14 Reacties

3 jaar geleden

Ik voel ook heel afentoe maar ook niet dagelijks dat komt van zelf wel ik ben 15+4 Dit is 2e kindje

3 jaar geleden

Ik voelde vorige week met 13 weken al heel licht beweging. Sinds een paar dagen voel ik het meerdere keren op een dag. Ben vandaag 14 weken.

3 jaar geleden

Ik voel mijn kindje af en toe, vooral als ik rustig lig. (15+3, 2e zwangerschap). Voelt echt als wanneer je een vis hebt gevangen (voor wie dat hier ooit heeft, haha: best wel krachtig en snelle beweging). Het zijn denk ik vooral de salto's en niet de schopjes nog. Moet er wel bij zeggen, ik heb een laag bmi en behoorlijk uitgerekte buikspieren na mijn vorige zwangerschap. Dus misschien ook makkelijker te voelen. Volgens mij hoef je op deze termijn niet dagelijks iets te voelen.

3 jaar geleden

Ik voel af en toe een soort gekriebel. Hier ook de 2e. Volgens mij hoef je echt nog niks te voelen hoor ☺️

3 jaar geleden

Ik dacht het met 14 wkn ook voor het eerst te voelen. Nu met 15+3 voel ik het vaker maar niet dagelijks, maar herken het nu wel echt. Bij 14 wkn twijfelde ik nog of het nu wel of niet de baby was.

3 jaar geleden

Ik ben woensdag 15 weken van de 2e en voel ook nog niks. Vanavond echo gehad en de kleine had een dansfeestje daarbinnen maar helaas niks gevoeld.

3 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger van de tweede maar ik voel nog niets hoor. Maar hebben een doppler dus ik hoor af en toe mooi het hartje kloppen.

3 jaar geleden

Jaa ik voelde van my sinds week 13. Maar ik voel het niet elke dag, soms na 2/3 dagen weer waardoor het me aan het denken brengt.

3 jaar geleden

Hoi, Ik ben nu 16 weken zwanger van mijn 2e kindje en voelde vanaf 11-12weken stilletjes wat beweging. Nu nog steeds maar ook zeker nog niet elke dag, kijk daar wel naar uit want is zo een heerlijk gevoel!

3 jaar geleden

Ik voel ook beweging en ben 14+3 is normaal bij een tweede!

3 jaar geleden

Ik voel al sinds 11 weken de baby. Mijn placenta ligt aan de achterkant, dat is vooral de reden dat ik het zo vroeg kon voelen. Maar ik herkende natuurlijk het gevoel, als het niet mijn tweede zwangerschap was had ik het waarschijnlijk niet herkend. Nu 15+1 en er is volop beweging, ik voel waar haar lijfje ligt af en toe, stompjes en schopjes, mijn vriend voelt het ook en er is al reactie op zijn hand op mijn buik. Maar word niet onzeker, de verloskundige zei toen wel direct erbij; wees niet ongerust als je soms dagen niks voelt in het begin, dat is heel normaal

3 jaar geleden

Ik ben nu 15+4 en sinds 14 weken ook af en toe beweging. Gister controle gehad bij de verloskundige en daar wel aangegeven dat ik soms onzeker ben (ondanks de tweede zwangerschap) omdat het gevoel niet dagelijks is. Daar werd verteld dat het kan dat ik nu wat voel en dat ik daar dan van moet genieten. Pas bij 28 weken moet je het kindje dagelijks meerdere keren voelen. Dit stelde mij wel wat gerust dat het ik deze fase van de zwangerschap niet elke beweging hoef te voelen (hoe jammer dat ook is om haar niet elke dag te voelen)

3 jaar geleden

Ik ben 16 wk zwanger van mn 4de kindje.. en voel ook sporadisch iets.. niks om je zorgen over te maken want je kan ook net zoals ik je placenta aan de voorkant hebben waardoor je de kleine minder snel voelt

6 maanden geleden

Ik ben 13 weken en heb het idee het ook af en toe al te voelen, echt laag in de buik alsof die tegen/langs men baarmoeder drukt heel bijzonder!