47 Reacties

5 jaar geleden

Een enkele kinderwagen in combinatie met een zitje van justsitshop.nl? Weet niet of het werkt zelf ook 21 weken zwanger van de tweede en eerste word volgende week 1 Groetjes Delilah

5 jaar geleden

Een enkele kinderwagen in combinatie met een zitje van justsitshop.nl? Weet ...
Gefeliciteerd! Dan varen we in t zelfde bootje zo een beetje haha. De site doet het niet? Ga jij dat doen een enkele in combinatie met een zitje?

5 jaar geleden

Same! Heb hier een kleintje van bijna 10 maanden en 24 wkn zwanger. Had ook een Stokke XPlory, maar heb deze sinds kort weggedaan en ben gegaan voor de Bugaboo Donkey Duo. Heb een hele goede deal gevonden via FB Marktplaats, net een jaar oud, met alles erbij incl. factuur (voor de garantie) en heb €650 betaald! Hou je ogen goed open zou ik zeggen, succes!

5 jaar geleden

https://www.justsit.nl/nl/just-sit-shop.html sorry verkeerde link ja ik wil dit wel gaan doen kan alleen niet op alle kinderwagens maar is 2 weken proberen dus toch het proberen waard lijkt mij

5 jaar geleden

Zon kinderwagen waar t kind bijna op de grond ligt vind ik vreselijk 😂

5 jaar geleden

Reactie op Dee86

Same! Heb hier een kleintje van bijna 10 maanden en 24 wkn zwanger. Had ook ...
Oh dat is top joh! Alleen heb ik geen fb. Jammer kijk wel eens op marktplaats alleen vragen ze voor een model uit 2016 nog 800 euro

5 jaar geleden

Zon kinderwagen waar t kind bijna op de grond ligt vind ik vreselijk 😂
Ja ik ook daarom de bugaboo donkey duo is naast mekaar plus je kan hem ook als Enkele gebruiken met een boodschappenmandje ernaast!

5 jaar geleden

Zon kinderwagen waar t kind bijna op de grond ligt vind ik vreselijk 😂
Hahahaha ja ik ook. Verschrikkelijk. 😂

5 jaar geleden

Reactie op Skn

Oh dat is top joh! Alleen heb ik geen fb. Jammer kijk wel eens op marktplaa ...
Ja klopt, vaak vragen ze nog tussen de 800 - 1000. Af en toe zit er een meevaller tussen. Zou het toch even in de gaten houden, ook via Marktplaats. Zie er nu net 1 op Marktplaats (niet fb) voor €699! Vandaag geplaatst. Een limited edition van Diesel. Kan hier vlgns mij geen linkje delen...

5 jaar geleden

Reactie op Skn

Oh dat is top joh! Alleen heb ik geen fb. Jammer kijk wel eens op marktplaa ...
Hier nog een, voor €650! Kappen zijn wel roze maar die kun je los kopen als je een andere kleur wilt.

5 jaar geleden

Reactie op Dee86

Hier nog een, voor €650! Kappen zijn wel roze maar die kun je los kopen als ...
Dankjewel! Ben ook ff aan t kijken nou

5 jaar geleden

Zelf ben ik zwanger van onze eerste. Maar we hebben wel alvast gekeken naar wagens die uit te breiden zijn als duo. Hier viel mijn ogen vooral op de Nuna. Dit is de enige wagen waarbij de jongste voor en bovenin komt te liggen en de oudste lager en achter in de wagen. Dit dan gezien van wij als moeder. Deze wagen zit wel in de prijsklasse vanaf €1000 maar dan zit er wel alles gelijk bij. Er hoeft niets aangekocht te worden voor de do wat veel andere wagens wel hebben. Wij gaan toch voor een andere aangezien deze Nuna nog niet 2e hands is te verkrijgen, helaas. Meeste van mijn vriendinnen hebben de duo functie niet gebruikt omdat de oudste op een plankje wilt staan of de jongste in een draagzak gaat. Hoop dat je hiermee je keuze kan maken 😁

5 jaar geleden

Wij hebben de Nuna kinderwagen gekocht, het is een fikse investering maar dan heb je ook kwaliteit. Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten.

5 jaar geleden

Ja ik wil dus geen duowagen die boven en onder zitten.

5 jaar geleden

Ik denk dat je spijt gaat krijgen van kopen van een duo wagen... het is altijd lomper logger en minder makkelijk mee te nemen dan een enkele... mijn kindjes wilden kleine stukjes al mee wandelen met 1,5-2 jaar. Dat is je kindje tegen de tijd dat het geboren word. Is investeren in een mee rijd plankje voor op de stokke voor iets langere afstanden geen optie? Als ze 2 zijn kunnen ze doorgaans op een tweewiel loopfietsje wel uit de voeten... die van mij scheelden een jaar, heb hem binnen het jaar weer verkocht... had een naast elkaar zittend tweedehands... en verruild voor een enkele buggy.

5 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde punt! Onze kleine, dan grote, kerel zal 15/16 maanden zijn als de tweede wordt geboren. Hij is net 1 geworden, maar is totaal nog niet bezig met een poging tot lopen en draagzak wil hij totaal niet. We oriënteren ons dus ook op een duo wagen, maar wel een waar ze naast elkaar zitten en niet de een op de grond en de ander erboven. De donkey duo heeft mijn schoonzus ivm de tweeling en is daar zeer tevreden over, ik heb er ook enkele keren mee gereden en hij was helemaal niet log of lomp. Stuurt eigenlijk net zo makkelijk als de Mutsy die we nu hebben. Afgelopen zaterdag heb ik in de stad toevallig ook de easywalker duo gezien, naast elkaar ook, en dat zag er ook super fijn uit!

5 jaar geleden

Wij gaan de joolz geo 2 duo halen 😁

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ik zit met hetzelfde punt! Onze kleine, dan grote, kerel zal 15/16 maanden ...
Kan de baby dan niet in de draagzak?

5 jaar geleden

Ik wil het mijzelf zomakkelijk mogelijk maken. Draagzak is geen optie heb een zwakke rug. En op een zitje is leuk voor af en toe maar lange afstanden lopen moet de oudste ook gewoon in de wagen kunnen. Waarom heb je voor de joolz geo gekozen?

5 jaar geleden

Reactie op Skn

Ik wil het mijzelf zomakkelijk mogelijk maken. Draagzak is geen optie heb e ...
Hier precies dezelfde reden. Vind het ook belangrijk dat de oudste kan zitten/liggen mocht hij moe zijn of gewoon even lekker in de wagen wil. Ik heb nu al de joolz geo 2 voor ons zoontje. Nu is de 2e onderweg en gaan we hem uitbreiden naar een duo. Ik vind persoonlijk echt super. Makkelijk in te klappen en rijd soepel enz. Heb hem nu meer als een jaar in gebruik en geen seconde spijt van gehad. Maar is heel persoonlijk natuurlijk. Bij de joolz zitten ze wel onder/achter elkaar en ik koop er een boodschappentas bij die je aan de zijkant van de wagen kan hangen.