58 Reacties

4 jaar geleden

Staan te juichen bij een mega poepluier 😂
Ook al zit er van z’n hakken tot aan z’n oksels onder... 🤣 Herkenbaar 😆

4 jaar geleden

Reactie op MamavanFinn92

Ik upload mijn foto's direct naar de Onedrive en stop ze daar direct in map ...
Dat is een goed idee!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanFinn92

Ik upload mijn foto's direct naar de Onedrive en stop ze daar direct in map ...
Je hebt me gemotiveerd, ben direct begonnen om alles even te ordenen op mijn Dropbox account 😬🙌🏽. Wat heb ik al bizar veel foto’s gemaakt in 3 maanden tijd 😅

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Je hebt me gemotiveerd, ben direct begonnen om alles even te ordenen op mij ...
Wat fijn! Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanFinn92

Ik upload mijn foto's direct naar de Onedrive en stop ze daar direct in map ...
Onedrive geprobeerd werd er knettergek van. Had een aantal gedeelde mappen tussen mijn telefoon en die van mijn vriend. Nam die niet over. En omdat ik een laptop en pc heb nam onedrive meteen alle documenten over in de cloud. Hele middag bezig geweest uiteindelijk alles uninstalled. Scheelt wel dat ik een aantal externe schijven heb liggen van samen een aantal terabyte dus dat komt helemaal goed. Foto hobby dus veel uitzoekwerk binnenkort met wat weg kan van voorgaande jaren 😂😂 digital hoarder

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Je hebt me gemotiveerd, ben direct begonnen om alles even te ordenen op mij ...
Ik doe dit voor onze dochter die volgende week 4 wordt nog steeds zo, in dropbox, per maand. Op die manier is het ook al elk jaar gelukt om voor haar verjaardag een foto album klaar te hebben van dat afgelopen jaar. Anders is het volgens mij al snel niet meer te overzien. Fijn dat ik niet de enige neuroot ben ;)

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

De hele dag he telefoon gereed houden voor leuke foto's. Dan krijg je een l ...
Ik heb speciaal een fototoestel gekocht om ook foto's met een nog betere kwaliteit te nemen zodat ik deze in het groot zou kunnen afdrukken... turns out dat die een Bluetooth functie heeft waardoor hij automatisch alle foto's op mijn telefoon kan laden... Toen Miel zes weken oud was stonden er al zo'n 4000 foto op. Plus de foto's die ik neem met mijn gsm wanneer het toestel niet onmiddellijk bij de h1nd heb... 😅

4 jaar geleden

De vieze poepluiers. Mijn man roept mij erbij als hij zo'n heerlijke brei erin heeft hangen want hij vindt dat zo vies😂 en ik maak me er niet druk om. Zelfs met een hap brood in mijn mond doe ik het en die boterham smaakt mij niet minder lekker. Terwijl mijn man liever de kattenbak schoonmaakt🤢 Zelfs als er een beetje van die brei aan mijn handen komt vind ik het niet erg, daarna gewoon even je handen wassen toch?

4 jaar geleden

Boven haar hangen net voor de luierwissel en scheetgeluidjes op haar buikje maken terwijl er vlak onder een volle luier hangt die klaar is om verwisseld te worden. Alles voor het lachje 😅

4 jaar geleden

Kleine zevert. Schoonzus: moet ik t doekje aangeven.. ondertussen vinger er al langsafgehaald en aan broek afgeveegd die toch de was in moest 😂🥰

4 jaar geleden

In derde persoon praten. Vond ik altijd zo verschrijk om te horen! 😂 “Mama komt zo terug!”, “mama is zo blij met jou!”

4 jaar geleden

Dochter van 2 kreeg een snoepje, ze vond het niet zo lekker & na drie x kauwen kreeg ik een nat plakkerig dropje in mn hand.. geen prullenbak in de buurt, wou hem niet op de grond gooien.. dus heb ik hem zelf opgegeten... wauw nooit gedacht dat ik tot zo iets in staat was. Heel intens dit.

4 jaar geleden

Een top 10 naam geven 😅

4 jaar geleden

Iedereen vindt mijn gezang echt verschrikkelijk... nooit gedacht dat iemand er wel van zou houden. Mijn kleintje valt er zelfs van in slaap 😋

4 jaar geleden

Iedereen vindt mijn gezang echt verschrikkelijk... nooit gedacht dat iemand ...
Dit komt me zo bekend voor😂

4 jaar geleden

Merken dat je wat spuug op je trui hebt, bedenken of je nog ergens heen moet, zo niet? Dan droogt de spuug vanzelf wel weer op 😂

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Merken dat je wat spuug op je trui hebt, bedenken of je nog ergens heen moe ...
Zo herkenbaar deze! 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne94

Mijn zoontje voor de tv zetten met bumba zodat wij rustig kunnen eten.. Hah ...
Hier om even snel te kunnen koken 😂