11 Reacties

2 jaar geleden

Heeft zijn peuterbedje spijlen? En slaapt hij in een slaapzak of in een gewone pyama? Ons zoontje heeft namelijk een peuterbedje met spijlen die ik voor dat ik ga slapen bewust open laat, zodat hij niet (weer) probeert/hoeft te klimmen en hij slaapt in een slaapzak wat zijn beenruimte beperkt, waardoor hij niet kan klimmen.

2 jaar geleden

Ik heb geen tips, maar vind het altijd zo knap als kindjes op deze leeftijd al in een peuterbedje kunnen slapen. Onze zoon zou echt constant uit bed klimmen, zijn kamer onderzoeken etc. Hij zou al die verleidingen nog niet kunnen weerstaan 😋.

2 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ik heb geen tips, maar vind het altijd zo knap als kindjes op deze leeftijd ...
Nou het ging even goed. Maar volop aan het spoken nu, maar ledikant voelde niet meer veilig hij klimt eroverheen...

2 jaar geleden

Reactie op Chiara03

Heeft zijn peuterbedje spijlen? En slaapt hij in een slaapzak of in een gew ...
Het bedje heeft geen spijlen. Hij slaapt in zijn slaapzakje die ik achterstevoren aan doe. Hij krijgt wel zijn benen vrij en begon hij met klimmen..

2 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Het bedje heeft geen spijlen. Hij slaapt in zijn slaapzakje die ik achterst ...
Ok, helaas. Oh goeie, daar had ik nog niet aan gedacht maar die ga ik wel onthouden haha. Slim kindje, dat hij wel zijn benen vrijkrijgt haha. Ik ben ook wel benieuwd naar de gouden tip hiervoor. Ik kan me goed voorstellen dat je nu niet lekker gaat slapen als hij steeds uit zijn bedje gaat.

2 jaar geleden

Mijn deed dat in het begin ook. Onze babyfoon heeft een rood lampje als hij aanstaat. Heb haar verteld dat ze niet uit bed mag als het lampje brandt. Werkte meteen. Wellicht kan je zoiets proberen

2 jaar geleden

Haakje hoog op z'n deur zodat hij iig niet z'n kamer uit kan. Had ik voeger ook.. En kan ik ook bij mijn zoontje doen zodra hij een groot bed krijgt. Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar "ze" raden aan om dit pas vanaf 2.5/3 jaar te doen. Voor die tijd zijn ze er eigenlijk nog niet helemaal aan toe.

2 jaar geleden

Haakje hoog op z'n deur zodat hij iig niet z'n kamer uit kan. Had ik voeger ...
Ja dat gaan we ook doen. We lazen dat de aangeraden leeftijd 2.5/3 jaar is, maar als ze zelf de ledikant uit klimmen schiet dat ook niet op;) het ging een tijdje heel goed met slapen in zijn peuterbed. Maar nu even niet;)

2 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Ja dat gaan we ook doen. We lazen dat de aangeraden leeftijd 2.5/3 jaar is, ...
Ja is lastig hè. Die van ons klimt er ook af en toe uit.. Maar soms blijft hij hangen met z'n slaapzak en durft hij niet meer.. Dus hij probeert het nu niet meer!😬

2 jaar geleden

Wij hebben een traphekje voor de zijn deur. Dan kan hij uit bed en spelen als bij wil, maar niet de gang op.

2 jaar geleden

Wij hebben de deurklink er aan de binnenkant (zijn kamer) uitgehaald, wij kunnen er wel in, hij kan er niet zelf uit… ook een tip van andere ouder. 👌