10 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind hem te mooi om waar te zijn 😅

2 jaar geleden

Je hebt toch een buggy? Kan je niet kijken hoe je zoontje daarin zit? En dan beoordelen of hij hier in zou kunnen? Jari zit nog als een zak zout in de buggy die wij hebben. Dus ik durf nog geen dubbele buggy te kopen.

2 jaar geleden

het kan wel maar dan moet je de buggy in lig stand leggen. doe ik ook werkt prima. maar echt zitten kunnen ze idd nog niet😉

2 jaar geleden

Je hebt toch een buggy? Kan je niet kijken hoe je zoontje daarin zit? En da ...
Ja ik wil het dus voor de oudste en jongste samen. Ik word schijtziek van dat meerijdplankje. 🤣 ik zag er 1 van Thule maar die is meteen €880 en vanaf 6 maanden. Naja dat is die ookal bijna, maar tis lastig beoordelen. 🥲 Hij kan in de buggy die we hebben opzich prima zitten. Als we hem laten zitten op schoot kan hij ook even rechtop blijven zitten en valt die daarna weer om. Maar ben dan toch bang dat ik het te snel ga doen ofzo.

2 jaar geleden

Reactie op Annerieke85

het kan wel maar dan moet je de buggy in lig stand leggen. doe ik ook werkt ...
Thanks! Ja de oudste is al 3 en ze moeten er samen in. Liggend gaat zij gillen. 🤣

2 jaar geleden

Thanks! Ja de oudste is al 3 en ze moeten er samen in. Liggend gaat zij gil ...
als het goed is kun je de rugpanden van duo buggys afzonderlijk van elkaar in lig en/of zit stand zetten. mijn oudste is ook 3 maar zit al geruime tijd niet meer in de buggy maar loopt gewoon mee

2 jaar geleden

Reactie op Annerieke85

als het goed is kun je de rugpanden van duo buggys afzonderlijk van elkaar ...
Ja kleine afstanden loopt of fietst ze maar voor 5 km wandelingen is het toch fijn. Ik ga is kijken naar wat je zegt dankje!!

2 jaar geleden

Denk dat het prima kan. Je kindje is denk ik ongeveer half jaar? Onze tweeling zwervend tussen de 5 en 8 maanden door vroeggeboorte zitten nu in de liggende buggymodus van Mountain buggy Duet omdat die bakken te krap werden. Die lijkt dan een beetje op plaatje 2.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Denk dat het prima kan. Je kindje is denk ik ongeveer half jaar? Onze twee ...
Ja hij is bijna 6 mnd. Ga die wagen is bekijken thanks!

2 jaar geleden

Ja hij is bijna 6 mnd. Ga die wagen is bekijken thanks!
👍🏽 prima wagentje weet alleen niet of een kind van 3 er in past. Wordt wel heel voordelig aangeboden op marktplaats. Het is wel echt een kinderwagen dus is niet heel licht en compact.