47 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Msnoep

Ik ben super benieuwd hoe de Just Sit bij andere bevalt. Het lijkt ideaal, ...
Ik ook! Twijfel ook nog of ik hem aanschaf of niet...

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen week op oudjaarsdag een bugaboo donkey gekocht via Marktplaats. Wij twijfelden heel lang, maar uiteindelijk de knoop doorgehakt! Onze zoon is 16 maanden als ik ben uitgerekend van nr 2.

4 jaar geleden

Reactie op Angelatjes

Ik heb deze van top mark
Deze heb ik ook aangeschaft, wel handig ding, vind het zelf veel makkelijker dan een bugaboo 🥰

4 jaar geleden

Lieve dames wat een drama met de duo Hier een zoontje van 14 maanden en zwanger van een meisje maar ik wil heel graag een bugaboo donkey duo omdat ze dan naast elkaar zitten en dat ik ze goed in de gaten kan houden.... maar wat zijn ze duuuurrrrr 2e hands betaal je gewoon 800 a 900 euro voor een serie van 2016 ... hebben jullie een idee voor welke we wel kunnen kijken zodat ze ook naast elkaar zitten en het liefs haar deel roze 🤩🤩 qua bak En dat er ook een maxicosi / reiswieg erop kan

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Lieve dames wat een drama met de duo Hier een zoontje van 14 maanden en ...
Er zijn echt wel veel goedkopere merken naast elkaar die zelfs nieuw ruim onder de 800,- zitten. Had er destijds een van een onbekend merk, naast elkaar. Smalle zitting , smalle ligbak en nog omdat het naast elkaar is een gevaarte, kwam nergens normaal een winkel in... binnen een jaar weg gedaan dat ding, kids schelen 12 maanden. En voor ongeveer hetzelfde bedrag door verkocht. Google maar, gewoon op duo wagen. Qua rijden buiten vond ik hem wel prettig... ook zonder bekend merk dus...

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Lieve dames wat een drama met de duo Hier een zoontje van 14 maanden en ...
Ik heb nu ook een ouder model, maar ziet er helemaal super mooi uit nog. Prijs was €600 met wat extra's, heb er nu al enkele wandelingen mee gemaakt en ben er heel blij mee. Groot voordeel vind ik dat ik gewoon mee door onze deuren pas in huis als hij gebruikt wordt voor 2 kinderen.

4 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ik heb nu ook een ouder model, maar ziet er helemaal super mooi uit nog. Pr ...
We hebben nu eindelijk een bugaboo donkey duo Voor een mooie prijsje super blij ermee !!