29 Reacties

4 jaar geleden

Wat is te dik en wat is te dun? Er is denk ik geen goed of fout. Dezelfde vraag die jij je stelt die had ik precies andersom. Maar zolang er geen uitschieters tussen zitten volgt kind z’n eigen groei en komt straks allemaal wel goed. Ik heb mij er allang ik neer gelegd hier dochter bijna 7 maanden net 6 KG is dat erg nee, kan maar zo zijn dat ze straks rond een jaar behoorlijk aanzet. En das misschien voor jou net zo, maar dan andersom.

4 jaar geleden

Hier ook een grote zware baby: net 6 maanden, 8,2 kilo en 73 cm. Maar bij de geboorte was ze ook al groot en zwaar, ze volgt lekker haar eigen lijn. Niet druk om maken zou ik zeggen

4 jaar geleden

Mijjn zoontje is 7 maanden, over de 12kg en nu net over op maat 86... Dus...

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Wat is te dik en wat is te dun? Er is denk ik geen goed of fout. Dezelfde v ...
Mijn dochtertje is ook licht 6.5 mnd oud en nog geen 6 kg en is 64 cm lang. Zolang ze gezond zijn en actief is er niks aan de hand.

4 jaar geleden

Reactie op Mayk

Mag ik misschien vragen hoezo je later echt problemen krijgt als je nu al d ...
Heeft te maken met het laten wennen aan zoet en een voorkeur hiervoor opbouwen..

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 6.5 maand oud en weegt 9kg en is 74 cm groot. Een stevige grote baby dus 😅 Een stevige baby lijkt me wel wat weerbaarder. Hij is ook enorm energiek dus dat komt allemaal wel goed

4 jaar geleden

Reactie op LPo

Mijn zoontje is 6.5 maand oud en weegt 9kg en is 74 cm groot. Een stevige g ...
Mijn zoon van 7 maand is ruim 9 kilo en maar 67 cm. Maar vind hem niet echt dik ofzo. Misschien vinden anderen het wel een Buddha hoor, zie ik het gewoon niet. 🤪 kan me ook eigenlijk niet zo druk om maken. Als ze gaan lopen is het er zo weer af.

4 jaar geleden

De verhoudingen zal vanzelf bij trekken als ze bewegen en verder groeien. Baby kan nooit TE dik zijn.. of er moet iets medisch zijn natuurlijk. Ik heb tegenovergestelde ik heb leuke meid bijna 7 maanden maar pas in de 7 kilo. Maar eet alles mee!!! Lekker genieten voor je weet zijn ze in de puberteit 😪🤣😅

4 jaar geleden

Mijn dochter is 7 maanden en 10.5 kg 🤣 nergens druk over maken! Komt vanzelf goed!