20 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben haar door laten slapen en niet meer wakker gemaakt voor de fles van 2300. Ze werd zelf ook niet wakker. Wordt jullie kindje uit zichzelf wakker of moeten jullie wakker maken?

2 jaar geleden

Hier gewoon de fles weggelaten. Alleen krijgt onze dame 4x 150 + een schepje pap. (Anders wilt ze haar fles niet.) Onze dochter moesten wij ook wakker maken en dan dronk zij hem ook heel langzaam of liet ze best wel wat staan. Ik heb gewoon de fles weggedaan en gekeken wat ze deed. Als ze had gekomen, dan had ze hem gehad maar hier slaapt zij van 20.00 tot 08.00 en dan moeten we haar ook nog wakker maken😅

2 jaar geleden

Ik heb mijn zoon gewoon niet wakker gemaakt dan slaapt hij idd gewoon door. En in de avond geef ik kort op elkaar 2 voedingen zo hebben we ook een gezelig kind in de avond.

2 jaar geleden

Eerst wilde ik elke keer een beetje minder geven. Ook elke keer echt wakker maken en opzich wel opdrinken, maar heel langzaam en vaak halverwege in slaap vallen. In het weekend gewoon een keer gedacht, kijken wat ze doet als ik haar niet wakker maak. En toen sliep ze gewoon door. Wel alles klaar gezet voor ze toch wakker zou worden. Dit elke nacht aangekeken en nu slaapt ze al ruim een maand door. Schema is nu. 7 uur 210 11 uur 210 fruithapje 15 uur 210 19 uur 210 groentjehapje verschilt of ik moet werken of niet.

2 jaar geleden

Reactie op Jptrs

Wij hebben haar door laten slapen en niet meer wakker gemaakt voor de fles ...
We moeten hem inderdaad wakker maken. We hebben het eens geprobeerd meer dan een maand geleden om de fles weg te laten en toen kwam hij om 2 uur, dat was te vroeg dus. Als ik zo de reacties zie gaan we het gewoon eens proberen en geven we hem een iets groter flesje voordat hij gaat slapen.

2 jaar geleden

Wij zijn er 'gewoon' mee gestopt. Wel een nieuw voedingsschema dat de laatste (pap)fles dan rond 20 uur is. Hij kwam daarna wel weer snachts, maar nu al weer een paar keer doorgeslapen.

2 jaar geleden

Wij hebben afgebouwd per 30 min. Elke keer gaven we iets eerder de fles nu zitten we met de laatste fles op 20.30 en onze kleine meid krijgt ook 5x 180

2 jaar geleden

Op het moment dat ons meisje door mocht slapen hebben wij haar na de fles van 19:00 /20:00 laten slapen en keken we wel hoe laat ze kwam.. een enkele keer kwam ze rond 23:00 maar al snel sliep ze door tot volgende ochtend 7 uur.. je kan proberen de fles van 19:00/20:00 iets te verhogen en dan lekker laten liggen en zien wat hij doet 🙂

2 jaar geleden

Update, we hebben het gewoon geprobeerd en bij heeft de hele nacht doorgeslapen, goede eerste nacht😁

2 jaar geleden

Reactie op Scheepshifter

Update, we hebben het gewoon geprobeerd en bij heeft de hele nacht doorgesl ...
Ssssst, hij hoort je anders 😉 en dan moet je er vannacht weer uit. Maar fijn joh 😘

VRIEND

2 jaar geleden

Na jullie succes verhalen gaan wij het aankomende nacht ook proberen! Eerst de laatste twee flessen ophogen naar 180 + 6 vandaag en dan vanavond kijken waar het schip strandt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Scheepshifter

Update, we hebben het gewoon geprobeerd en bij heeft de hele nacht doorgesl ...
Superfijn!

2 jaar geleden

Dames op zoek naar een tip hier wel even gelezen natuurlijk al maarnonze dame trapt er niet in om in 1 x te stoppen.. nu al 3 nachten amper geslapen.. We hebben nu t volgende schema 7.00 fles 180 9 a 10niur fruit 11.30a 12.00 fles 180 16.00 fles 180 17.30 a 18.00 groente hapje 20.00 fles 180 Tot nu toe dus geen succes slechte nachten niet gard huilen maar mopperen vannacht rond half 1 60 cc gegeven maar ga nu echt wel terug naar een 23.00 fles.. maar deze afbouwen iemand een manier hoe?

2 jaar geleden

Reactie op Sanjager

Dames op zoek naar een tip hier wel even gelezen natuurlijk al maarnonze da ...
Misschien beginnen met elke keer een half uurtje eerder en dat een weekje volhouden. Dus een week 22.30 en een week je 22.00 enz, zo hebben wij dat gedaan

2 jaar geleden

Wij zijn overdag overgegaan op 4x 210 en toen gewoon geprobeerd zonder de avond fles. Dit ging eigenlijk meteen goed! Hij slaapt van 18.30 tot 6.00 ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Sanjager

Dames op zoek naar een tip hier wel even gelezen natuurlijk al maarnonze da ...
Is de fles wel het probleem van de nacht? Hier ook snachts aan het spoken en gaf ik fles de late avond en zelfs nog de nacht. Gister ander ritme en andere wakkertijden gehanteerd. En meneer sliep door van 7 tot 6! Dus ik ben kei tevreden. Nou maakt 1 zwaluw nog geen zomer 😅 maar met 1 nachtje lekker doorslapen kan ik er weer een hele week tegen aan 😉

2 jaar geleden

Reactie op picolini

Wij zijn overdag overgegaan op 4x 210 en toen gewoon geprobeerd zonder de a ...
Yes dit heeft ook goed gewerkt voor ons! Slaapt ook lekker 12 uurtjes van 7 tot 7😊

2 jaar geleden

Reactie op Sanjager

Dames op zoek naar een tip hier wel even gelezen natuurlijk al maarnonze da ...
Zou ze overdag misschien meer willen? 4 keer 210? Niet elke kleine krijgt dat op maar voor ons werkt het prima.

2 jaar geleden

Thnx dames 210 drinkt ze niet op ze drinkt laatste tijd minder soms 140 160.. slaapjes zijn heel wisselend zijn nu ook op vakantie dus ja slaapt meer in de wagen

2 jaar geleden

Reactie op Sanjager

Dames op zoek naar een tip hier wel even gelezen natuurlijk al maarnonze da ...
Elke paar dagen een schepje minder? Zo hebben wij t gedaan. Als hij op een kleinere fles minder zou gaan slapen, had ik m ook niet verder afgebouwd, want dan heeft ie t wss nog nodig.