opzetten.. dan begint meneer goed te protesteren.. scheelt wel dat we niet naar babyTV hoeven te kijken😂😂

4 jaar geleden

De baby wakker maken voor de fles 😅

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Herkenbaar! Gelukkig heb ik 2 weken extra gekregen van mijn werkgever ivm c ...
Ik ook, ik hoef pas 11 mei te beginnen.. het is niet dat ik ga huilen denk ik, maar ij ben wel heel benieuwd hoe het zal gaan. Want nu heeft ie écht geen ritme en slaapt ie nauwelijks overdag (denk een sprongetje). Ik zie er nu meer tegenop dat ze niet weten wst ze met m aan moeten en na het wennen zeggen dat ze hem zo niet op de groep kunnen hebben 😕

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Mijn dochter in slaap laten vallen met een bepaald geluid aan. De stofzuige ...
Hier ook😂🙋🏽‍♀️

4 jaar geleden

Als ze huilt in bed heel even de deuren dicht zodat ik kan doen alsof ze niet huilt 🙈 1 minuut

4 jaar geleden

Als ze huilt in bed heel even de deuren dicht zodat ik kan doen alsof ze ni ...
🤣🤣

4 jaar geleden

Euhmm snotjes, vind nog steeds hoor dus met 1 oog dicht neus schoon maken BAH🙈

4 jaar geleden

Mijn zoontje voor de tv zetten met bumba zodat wij rustig kunnen eten.. Haha.