17 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou nooooooooit voor 11 uur slapen. Nu denk ik om half 6 mag ik al 🤣🤣🤣 P.s mijn dochter slaapt gelukkig wel al door maar lijf is er nog niet na de keizersnede

4 jaar geleden

Ik zou mijn dochter echt wel 10 minuten laten huilen om in slaap te vallen hor! ... Oeps niet gelukt, ik ga altijd al kijken bij het eerste huiltje. (Ik moet ook zeggen dat ze niet veel huilt, dus als ze huilt is er meestal ook wel wat) Als de kleine beneden is zetten wij de tv niet aan! Ze hoeft niet gelijk te wennen aan tv beelden/geluid. Eehm.. dat was ook een leuk voornemen maar is natuurlijk niet gelukt. De tv staat regelmatig aan. We laten haar er dan niet naar kijken maar lekker spelen in de box

4 jaar geleden

Reactie op Janneke de Bruijn

Ik zou mijn dochter echt wel 10 minuten laten huilen om in slaap te vallen ...
yip, ik zei ook geen tv, geen iPad, geen telefoon. Helaas pindakaas, hij kijkt naar allemaal, inmiddels is hij bijna 6 jaar. Ook geen snoep geven tot 4 jaar. Totdat er mensen in de omgeving thee met suiker gaven met 6 mnd of een snoepje laten likken. En nu heeft ie zelf een zoontje van 1,5 en die heeft nog steeds geen suiker gekregen.

4 jaar geleden

Haha, ik moest en zou die ene blog gaan schrijven voor haar. Je kent het wel een website met haar naam, en vanaf de zwangerschap al verhaaltjes erop zetten voor haar later..... ik ben begonnen met de url aan te maken, maar kwam er achter dat ze een naamgenoot heeft en dus de site al in gebruik heeft..... vervolgens ben ik het nooit meer gaan doen....

4 jaar geleden

Gezegd dat de kleine met 4 weken op haar eigen kamer gaat slapen.. inmiddels 11 weken verder en slaapt nog heerlijk vlak bij ons. Zou haar het liefste nog een paar maanden hier op de kamer houden. 😅

4 jaar geleden

Gezegd dat de kleine met 4 weken op haar eigen kamer gaat slapen.. inmiddel ...
Hier net hetzelfde 🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Ik zou gewoon in normale taal tegen mn baby praten, ondertussen betrap ik mezelf op heel veel babytaal.

4 jaar geleden

Reactie op Isabelle2

Hier net hetzelfde 🙈
Hahaha hier nog 1🤣 16 weken al steeds zeg ik dit weekend gaat hij in zijn eigen bed🤣

4 jaar geleden

Met open borsten in huis lopen, ze zijn trouwens wel mooi als ze vol zijn. Ik heb voor dit aankomende jaar siliconen borsten lijkt t wel 😍

4 jaar geleden

Met open borsten in huis lopen, ze zijn trouwens wel mooi als ze vol zijn. ...
Hahaha dat doe ik ook alleen die van mij zijn enorm ongelijk geworden door het borstvoeden😱 ik heb 1 pamelaborst en 1 "normale" 🤣 ik hoop dat het ooit nog goed komt🤣🤣

4 jaar geleden

Trots over poepluiers praten. Vond ik zo stom... Nu staat mama bij iedere luier blij complimenten te geven.

4 jaar geleden

Wat bevallen betreft; ik ging er echt mooi uitzien voor de ontmoeting met mijn zoon en zeker geen geluid maken tijdens de bevalling.. 'overdreven en zo gênant'.. Beiden de grap van het jaar; volgens mij wisten de buren op een gegeven moment ook dat ik aan het bevallen was en ik ging met ongekamde haren op mijn lelijkste sokken (zonder schoenen) naar het ziekenhuis. Zoonlief was een sterrenkijkertje en lag ook nog eens scheef in het geboortekanaal. Het enige wat ik dacht was; haal 'm eruit! Nu hij er is, slaapt hij na bijna 4 maanden nog steeds naast mijn bed. Al dacht ik voor de bevalling dat dat max 6 weken zou duren. Ik moet er af en toe zelf om lachen.

4 jaar geleden

Gezegd dat de kleine met 4 weken op haar eigen kamer gaat slapen.. inmiddel ...
Hier precies het tegenovergestelde, ze zou lekker de eerste 3 maanden naast mij slapen. In week 6 is ze verhuisd naar haar eigen kamer, ik werd letterlijk van elk geluidje wakker en wist op gegeven moment niet meer wat ze wilde, zo moe was ik.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hahaha dat doe ik ook alleen die van mij zijn enorm ongelijk geworden door ...
Ahahahah 🤦🏽‍♀️😂😂😂 Ik hoor vaak dat de borsten er niet leuk meer uitzien na het stoppen van borstvoeding. Maarja... ik heb zo dan tenminste een smoesje voor een lifting 💉

4 jaar geleden

Geen beeldschermen voor het jaar😅. Met de Corona crisis hou ik mijn baby dagelijks een iPad met FaceTime en opa en oma voor haar neus haha

4 jaar geleden

Een fotoalbum maken van elk jaar. Bij mijn oudste liggen er 3 op de plank. De vierde is al maanden in de maak. Bij nr 2 ga ik het niet eens proberen. Hij heeft een babydagboek voor de eerste 18 maanden, die hou ik wel bij (kunnen ook foto's in) maar daarna mogen ze albums gaan delen ;)

4 jaar geleden

Iedere week een foto van hem maken, na 3 mnd ben ik ermee gestopt.. eigenlijk wel jammer. Misschien pak ik het nog eens op 😊