34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Ik heb ze alle 3. Die van babydump is echt heel leuk! Zitten allemaal spull ...
Oh dus waarschijnlijk word ik daardoor gebeld.. toevallig nummer 023 752 6995 ?

3 jaar geleden

Reactie op Bella89

Oh dus waarschijnlijk word ik daardoor gebeld.. toevallig nummer 023 752 69 ...
Ja klopt, dat is dat nummer.

3 jaar geleden

Blokker is echt niks, ik vind de tijdschriften net als de margriet/libelle. Veel reclame, het enige leuke was het washandje. Prenatal , blije doos, is leuk

3 jaar geleden

Ik heb de zwangerbox van de week opgehaald bij de Blokker en vind hem echt wel leuk! Moest alleen een beetje lachen om de tube aambeien crème haha 😜 hoop die niet nodig te hebben. Maar de rest van de inhoud is leuk!

3 jaar geleden

Prenatal, krijg je ook nog een kortingsbon, €10,- korting bij besteding van €50,- Na dat je kindje een half jaar oud is, krijg je weer een mailtje met een barcode om een klein nijntje boekje gratis op te halen.

3 jaar geleden

Ik heb die van de Blokker opgehaald het difrax speentje en de billendoekjes heb ik bewaard. er zaten voornamelijk tijdschriften in ik las een paar artikelen en dacht hoppa dit mag weer weg. Artikel als mijn man wil geen seks meer met me omdat hij me te dik vind tijdens de zwangerschap en erna sorry 😂🤪 kon die badvibes even niet aan Waar blijven de gezichtsmaskertjes met een zak chips 🙈

3 jaar geleden

Box van de babydump is erg leuk met hele nuttige producten! Die van de Blokker is erg veel reclame en had daar een speentje en billendoekjes in. Prenatal moet ik nog ophalen . Je kan ook een gratis rompertje ophalen bij de zeeman (wel eerst even aanmelden) die van Kruidvat wist ik nog niet dus daar ga ik nog even naar kijken.

3 jaar geleden

Heel gek, ik heb me voor prenatal en ouders van nu aangemeld, maar bij beide nog geen bericht over ophalen ontvangen.. hebben meer mensen dat?

3 jaar geleden

Reactie op NBK

Heel gek, ik heb me voor prenatal en ouders van nu aangemeld, maar bij beid ...
Hoi, ook geen bevestigings mail gehad. Deze boxen kun je ook pas met 4 maand zwangerschap ophalen. Weet niet hoe lang je al zwanger bent. Als goed is krijg je dan vanzelf een mail dat er een box voor je klaar ligt. En kijk ook even in je spam.

3 jaar geleden

Reactie op Joo91

Hoi, ook geen bevestigings mail gehad. Deze boxen kun je ook pas met 4 maan ...
Ik kreeg de ophaalberichten vrij snel. Ben nu 14 weken en heb de dozen aleen paar weken in huis.

3 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Ik kreeg de ophaalberichten vrij snel. Ben nu 14 weken en heb de dozen alee ...
De ophaal berichten heb ik ook nog niet. Ben 12 weken zwanger. In de eerste mail stond met 4 maanden op te halen. We wachten het maar af dan

3 jaar geleden

Die dozen moet je in de winkel afhalen dus wordt niet bij je buren bezorgd 😉 Er zit veel reclame bij, maar ook bruikbare dingen. Zou ze zeker bestellen.

3 jaar geleden

Reactie op Joo91

Hoi, ook geen bevestigings mail gehad. Deze boxen kun je ook pas met 4 maan ...
Thanks!

3 jaar geleden

Reactie op Joo91

De ophaal berichten heb ik ook nog niet. Ben 12 weken zwanger. In de eerste ...
Ik heb zowel van prenatal en van ouders van nu een ophaalbericht gekregen met 13 weken. Misschien even nakijken of de aanvraag goed is verlopen?