17 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou voor pap gewoon een papspeen halen… die avent 123 spenen gaan heel snel kapot … ik dacht lag aan Alexander maar toen ik t opzocht was het gewoon de speen zelf die problemen had… dus hebben we nu een dr brown fles gehaald en gebruiken de avent nog voor pap met papspeen die kan je ook gewoon aanschaffen

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Ik zou voor pap gewoon een papspeen halen… die avent 123 spenen gaan heel s ...
Stroomt de pap speen niet heel snel?

2 jaar geleden

Ik heb vanochtend voor het eerst de Avent 123 speen gebruikt voor het eerste papje voor mijn dochtertje. En dat ging heel goed. Wij gebruiken zoiezo naast borstvoeding de flesjes en spenen van Avent natural

2 jaar geleden

Reactie op Mama van M

Stroomt de pap speen niet heel snel?
Nou ja , mijn zoontje gebruikt hem sinds 4.5 maand en geen problemen gehad … maar ieder kindje is anders. De pap is natuurlijk best wel dik dus valt wel mee en we hoeven niet elke week een nieuwe te kopen De 123 speen is namelijk een spleetje en hij scheurt heel snel door ! Is alleen even een tip omdat im het persoonlijk niet fijn vind om wekelijks €7 te moeten uitgeven aan nieuwe spenen 😅😅

2 jaar geleden

Ik heb vanochtend voor het eerst de Avent 123 speen gebruikt voor het eerst ...
Het papje kan er doorheen is ook geen probleem! Hij scheurt enkel snel 😄

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Het papje kan er doorheen is ook geen probleem! Hij scheurt enkel snel 😄
Haha nou vind het zelf ook niet zo'n fijn om elke week nieuwe spenen te kopen, kan het wel ergens anders aan uitgeven hè 😂 Milo is 5 ½ maand dus wellicht gaat het goed! Ga het gewoon proberen. Bedankt voor je advies

2 jaar geleden

Ik heb vanochtend voor het eerst de Avent 123 speen gebruikt voor het eerst ...
Fijn om te horen! Ik denk dat ik het ook ga proberen met de natural fles van Avent

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Het papje kan er doorheen is ook geen probleem! Hij scheurt enkel snel 😄
Haha oke! Nou ben benieuwd hoelang ik ermee kan doen. Vanochtend voor het eerst gebruikt en ik ga nog niet elke een papje geven. Wij zijn nu met de oefen hapjes bezig

2 jaar geleden

Wij gebruiken de 123 speen voor avent voor pap, gaat prima.. heb m bij mijn andere zoontje ook gebruikt is bij ons nog nooit stuk gegaan

2 jaar geleden

Dit is het spleetje

2 jaar geleden

Dit is wat er bij mij al met 6 spenen is gebeurd

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Dit is wat er bij mij al met 6 spenen is gebeurd
Binnen 5 weken 😅 en het is niet alsof ik wat geks doe haha…

2 jaar geleden

Reactie op sannep97

Dit is wat er bij mij al met 6 spenen is gebeurd
Heb je er al meerdere versleten? Misschien net de verkeerde speen gekocht (fabrieksfout) ik herken dit probleem niet met toen ik die spenen gebruikten met mijn zoontje 5 jaar geleden. Vandaar nu ook weer alles van Avent natural aangeschaft. Je kan contact opnemen met de klantenservice want eigenlijk moet dit toch niet kunnen?

2 jaar geleden

Heb je er al meerdere versleten? Misschien net de verkeerde speen gekocht ( ...
Ik heb ook wel eens iets gehad met Philips, een tandenborstel dat wel weer😅, maar kreeg zo zonder problemen een nieuwe toegestuurd. Ze zijn heel schappelijk vind ik. Wellicht is het idd een productie fout

2 jaar geleden

Reactie op Mama van M

Ik heb ook wel eens iets gehad met Philips, een tandenborstel dat wel weer� ...
Ja lijkt me ook wel dat ze dit ook goed oplossen. Want dit is maar een speen😆 Even wat anders... Jou zoontje heet Milo? Ik vind dat echt zo'n leuke naam. (Moest ik even zeggen haha) Succes voor de rest met de papspeen en hoop dat Milo lekker veel papjes kan drinken 😊

2 jaar geleden

Heb je er al meerdere versleten? Misschien net de verkeerde speen gekocht ( ...
Ja ik koop pakken van 2 per keer een keer van kruidvat. 1 pak van etos en 1 online besteld… totaal 6 spenen er doorheen dus 3 pakken …. Dit gebeurt met elke 123 speen die ik heb gekocht…

2 jaar geleden

Ja lijkt me ook wel dat ze dit ook goed oplossen. Want dit is maar een spee ...
Ah lief, dankjewel🥰. Het past ook écht bij hem, gek hè. Hoe vond Livia het papje vanochtend? Milo is sinds het eerst slokje er helemaal weg van