13 Reacties

2 jaar geleden

Dippen in water helpt vaak

2 jaar geleden

Reactie op nrigters

Dippen in water helpt vaak
Ja ik doe wat melk over het brood en laat hem na elk hapje een slokje water nemen.

2 jaar geleden

Pindakaas is heel droog en kan een baby gemakkelijk in stikken. Ik zou beginnen met het brood zonder iets in een beetje warme melk te dippen En dan geven. Zo heb ik het ook bij mijn dochter gedaan en ga ik nu ook weer zo doen 😊

2 jaar geleden

Ik volg even mee. Baby pindakaas? Is dat anders dan? De mijne krijgt gewoon Calve of eigen merk van de deka 🙈

2 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Ik volg even mee. Baby pindakaas? Is dat anders dan? De mijne krijgt gewoon ...
Geen idee. Misschien laat ik me misleiden haha. Bij de baby voeding staat in de winkel ook pindakaas en pruimenstroop. In calve zit denk ik te veel zout en suiker.

2 jaar geleden

Reactie op isaisa

Pindakaas is heel droog en kan een baby gemakkelijk in stikken. Ik zou begi ...
Dit had ik op advies van het consultatiebureau gedaan, maar ik zal eens proberen zonder iets.

2 jaar geleden

Reactie op dirkje21

Dit had ik op advies van het consultatiebureau gedaan, maar ik zal eens pro ...
Ja ze zeggen indd overal wat anders, nu mag je bijvoorbeeld ook geen smeerkaas en leverworst terwijl dat 3 jaar geleden bij mijn dochter nog wel mocht. En toen werd juist pindakaas afgeraden. Maar uit ervaring doe ik het liefst geen pindakaas , dat plakt heel erg aan dr gehemelte en word uiteindelijk 1 groot stuk. Tis altijd zo eng aan het begin. Succes in ieder geval 😊

2 jaar geleden

Wij begonnen met het aanbieden van een broodkorst. Hierna dippen in de kv en nu kan ze goed kauwen en krijgt ze stukjes. We begonnen met een beetje boter op brood en nu krijgt ze broodbeleg uit de babyschappen. Onze dochter eet inmiddels een hele boterham😅

2 jaar geleden

Wij deden eerst met een beetje thee besprenkelen. Dit heb ik 1 keer gedaan daarna eigenlijk niet meer omdat het gelijk goed gaat.

2 jaar geleden

Wij doen de pindakaas op het korstje en dan er aan laten sabbelen. Ik heb pindakaas van ah huismerk, 100% pindakaas. Daar zitten alleen pinda's in Lees goed het etiket van je pindakaas. Paar jaar geleden heeft de babychocopasta de prijs voor het meest misleidende product gewonen. En in de speciale kinder appelstroop zit meer suiker dan die wij standaard in huis hebben

2 jaar geleden

Beetje roomboter met 100% pindakaas of stukje geroosterd brood. Of geprakte avocado. Vind ze ook heerlijk. Wij volgen kleintjes dus vuistgrote stukken brood waar ze dan op zit te sabbelen. Gaat steeds meer echt naar binnen.

2 jaar geleden

Wij doen de pindakaas op het korstje en dan er aan laten sabbelen. Ik heb p ...
Thnx voor de tip! Ik heb vandag gewoon een korstje gegeven zonder iets en hij vond het heerlijk!

2 jaar geleden

Reactie op dirkje21

Thnx voor de tip! Ik heb vandag gewoon een korstje gegeven zonder iets en h ...
Jeeeej 😊 Ik ben gisteren begonnen met een sneetje brood (2 weken geleden ook al geprobeerd) hij at hem nu helemaal op zonder moeite. Dus ik denk dat het gewoon eerst even wennen is en dan is het korstje een mooi begin. Als je over een paar weken een sneetje brood aanbiedt zal hij hem waarschijnlijk zo op eten 😉