9 Reacties

2 jaar geleden

ik heb geen advies maar super vervelend. ik zou opnieuw in gesprek gaan met de huisarts. er zijn misschien andere opties

2 jaar geleden

Wij hebben ook lactulose gekregen. Ze gebruikt dit nu al ruim een maand denk ik ook 5 ml. Maar de drollen blijven ontzettend hard. Ze zit niet verstopt ofzo maar ze moet wel ontzettend hard persen om ze eruit te krijgen. Dus hebben niet het idee dat het echt werkt

2 jaar geleden

Van lactulose kunnen ze inderdaad buikpijn en krampen van krijgen . Gebruik eens een glycerine suppo, dit heeft geen bijwerkingen en binnen het halfuur een goed gevulde pamper . Als er een blokkade zit ergens dan is het met dit wel weg . Mocht je al.groentenpap geven dan zou ik er wat olijfolie bij doen . Dit kan ook helpen .

2 jaar geleden

Krijgt ze al vaste voeding? Zoja, mee stoppen!

2 jaar geleden

Ja ze krijgt al oefenhapjes zo nu en dan. Is dit niet goed voor de darmen dan dat je zegt ermee stoppen? Ze had deze klachten ook al voor de vaste voeding. Olijfolie doe ik er indd doorheen, extra water bij de voeding en zoveel mogelijk extra water tussendoor laten drinken.

2 jaar geleden

Reactie op Joelle123

Ja ze krijgt al oefenhapjes zo nu en dan. Is dit niet goed voor de darmen d ...
Van vaste voeding kunnen ze idd verstopping krijgen. Je zou het eens 2 weken kunnen proberen

VRIEND

2 jaar geleden

Onze zoon reageert heel goed op pruimen. Ik stoom ze en doe ze dan in de blender, dan heeft hij een soort pruimenpap. Hij heeft dan diezelfde dag nog een luier vol. Misschien een idee als je dochtertje fruit hapjes eet. (Ik doe er dan vaak een beetje mango bij, dan is het niet zo zuur. )Heel veel sterkte, wat zielig dat ze er zo'n last van heeft!

2 jaar geleden

Even goed in verdiepen welke groente en fruit hapjes verstoppend kunnen werken. Die dan niet meer geven. Wij geven eens in de 4 dagen een pruimenhapje. Verder olijfolie door de groentehap.

2 jaar geleden

Ze heeft echt pas 7 of 8 keer in totaal mini oefen hapjes gehad, verder nog nooit wat anders dan de melk die ze krijgt. De hele dag is een en al ellende, lijkt wel als voor de KMA. Ze zit helemaal onder de uitslag ook, heeft ze nog nooit gehad. Dus het lijkt inderdaad wel op iets waar ze niet tegen kan. Gisteren en vandaag heeft ze niks gehad, hoogstens dan donderdag op de opvang? Eens navragen wat ze daar gegeten heeft.