49 Reacties

4 jaar geleden

Een maatje groter aandoen.

4 jaar geleden

Wij hebben dit probleem ook gehad bij mijn dochtertje, maar een maat groter van luier zou echt te groot zijn. Wij hebben toen een grotere romper aan gedaan bij haar en dit werkte gelukkig!

4 jaar geleden

Hier gebruiken we Kruidvat luiers. Voor de nacht een +maat. Die neemt meer vocht op, dus ideaal.

4 jaar geleden

Dat hadden wij ook. Gebruik de premium protection nu voor overdag en snachts een baby dry. Perfect!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

Hoeveel kg is je kleine en welke maat draagt hij?
Hij is 7 kilo en draagt maat 3 (tot 10 kg)

4 jaar geleden

Pamper broekjes dry maat 3 voor de nacht was bij ons uiteindelijk doorslaggevend!

4 jaar geleden

Wij gebruiken duiste luiers baby love verkrijgbaar bij DA. Zijn naar mijn idee beter dan pampers en Kruidvat en ook een stuk goedkoper. Onze zoon blijft daarmee droog.

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwin

Pamper broekjes dry maat 3 voor de nacht was bij ons uiteindelijk doorslagg ...
Ja hier ook, terwijl ze eigenlijk in maat 2 valt overdag van premium protection. Tip voor een maatje groter had ik hier ergens gelezen. Sindsdien geen doorlekkers meer gehad!

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook Kruidvat luiers. Werken super!

4 jaar geleden

Ik gebruik Kruidvat luiers, gaat prima! Heb bij onze dame wel gemerkt dat ze nat wordt rond de laatste kilo van het pak. Dus is ze 7 kilo start ik met de luiers van 8-13kg dat werkt hier super! Geen natte dame meer smorgens!

4 jaar geleden

Reactie op Marielleb

Dat hadden wij ook. Gebruik de premium protection nu voor overdag en snacht ...
Bij mijn zoontje net hetzelfde. Sindsdien geen natte slaapzak meer 🙂

4 jaar geleden

ik heb voor mijn zoon, newborn pampers gebruikt tot en met maat 2, daarna altijd kruitvat. helaas hield hij het ook soms niet droog. heb verschillende merk luiers gebruikt, maar dat hielp ook niet. het ligt niet aan de merk, maar aan de grootte van de luier of dat je de luier aan de achterkant iets hoger moet zetten en ook zo strak mogelijk moet plakken. helaas, ondanks deze maatregelen komt het toch nog voor. Ik heb lidl, Aldi, pampers gebruikt maar nogmaals het hielp niet. misschien zijn ze die nacht wat beweeglijker geweest. ik weet het niet. maar echt alles geprobeerd. misschien een dikke maandverband erin doen, je weet wel die hele goedkope van de kruitvat, 80 cent 20 stuks europrofit, na de bevalling mag je een tijdje niet die van always en soortgelijke gebruiken, die bedoel ik.

4 jaar geleden

Hier ook kruitvat gaat tot nu toe goed. Wel begin ik iets eerder aan een grotere maat. Maat 2 is tot 6 kg en ze weegt nu 5 kg dus ga als ze 5.5 kg weegt over naar maat 3. Dan kan er wat meer inhoud in qua plas😉. Succes mama's

4 jaar geleden

Lupilo van de Lidl!!!!! Wat een aanrader

4 jaar geleden

Pampers baby dry 😊

4 jaar geleden

Zwitsal!

4 jaar geleden

Wij hadden ook premium protection daarna pure protection, daarna babydry.. maar allemaal nat. Nu hebben we Zwitsal en dat gaat echt goed. Nog maar heel sporadisch nat. En ze slapen hier van 19uur tot 6.

4 jaar geleden

Pampers luiers geen probleem mee hele nacht droog , misschien grotere maat

4 jaar geleden

Hier gebruiken wij de pampers pure of de luiers van eco naty. Altijd droog en draagt het luiertje van ongeveer 8 tot 7/8. En wij hebben grote plasser.

VRIEND

4 jaar geleden

Dank allemaal voor de reacties! Gisteren Kruidvat luiers gekocht en afgelopen nacht is hij droog gebleven, deze nu een paar nachten gebruiken en anders gaan we de pampers baby dry proberen.