40 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 10.5 maand kan sinds 9 maanden zelf tot zit komen. Daarvoor kon ze nog amper stabiel zitten als ik haar wegzette. Vanaf toen ging het heel erg snel. Met twee weken kon ze ook kruipen in plaats van tijgeren, zich optrekken en langs dingen lopen. Nu loopt ze hele dagen achter haar loopwagentje aan door de woonkamer.

3 jaar geleden

Hier een lui zoontje. Ook 10 mnd en tijgert nu sinds 2 weken. Zelfstandig zitten doet hij nog niet en kruipen en lopen dus ook niet. Alles op zijn tijd, ik was ook traag als baby

3 jaar geleden

Indie kon in eens uit het niet zelfstandig vanuit lig gaan zitten, dit was rond 9 maanden. Daarna heeft het nog 3/4 weken geduurd voordat ze kon kruipen. Nu is ze 1,5 geleden begonnen met optrekken, kan dit pad sinds een paar dagen echt stabiel. En gister zette ze ineens haar eerste stapjes langs de tafel. Rond 10 maanden is nog steeds gemiddeld hoor. ☺️ Je zult zien, ze kunnen het ineens uit het niets, als ze er klaar voor zijn.

3 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Indie kon in eens uit het niet zelfstandig vanuit lig gaan zitten, dit was ...
Wat een leuke naam!

3 jaar geleden

hier een knul van bijna 10 maanden die al snel tijgerde en veel ging staan. Hij loopt nu ook paar stappen achter zijn loopwagen... maar zitten ho maar. Sinds kort is ie ook gaan kruipen en sinds twee dagen zit hij op zijn knieën.

3 jaar geleden

Evy is vandaag precies 10 maanden en kan sinds een tijdje in stand komen en gaan zitten bij de tafel of bank, zelf gaan zitten op de grond, achter haar loopwagen hele mine stukjes lopen en kruipen.

3 jaar geleden

Lily. 10,5e maand. Loop al zo’n 6 stappen los en valt daarna uiteraard. Kruipt nog sneller dan het licht. Gaat van liggen naar zitten naar staan en dan lopen. Oh ja, en ze is dol op trap lopen. Van beneden naar zolder is haar favoriete activiteit.

3 jaar geleden

Wow kindjes die zelfs al een paar stapjes lopen😱 wat knap!! Hier tijgerd hij alleen nog maar. Hij is volgende week 11 maanden

3 jaar geleden

Yara is 11m en loopt Langs de tafel 🤷🏼‍♀️😅

3 jaar geleden

Wat een leuke naam!
Dankjewel ☺️ Haar volledige naam is Indie Lou

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Jazz en Dex

Wow kindjes die zelfs al een paar stapjes lopen😱 wat knap!! Hier tijgerd h ...
Hier ook hoor, tijgert en soms als die wilt zitten komen er in een x wat kruipbewegingen van zen beentjes sinds vandaag haha. Maar hij heeft er nog geen zin in. Vind tijgeren en zitten veel leuker hahaha. Hij is nu 10 maand en bijna 2 week.

3 jaar geleden

@chantal8 ben wel benieuwd kan je dochter al zitten en staan of stelde je de vraag om te kijken of er meer kindjes zijn die het ook nog niet kunnen?

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

@chantal8 ben wel benieuwd kan je dochter al zitten en staan of stelde je d ...
Ze kan het beide nog niet. Maar ik hoor van velen dat kinderen rond deze leeftijd dat al wel kunnen

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ze kan het beide nog niet. Maar ik hoor van velen dat kinderen rond deze le ...
Ah ok, herkenbaar hoor, komt wel goed. Denk dat het probleem is dat de mensen waar de kinderen het nog niet van kunnen je minder snel hoort. Daardoor krijg je ook vertekend beeld.

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Ah ok, herkenbaar hoor, komt wel goed. Denk dat het probleem is dat de mens ...
Hier is onze dochter 11mndn, gaat ook nog niet zelf zitten, kruipt niet en optrekken kan ze ook niet... Ik zou me er geen zorgen over maken. Ieder kind doet het op zijn eigen tempo! Onze dochter doet er ook geen moeite voor, en vind het allemaal wel prima...

3 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Hoi chantal, Onze dochter van 3 feb dus bijna 11 maanden kan sinds 1,5 wee ...
Wat leuk Sena is ook van 3 feb zij loopt nu al sinds begin oktober

3 jaar geleden

Wat leuk Sena is ook van 3 feb zij loopt nu al sinds begin oktober
Hier nog 1 van 3 feb! 😍 eerste stapjes zijn gezet! 😄 van zitten naar kruipen naar staan ging echt letterlijk binnen 1 week... 😱 En nu beetje evenwicht zoeken om zelf los te staan en stapjes te zetten. Leuke ontwikkelingen 😍

3 jaar geleden

Hoi chantal mijn dochter is vandaag 11 maanden oud geworden Sena loopt al sinds 3 weken zelfstandig. Maar elk kind heeft zijn eigen tempo.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is echt super snel, hij loopt al langs de tafels en muren en klimt op de bank en dan in de vensterbank.. echt geen baby meer!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is een snellere. Kruipt en staat zelfstandig en loopt bijna. Maar elk kind gaat lekker zn eigen tempo. Uiteindelijk lopen ze allemaal hahaha