15 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Misschien ipv een theelepel het op een broodje heel dun te smeren. Misschien is de hoeveelheid te veel in een keer? Wellicht helpt het! 🤞🏼

2 jaar geleden

Geef je de pindakaas puur? Of zit het gemixt in een groente/fruithapje?

2 jaar geleden

Wij doen een beetje pindakaas door een banaan. Anders is het veel te plakkerig

2 jaar geleden

Pindakaas heeft ook wel een bijzondere structuur. Ik word er zelf ook niet bepaald gelukkig van om het van een theelepel af te eten. Geef je al brood? Dat je het op een broodje doe?

2 jaar geleden

Wij mixen het door een groentehandelaar. Vooral icm courgette is top aangezien het door de pindakaas minder waterig wordt.

2 jaar geleden

Reactie op amira_

Wij mixen het door een groentehandelaar. Vooral icm courgette is top aangez ...
Groentehapje bedoel ik natuurlijk 🙊

2 jaar geleden

Ik ga binnenkort ook pindakaas introduceren, wil dat mixen door de doperwten puree of bananenhapje.

2 jaar geleden

Geef je de pindakaas puur? Of zit het gemixt in een groente/fruithapje?
Ik gaf het puur idd en dan een klein beetje want brood eet ze nog niet

2 jaar geleden

Ik ga het nog eens proberen door een ander hapje heen…. Al vind ik het wel eng nu want het is zo zielig als ze zo spuugt ☹️

2 jaar geleden

Reactie op paulia

Ik gaf het puur idd en dan een klein beetje want brood eet ze nog niet
Dan zou ik het proberen te vermengen met groente of fruit hapje. Ik ben vrij makkelijk en geef het zo 1x per week random met groente van die dag

2 jaar geleden

Wij kregen van CB twee flyers met introductieschema's voor pinda en ei. Dan introduceer je over twee dagen in 6 stappen pinda en ei waar je baby aan kan wennen en met als doel een allergie te voorkomen. Maar idd niet zo puur, snap wel dat ze dat niet lekker vinden en plakt als een malle 🙈

2 jaar geleden

Ow dat is echt minder! Hier eet de kleine vanaf 3,5 maand pindakaas zodra mij man een Botberham pindakaas maakt ruikt ie het dan maakt ie de boel de boel tot ie ook mee Mag Happe en elke ochtend broodje ei ( wel in stukjes) maar vind alles heerlijk Gelukkig 🙈

4 maanden geleden

Hallo Paula, Ik ben benieuwd of je dochter uiteindelijk een pinda-allergie heeft gekregen of dat het spugen vanzelf is overgegaan? Ons zoontje is nu bijna 7 maanden en heeft de laatste 2 keer dat we pinda gaven ook zo ontzettend gespuugd. Ben nu ook erg bang voor een pinda-allergie…

3 maanden geleden

Reactie op Marlous van Herten

Hallo Paula, Ik ben benieuwd of je dochter uiteindelijk een pinda-allergie ...
Heeft jouw zoon de allergie? Mijn zoontje van 6 maanden spuugd ook alles uit na pinda in zn hapje

3 maanden geleden

Hier 2 jaar en nog geen pindakaas durven geven. 😳