8 Reacties

4 jaar geleden

Ik geef het als toetje een halve yogolino of 2 eetlepels yoghurt een drupje jam erin. Zou het zelf niet vervangen voor een fles, dat heb ik metbrood gedaan. Yoghurt geef ik niet zoveel

4 jaar geleden

Yoguhrt geef ik enkel als hij eens enorme honger heeft of de voeding beetje verschoven moet worden. Als vervanging zou ik het persoonlijk niet geven.

4 jaar geleden

Even voor de duidelijkheid mama's, ik vraag geen advies of ik wel of niet een flesje moet vervangen. Ik heb advies gevraagd over wat voor yoghurt jyllie geven als dat zo is.. thnx !

VRIEND

4 jaar geleden

Ik gebruik de zuivelhapjes van Nestlé die voor baby’s bedoeld zijn. Die hebben zowel yoghurt met fruit als kwark met fruit

4 jaar geleden

Ik koop bij de Lidl die kleine toetjes ( 12x 60gr) niet te groot en ze vindt ze heerlijk. Soms krijgt ze een yogolino van Nestlé

4 jaar geleden

Van het CB kreeg ik een voedingsschema doorgestuurd waarin ze aangeven dat je va 6,5mnd mag starten met yoghurt (als toetje of tussendoortje). Wij geven volle yoghurt zonder jam oid en vindt ze heerlijk!

4 jaar geleden

Griekse yoghurt omdat het iets dikker van structuur is en dat hapt makkelijker.. 2 volle eetlepels en dan van ella's kitchen een beetje knijpfruit erin. Pruimen, mango of aardbei maar kan ook naturel natuurlijk.

4 jaar geleden

Hier volle yoghurt zonder iets er doorheen, soms als ik een klein beetje fruithap overheb doe ik dat er doorheen. Ze vindt het zalig!