25 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Oei echt?! Dat wist ik niet! Groot gelijk dat je daar dan niet besteld, dan ...
Fles binnen. We blazen er alleen liever op😅 vanavond voor slapen proberen met deze fles en tip van EMMWI. thanks mama’s voor het meedenken en delen van ervaringen! Waardeer ik enorm❤️

4 jaar geleden

Reactie op Maya

Fles binnen. We blazen er alleen liever op😅 vanavond voor slapen proberen ...
Haha heel herkenbaar mijn dochtertje blaast ook vaak erop en een plezier ze dan heeft 😂

4 jaar geleden

Reactie op Maya

Nog niet binnen... ik weiger via bol te bestellen omdat zij poppen voor man ...
Ik heb toch even gekeken want vond dit zo'n bizar idee! Die pop heeft wel gewoon lang haar en dikke borsten, dus lijkt me zeker niet dat de pedo doelgroep hier voor gaat.

4 jaar geleden

Ik heb toch even gekeken want vond dit zo'n bizar idee! Die pop heeft wel g ...
Dan hebben ze wellicht die andere inmiddels uit het assortiment gehaald! Dat zou top zijn😊 ik ga hier niet dat bericht delen incl foto’s. Dat is eeecht ongepast. Maar voor mij was t shocking genoeg om per direct af te kicken van mijn bol verslaving😅

4 jaar geleden

Ja snap ik! Absurd iets om aan te bieden op je site. Lekker off topic dit, sorry :) Wij hebben een tijd geleden ook 1,5 maand fles weigeren gedoe gehad. Net toen ze moest gaan starten op de opvang. Hopeloos werd ik er van. Uiteindelijk lukte het met de MAM fles en heel veel geduld. Tommee Tippee hebben wij ook geprobeerd, na Philips Avent en Difrax. Zittend tegen bovenbenen aan in het begin. Na een paar weken kon het ook een beetje onderuit op de arm. Als ze niet wilde, gaf ik haar een speentje tot ze daar snel achter elkaar op begon te zuigen (alsof ze een toeschietreflex zocht) en dan snel speen eruit en fles erin. Dat leek het hem te doen. Veel succes! Het komt uiteindelijk vast goed. Maar de weg daarheen kan erg frustrerend zijn :(