6 Reacties

2 jaar geleden

Ooh wat gek haha, eerlijk gezegd hoor ik dit nu voor het eerst🙈. Misschien even boven zitten en de daarna gewoon lekker naar bed doen?

2 jaar geleden

Dat wordt gezellig, telkens een huilende dochter als hij zijn mond opentrekt 🙈. Ze is er misschien nog niet aan toe om de avonden al boven te slapen? Wellicht kun je haar anders in een draagzak doen en haar een mutsje op doen om de prikkels wat te verminderen (en flink afstand van hem houden 🤪). Zachtjes witte ruis aan bij de draagzak kan ook helpen, dat dempt lekker de omgevingsgeluiden (maar is misschien weer irritant voor jou en je bezoek). Haha, sterkte in ieder geval!

2 jaar geleden

Hoe is het gegaan vanavond? Ging ze weer huilen bij z'n stem? Of heeft ze fijntjes ergens kunnen slapen? Wij hadden toen onze net 2 maanden oud was iemand kort op bezoek. Hij had zo'n energie met zich mee, praatte niet alleen druk maar ook met gevoelsuitdrukkingen. De kleine lag beneden in de box maar werd er erg onrustig en huilerig door. Heb uiteindelijk rustig met hem boven gezeten totdat de man weg was

2 jaar geleden

Reactie op Marilinde

Dat wordt gezellig, telkens een huilende dochter als hij zijn mond opentrek ...
Ja dochters bedtijd is 20.00u naar boven en dan rond 20.30/21.00u slapen.. maar dan zit ik toch anderhalf uur met een huilend kindje 😅 Het kon niet doorgaan dus nu andere keer, dus ben benieuwd hahaha

2 jaar geleden

Reactie op NickyF

Hoe is het gegaan vanavond? Ging ze weer huilen bij z'n stem? Of heeft ze ...
Het kon niet doorgaan! Vriend en ik hadden al wel het plan dat we haar gewoon normale tijd naar bed doen.. hier slaapt onze dochter van ongeveer 21u tot 8u dus dat zouden we gewoon aanhouden. Maarja dat is anderhalf uur lang nog wel hun over de vloer 😅 Zal volgende keer wel update geven..

2 jaar geleden

Wij hadden ditzelfde bij de vriend van mijn schoonmoeder. Hij heeft echt een hele lage, harde en schorre stem. 1 keer helemaal overstuur geweest toen hij begon te praten. Nu fluistert hij als hij dichtbij haar is, dit doet hij op eigen initiatief. Hij had dus wel zelf door dat het aan zijn stem lag. Lijkt me lastig als de persoon in kwestie het niet door heeft. Ben benieuwd hoe het volgende keer gaat, wie weet gaat het ook steeds beter, naar mate je dochtertje ouder wordt.