11 Reacties
2 jaar geleden
Heeft zijn peuterbedje spijlen? En slaapt hij in een slaapzak of in een gewone pyama? Ons zoontje heeft namelijk een peuterbedje met spijlen die ik voor dat ik ga slapen bewust open laat, zodat hij niet (weer) probeert/hoeft te klimmen en hij slaapt in een slaapzak wat zijn beenruimte beperkt, waardoor hij niet kan klimmen.
2 jaar geleden
Reactie op Anoukv
Het bedje heeft geen spijlen. Hij slaapt in zijn slaapzakje die ik achterst ...
Ok, helaas. Oh goeie, daar had ik nog niet aan gedacht maar die ga ik wel onthouden haha. Slim kindje, dat hij wel zijn benen vrijkrijgt haha. Ik ben ook wel benieuwd naar de gouden tip hiervoor. Ik kan me goed voorstellen dat je nu niet lekker gaat slapen als hij steeds uit zijn bedje gaat.
2 jaar geleden
Haakje hoog op z'n deur zodat hij iig niet z'n kamer uit kan. Had ik voeger ook.. En kan ik ook bij mijn zoontje doen zodra hij een groot bed krijgt. Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar "ze" raden aan om dit pas vanaf 2.5/3 jaar te doen. Voor die tijd zijn ze er eigenlijk nog niet helemaal aan toe.
2 jaar geleden
Haakje hoog op z'n deur zodat hij iig niet z'n kamer uit kan. Had ik voeger ...
Ja dat gaan we ook doen. We lazen dat de aangeraden leeftijd 2.5/3 jaar is, maar als ze zelf de ledikant uit klimmen schiet dat ook niet op;) het ging een tijdje heel goed met slapen in zijn peuterbed. Maar nu even niet;)
2 jaar geleden
Reactie op Anoukv
Ja dat gaan we ook doen. We lazen dat de aangeraden leeftijd 2.5/3 jaar is, ...
Ja is lastig hè. Die van ons klimt er ook af en toe uit.. Maar soms blijft hij hangen met z'n slaapzak en durft hij niet meer.. Dus hij probeert het nu niet meer!😬