5 Reacties

2 jaar geleden

Dit komt mij inderdaad (helaas) bekend voor! Als ik foto's terugkijk van de eerste weken kan ik maar moeilijk bedenken dat ze zo klein geweest is haha. Dit heb ik ook met foto's van de zwangerschap, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ben. Daarnaast heb ik echt geen idee hoe we de eerste weken de nachten enzo hebben gedaan. Ik geef inderdaad ook de hormonen de schuld😅🤣. Ik baal er wel een beetje van eigenlijk, maarja het is niet anders🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hier ook. 1ste dagen zijn helemaal weg. Toen de tijd dat ik zelf naar huis mocht het geklep heen en weer ziekenhuis. Zijn couveusetijd. Gelukkig veel foto s gemaakt en filmpjes. Probeer zo veel mogelijk te kijken of ik dan nog iets kan herinneren.

2 jaar geleden

Oh dat heb ik juist niet, het is met name de bevalling die ik voor de helft ben vergeten! (Kreeg ook magnesiuminfusen, ligt het ook deels aan)

2 jaar geleden

Als ik hard nadenk kan ik me nog best wat herinneren. Zoals de eerste avond dat we de kleine hadden, de eerste keer omkleden en in bad doen.... Maar hoe het voelde om elk 3 uur wakker te worden om hem te voeden, de eerste poepluiers en zo.... Nee, dat ben ik zowat kwijt. Wat ik wel erg mis, is dat hij na z'n voeding en z'n boertje altijd zo heerlijk tegen je aan in slaap viel. Nou is dat niet meer! Kijkt de hele kamer door, trekt ondertussen bijna de haren uit m'n hoofd en babbelt lekker tegen je aan 🥰

2 jaar geleden

Ja herkenbaar! Ik hield een dagboek bij tijdens de zwangerschap en ben daar nog even mee doorgegaan toen ons kindje was geboren, omdat we nog een tijd in het zkh moesten blijven. Dan gaat alles zo in een stroomversnelling, vaak was ik twee dagen later alweer helemaal kwijt wat er twee dagen eerder gebeurd was. Misschien een tip voor de volgende baby? ☺ en filmpjes vind ik altijd zo leuk om terug te kijken, zegt meer dan alleen foto's. Dan kun je het weer wat terughalen