7 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk.. dat je niet kunt voorkomen dat je kindje niet gaat huilen als je haar zelfstandig in slaap laat vallen. Ze huilen namelijk soms ook eventjes om de prikkels te kunnen verwerken 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kruumelke

Ik denk.. dat je niet kunt voorkomen dat je kindje niet gaat huilen als je ...
Ik sluit mij hierbij aan. Er zijn zat boeken van slaapcoaches. Slaaptipsvoorbabys, baby in droomritme en nog veel meer. Kan je er eentje aanschaffen die bij jou en je kindje past en die gaan toepassen

2 jaar geleden

Reactie op Kruumelke

Ik denk.. dat je niet kunt voorkomen dat je kindje niet gaat huilen als je ...
Ik ben het hier niet mee eens. Babies huilen niet als manier om in slaap te vallen. Babies vallen in slaap na het huilen uit vermoeidheid. Dan alsnog zal de cortisol (stresshormoon) verhoogd worden. Mijn baby heb ik maanden lang gewiegd en valt inmiddels meestal rustig zelf in slaap. Ik heb haar nooit laten huilen. En nog steeds niet.

2 jaar geleden

Begin met in slaap wiegen in je armen en haar in bed leggen met een doekje/speentje zodra ze bijna in slaap is. Vanaf dat punt kun je na een tijdje steeds iets korter wiegen en zal ze wennen aan het proces en weten wat er komen gaat. Dat werkte hier perfect. Kost wat tijd maar dat is een stuk beter dan in slaap laten huilen met het idee dat dat er gewoon hoort.

2 jaar geleden

Reactie op sshrnb

Ik ben het hier niet mee eens. Babies huilen niet als manier om in slaap te ...
Ja dat is de reden dat ik haar ook niet wil laten huilen maar ze is echt een moeilijke slaaper zelf in slaap vallen heeft ze denk ik 2 keer gedaan en da was in auto sinds de geboorte al kan ze moeilijk zelf slapen

2 jaar geleden

Dit spreekt mij wel aan kga dat is proberen

2 jaar geleden

Reactie op sshrnb

Begin met in slaap wiegen in je armen en haar in bed leggen met een doekje/ ...
Dit spreekt mij wel aan kga dat is proberen