58 Reacties

4 jaar geleden

M’n ondergespuugde kleren aanhouden en denken: ach. Morgen weer een nieuwe dag. Doekje erover en door 🙈

4 jaar geleden

Baby's braaksel opvangen met mijn hand om te voorkomen dat ik haar moet verschonen 😅

4 jaar geleden

Gek worden van het gekrijs en tegen de papa zeggen: ik ga de was regelen zoek jij t nu maar is uit

4 jaar geleden

Reactie op MarjoleinSt

Baby's braaksel opvangen met mijn hand om te voorkomen dat ik haar moet ver ...
Helaas heb ik het al een paar keer gehad met stoelgang en urine 😣 tegengehouden met mijn hand zodat het niet overal spuit 😣

4 jaar geleden

Reactie op xiris

Huilen wanneer ik hem naar de opvang zou brengen, zo'n moeder zou ik niet w ...
Nooouuu ik dus ook. Na het intake gesprek gister zo erg in mijn emo gezeten. Ik was altijd diegene die dat zo raar vond. Nou hoppa, ik breng hem nog niet eens heen. Ik vind mezelf soms echt even een loser.

4 jaar geleden

Nooit gedacht dat ik heel de tijd foto’s zou nemen. Nee ik ging alles analoog doen om een fotoboek voor te kunnen leggen later. Heb nu ongeveer 5000 fotoreeksen op mijn gsm staan van onze 9 weken oude zoon 😅 Nooit gedacht dat ik zo’n moeder zou worden 🙈

4 jaar geleden

Mezelf wegcijferen, ik begreep al die moeders niet die bij alles altijd hun kind voor lieten gaan. Nu heb ik de hulp van mijn man nodig zodat ik niet vergeet te eten🙈😳

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Mijn dochter in slaap laten vallen met een bepaald geluid aan. De stofzuige ...
Hier de autoweg😅😂🤣

4 jaar geleden

Mijn baby de mooiste baby van de wereld vinden... Ik zou mij realiseren dat dat dus écht niet waar is, moeders met de lelijkste baby's zeggen dat ook! 😂 onze dochter is nu 6 weken, en geloof mij.. het is écht de aller mooiste baby van de wereld!😜

4 jaar geleden

Reactie op Lente2020

Mijn baby de mooiste baby van de wereld vinden... Ik zou mij realiseren dat ...
Ik vind de mijne uiteraard de mooiste ook maar eerder vond ik sommige baby's lelijk, maar nu juist niet meer. Elk kindje heeft iets charismatisch over zich maar kunnen helaas niet tegen onze knappe jongen op🥰

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Ik vind de mijne uiteraard de mooiste ook maar eerder vond ik sommige baby' ...
Nou ik heb even gespiekt op je profiel en het is inderdaad een prachtig mannetje. Ik vind ook bijna alle baby's mooi, maar heb toch wel een paar écht lelijke kindjes gezien haha.. komt vaak echt wel weer goed, lelijk in de luier mooi in de sluier toch. Dat neemt niet weg dat ze ook dan super schattig kunnen zijn 😍

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Ik vind de mijne uiteraard de mooiste ook maar eerder vond ik sommige baby' ...
Wuahahaha 😂

4 jaar geleden

Mezelf blootstellen aan mijn zussen, moeder of anderen. Nu mag elke vrouw mijn lichaam naakt bewonderen😋😅 Mn moeder, verschillende verloskundigen en de kraamverzorgende hebben me toch bloot gezien. Kan niet erger worden toch...

4 jaar geleden

Mezelf blootstellen aan mijn zussen, moeder of anderen. Nu mag elke vrouw ...
Hahaha ik herken het 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Mezelf mamie noemen 😂.. Ik vond dat altijd zo raar en trok er het liefst e ...
Haha deze is zo waar. Ik dus ook en men man kijkt me ook altijd raar als ik mamie zeg

4 jaar geleden

De hele dag he telefoon gereed houden voor leuke foto's. Dan krijg je een link met "gratis fotoboekje" en denk je dat gaan we even doen.... Twee maanden tijd over de 3000 fotos op mijn telefoon alleen al 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

De hele dag he telefoon gereed houden voor leuke foto's. Dan krijg je een l ...
Ik upload mijn foto's direct naar de Onedrive en stop ze daar direct in mapjes. Ik heb een mapje van week 1, week 2, week 3, week 4 en nu doe ik een mapje per maand. Dus maand 1-2, maand 2-3. Zo heb je toch enigszins een structuur en is het straks makkelijker uitzoeken. Tegelijk maak ik tijdens het verplaatsen in Onedrive een selectie, want niet alle foto's zijn gelukt. Per keer nog geen 5 minuten werk, maar straks een stuk makkelijker om een fotoboek te maken

4 jaar geleden

Reactie op MamavanFinn92

Ik upload mijn foto's direct naar de Onedrive en stop ze daar direct in map ...
✔️ hier idem werkt perfect

4 jaar geleden

Staan te juichen bij een mega poepluier 😂

4 jaar geleden

Staan te juichen bij een mega poepluier 😂
En vervolgens je partner high fiven.. 😂