1220 Reacties

3 jaar geleden

hier was ik 10 weken zwanger. verbergen word heel lastig inmiddels😋

3 jaar geleden

14w1d❤

3 jaar geleden

13 weekjes en begint nu wel zichtbaarder te worden

3 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

14+4 vandaag 😍
Wauw die van jou is al flink

3 jaar geleden

Donderdag ben ik 13 weken dus valt mee. Ik kan nu nog verbergen😆 en zwanger van de 3 Maandag verloskundige dis na elke afspraak ern nieuwe foto

3 jaar geleden

Hier was ik 12 weken. Nu begint het toch wel op te vallen... Ik vind dat precies wel vlug voor een eerste zwangerschap, dat wel...

3 jaar geleden

Reactie op NatasKw

13 weekjes en begint nu wel zichtbaarder te worden
Welke app is dit ? 😁

3 jaar geleden

Reactie op flora345

Welke app is dit ? 😁
Preggers, leuke manier om foto’s te maken 😊

3 jaar geleden

12 + 5🥰

3 jaar geleden

13 weken haha nog helemaal niks ben zelfs 3 kilo afgevallen 🤨

3 jaar geleden

11+4 van de tweede!🌸

3 jaar geleden

Durf mijn buik al bijna niet te delen met iedereen die over darmen buikjes begint. Het is een combinatie tussen darmen,maag en stand van je baarmoeder en of die al naar voren, achter of aan de zijkanten zit. Ieder lijf is anders! Hier nu 13+5.

3 jaar geleden

Dit was met 12 weken. Vandaag ben ik 13+3.

3 jaar geleden

12 weken!

3 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Durf mijn buik al bijna niet te delen met iedereen die over darmen buikjes ...
Mee eens, die "het zijn je darmen" zinnetjes 🙄 laat mensen trots zijn op wat ze hebben, geniet van je veranderende buik, er groeit een baby in

3 jaar geleden

13 weken 🥰

3 jaar geleden

Dit is 11+3 en mijn eerste zwangerschap. In een jurk valt het nog veel meer op.

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouwtjevandalen

Mee eens, die "het zijn je darmen" zinnetjes 🙄 laat mensen trots zijn op w ...
Echt he, bij zoveel topics: “dat kan niet” “mijn vk zegt” “dat is echt te vroeg”...breng een boek uit over zwanger zijn als je alles zo goed weet ipv op een app zwijmelende mama’s de grond in te boren 😂

3 jaar geleden

Bij mij zie je nog weinig (11+2 hier, afgelopen weekend), maar ik had wel zo’n stretchy buikbroekje onder m’n jurk aan. Was de afgelopen weken vooral wat opgeblazen vanwege m’n darmen maar dat is nu niet meer 😊

3 jaar geleden

Ik ben nu 10+6 en merk toch verandering aan mijn buik. Ik had sowieso al een klein buikje maar nu is het ronder en meer naar voren gericht zeg maar. Kan dit? Is mijn eerste zwangerschap.