42 Reacties

4 jaar geleden

Hier kan mijn manneke van 7,5 ook nog niet kruipe of zelfstandig zitten, vind het ook vre traag gaan

4 jaar geleden

Onze zoon van 7,5 maand kan nog niet zelfstandig zitten. Zit wel even 'zelfstandig' als wij hem op schoot hebben. Verder paar dagen geleden voor het eerst achteruit geschoven.. Rollen kan hij wel en ook om zijn as. Ieder ontwikkelt zoals die wilt 😁

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is 7,5 maand en kan alleen in zn achteruit tijgeren, als ik haar rechtop zet kan ze wel zelf blijven zitten. Maar zo heeft mijn dochtertje nog geen tanden terwijl vele andere kindjes dat wel al hebben.. Zolang je kindje zijn eigen tempo volgt is het prima lijkt me :)

4 jaar geleden

Die van ons heeft al 4 tanden en zo te zien zijn 5 en 6 in aantocht. Kruipen en tijgeren.... hij probeert t en dat is goed genoeg. Zitten uit zich zelf lukt nog niet, hij kan wel even recht zitten als we hem zittend neerzetten. Staan vindt hij geweldig maar dat kan hij niet zelfstandig, al hoeven wij hem wel steeds minder vast te pakken. Maar het komt allemaal wel. Heb nog nooit een man gezien die geestelijk en lichamelijk gezond is, die niet kan kruipen of lopen denk ik altijd maar. Alles op zijn tijd...

4 jaar geleden

Nou ik zou zeggen geniet er nog even van. Mijn kleine meid is 7,5 en super ondernemend en doet dat dus allemaal al. Ze trekt zich ook overal aan op. Natuurlijk hartstikke leuk en knap van haar. Maar ik kan haar niet meer alleen laten. 😅 Dit is een enorm vermoeiende periode ze gaat als een trein.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 7,5 maanden en kan alleen nog rollen 😋 maarja hij zegt wel al mama en papa 😮 (hij weet niet wat ie zegt maar ik tel het goed 🤩)

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 7,5 maanden en kan alleen nog rollen 😋 maarja hij zegt ...
Hier ook soms het mama en papa gebrabbel. Dan smelten we even weg haha

4 jaar geleden

Reactie op charlotte9300

Hier ook soms het mama en papa gebrabbel. Dan smelten we even weg haha
Ja heerlijk he!

4 jaar geleden

Die van ons probeert hele tijd omhoog te komen maar blijft uiteindelijk hangen bij een sit up, ze gaat een six pack krijgen zo 😅

4 jaar geleden

Reactie op MsLaura

Die van ons probeert hele tijd omhoog te komen maar blijft uiteindelijk han ...
Hahahaha geweldig 🤣!

4 jaar geleden

7,5 maand.. staat het liefste de hele dag

4 jaar geleden

Mijn is 8 maand en een week en doet nog geen van dat alles 😅 komt vanzelf denk ik dan maar.. hij rolt en draait wel om z’n as en probeert het wel maar ach, daarentegen hoor ik wel af en toe “mama” als die wakker is 🥰

4 jaar geleden

Hier ook een zoontje van 7,5 mnd die niks doet, behalve rollen (beide kanten). Hij probeert wel zijn knietjes onder zijn lijfje te doen, maar zijn armen zijn nog niet sterk genoeg. Vervolgens is hij gefrustreerd en bonkt dan met zijn hoofd tegen de grind. Verder brabbelt hij wel, maar zegt nog niks bijzonders. Heeft nu 4 tandjes. Dat dan weer wel ;-)

4 jaar geleden

Mijn dochter van 7 maanden wilt niet kruipen en die wilt staan en lopen met hulp natuurlijk (probeer het nog zo min mogelijk te doen vanwege haar benen) en als ik haar neerleg op de grond gaat ze alleen maar rollen 🤣 totaal geen zin om kruipen want rollend komt ze wel op de plek waar ze wezen wilt 🙈😂

4 jaar geleden

Hier tijgert ze door het huis. Ze zit stevig maar doet dit niet uit haar zelf.. Daar in tegen als je haar zittend in de box zet trekt ze zich op tot staan. En dit wil ze het liefst.. Beetje gek dat ze dan te lui is om zelf te gaan zitten 😂🤷🏻‍♀️ Ze is 7.5 maanden

4 jaar geleden

Ik snap dat trotse ouders graag mijlpalen willen delen (al vind ik het bijzonder om dat in dit topic te doen, zonder enige noot erbij🤷🏻‍♀️). Maar dat is geen “gemiddelde” ofzo. Laat je niet gek maken door wat je leest en volg lekker je kind. ♥️ De 1 is heel snel, de ander wat trager. Geeft niks, ze komen er wel. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Ik snap dat trotse ouders graag mijlpalen willen delen (al vind ik het bijz ...
Helemaal waar!

4 jaar geleden

Onze dochter is bijna 8 maand en kruipt en tijgert ook nog niet! Zelfs op haar buik liggen en rollen doet ze amper.. op haar buik liggen vind ze vreselijk op 1 of andere manier.. ze krijgt nu ook pas haar eerste tandje! zitten kan ze wel maar ook nog niet zo lang.. geen zorgen maken! Ieder kindje doet het op zn eigen manier!

4 jaar geleden

Nee hoor hier hetzelfde, ze kan nu net zelfstandig zitten, valt nog wel hier en daar om, dus ik blijf erbij. Bij de gastouder zit ze ook in zo’n bumbastoeltje. Gaat steeds beter. Tijgeren en kruipen wil hier ook nog niet vlotten. Op haar buikje draait ze zeg maar soort van rondjes, niet heel snel of zo. Ze probeert het allemaal wel, maar tijgeren en kruipen lukt nog niet zo heel goed, ja beetje achteruit en dat is het dan ook. Heeft haar eigen tempo denk ik dan. Maak je geen zorgen, je zal zien straks ineensss. Dit is mijn eerste kindje, maar ik vergelijk haar vrijwel niet met andere kids. Al vanaf het begin niet, omdat ik in mijn omgeving al snel niet goed werd van al die verhalen over hun wereldwonders die met twee maanden al hun vlees konden snijden en met drie maanden al 10 km konden rennen bij wijze van. Je kindje is niet traag, doet gewoon alles lekker relaxed op zijn tempo

4 jaar geleden

Wees blij, geniet er nog van. Hij gaat het hoe dan ook kunnen... op z’n tijd. Ik kan mijn kleine niet meer uit t oog verliezen door het kruipen en klimmen.