10 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben thuis lange ronde kussens deze doe ik onder het hoeslaken. Deze nemen wij vaak mee als we in NL gaan overnachten. Dit is voor ons voldoende. Als je geen ronde kussen hebt zag ik ook een hack om 3 zwemnoodles samen te binden voor hetzelfde effect

8 maanden geleden

Wij nemen er altijd eentje mee, safety 1st dacht ik dat het merk is

8 maanden geleden

Vrienden van ons leggen ook het matras op de grond want hun kindje valt er alsnog uit

7 maanden geleden

Wij zijn zover nog niet, maar ook al aan gedacht wat de volgende stap dan is op vakantie ipv reisbedje. Deze wordt aangeraden door slaapcoach snuggles&dreams: https://snugglesanddreams.com/product/opblaasbare-bedrand/

VRIEND

7 maanden geleden

Wij hebben dit rek besteld via bol.com toen ze net een paar maanden oud was en nog niet kon draaien voor in de caravan. Dit keer voor het eerst op vakantie gebruikt en dit ging erg goed

7 maanden geleden

Reactie op Ptrs28

Wij hebben dit rek besteld via bol.com toen ze net een paar maanden oud was ...
Dat ziet er ideaal uit! Heb je een linkje toevallig?

VRIEND

7 maanden geleden

7 maanden geleden

Wij hebben in het peuterbed zo'n foam zwemrol onder het hoeslaken gestopt. Dan heb je een opkomend randje waardoor de kleine man er niet uitvalt. Ook makkelijk mee te nemen dus

7 maanden geleden

Wij leggen kussens op de grond. Hier valt hij regelmatig op, maar gaat altijd goed 😅

7 maanden geleden

Hier is de bedrand van Deryan de uitkomst!