40 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje word volgende week 11 maanden maar hij staat zelf en loopt de tafel rond wel met vasthouden. Ons zoontje gaat niet van de buik naar zit maar gebruikt zijn knieën om te zitten. Sinds 1 week kruipt hij ineens ipv tijgeren. En loopt aan je vingers mee.

3 jaar geleden

Hoi! Onze dochter is bijna 11 maanden en ze kan al zelfstandig zitten. Ze trekt zichzelf ook op aan de tafel/bank en speelbox. Dus ze kan nog niet los lopen, wel kruipt ze het hele huis door haha. En jouw dochtertje?

3 jaar geleden

Hoi chantal, Onze dochter van 3 feb dus bijna 11 maanden kan sinds 1,5 week zelfstandig in en uit zit komen. Staat doet ze sinds 9,5 maand. En kruipen tja dat doet ze sinds gister 🤣

3 jaar geleden

Hoi, Mijn zoon is ook 10,5 maand (van 10-02) en hij kan inderdaad al zitten en zelf zitten, sinds een week of twee ook los staan en stapjes zetten. Waarom stel je de vraag? Maak je je zorgen of gewoon ter vergelijking?

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 11mndn en doet nog niks! Ze doet het op haar tempo...

3 jaar geleden

Ons zoontje is net 10 maand geweest en kan uit zichzelf zitten (al doet hij dit nog niet vaak) en staan/lopen langs de tafel kan hij ook. Het verschilt natuurlijk per kind hoe snel en dat komt allemaal vanzelf! Bij een ander zal de spraak weer sneller zijn.

3 jaar geleden

Hier zoon 10 maanden precies, gaat zelf zitten. Tijgert en kruipt en gaat staan. Paar stapjes als je beide handen vast hebt. En probeert van tafel naar bank maar lukt nog niet

3 jaar geleden

Mijn zoontje 10.5 maand, kan staan, tijgert en zit wel op handen en knieën maar echt kruipen niet. Kan nog niet zelf ij zijstand komen, kan verder wel goed zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Mijn zoontje 10.5 maand, kan staan, tijgert en zit wel op handen en knieën ...
Bedoel in zitstand komen

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 10,5 maand gaat vanaf 9 maanden uit zichzelf zitten. Toen ie dat doorhad kon ie zelf gaan staan, langs de tafel lopen en kruipen.

3 jaar geleden

Hoi hoi Mijn zoontje word 7 januari alweer 1 jaar oud. Hij kon zitten toen hij 8 maand oud was, kon kruipen en staan met 9 maand en dat werd al snel gevolgd met lopen rond de tafel. Inmiddels kan mijn zoontje korte periodes los staan en begint hij met het proberen van de eerste stapjes zonder ondersteuning. Wij motiveren niet en lopen nooit met hem aan de hand om te oefenen of iets dergelijks, hij doet alles uit zichzelf. Onze kinderarts raad oefenen ook echt af.

3 jaar geleden

Hoi hoi mijn dochter nu 9,5 maand. Staat nu een maandje en loopt langs de tafel of aan onze handen. Ze gaat pas sinds een aantal weken zelfstandig zitten en toevallig vanaf vandaag begint ze met kruipen 😉

3 jaar geleden

Onze dochter is net 10 maanden maar kan nog niet zelfstandig zitten, trekt zich niet op, kruipt niet. Als ik haar in zit zet, laat ze zichzelf nog heel vaak vallen. Ze kan nu sinds een paar dagen fatsoenlijk tijgeren, maar ze legt nog steeds geen grote afstanden af. 😝 Ben blij als ze wel wat meer vooruit komt, aangezien ze heel gefrustreerd is de hele dag omdat ze wel graag wil zitten/optrekken/staan maar het nog niet lukt.

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 10 maanden. Met 7 maanden kon ze zelf zitten, 7,5 maand kon ze kruipen. Met 8 maand kon ze overal zelf staan en loopt ze ook zelf achter een loopwagentje.

3 jaar geleden

Tijgeren begon hij mee op 6,5 maand, zelfstandig zitten op 7,5 maand, op 8 maanden trok hij zichzelf op en ging staan, vanaf 8,5 maand loopt hij langs de tafel, op 9,5 maand besloot hij te gaan kruipen en rond de 10 maanden liep hij achter z'n karretje het hele huis door. Hij is nu iets ouder dan 10 maanden en staat af en toe los alleen valt nog wel om.

3 jaar geleden

Onze dochter kruipt sinds een maandje. Ze kan sinds kerstavond ineens uit zichzelf zitten, valt wel nog om na een paar minuten. Lopen kan ze nog helemaal niet. Veel mensen zeggen dat ze er laat mee is, maar ze heeft gewoon haar eigen tempo, niks mis mee.

3 jaar geleden

Reactie op Caatje013

Onze dochter kruipt sinds een maandje. Ze kan sinds kerstavond ineens uit z ...
10,5 maand is ze. Maar goed dat snappen jullie wel met geboorteclub februari 😂

3 jaar geleden

Ons zoontje zit sinds hij 7 maanden is zelfstandig. Nu is hij volgende week 11 maanden en kan hij sinds een week zelf gaan zitten vanuit buik ligging. En zichzelf optrekken overal. Bank, box, bed.. Stoel... Niks is meer veilig. 🙈

3 jaar geleden

Onze kleine man word over 1,5 week 11 maanden. Hij is gaan zitten vanaf 8 maanden en kruipt vanaf 8 maanden trekt zich op vanaf 8,5 maand vanaf 9 maanden loopt hij om de tafel

3 jaar geleden

Dat deed ze al met ruim 6 maanden 😂😂. En sinds 8 maanden lopend of rennend achter de loopkar of dmv van mijn handen vasthouden