34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Hoi misschien zou je een clear blue test kunnen doen mijn testen van de act ...
Hoi, mijn eerste testen waren ook allemaal heeeel licht en dat geen verandering in. Werd er erg onzeker door. Clear blue test gehaald en onzekerheid was direct weg. Hartstikke zwanger. Even een investering in een dure test maar wel gelijk resultaat;)

3 jaar geleden

Reactie op Celinee

Hoi, mijn eerste testen waren ook allemaal heeeel licht en dat geen verande ...
Ja precies dat had ik dus ook Ben nu bijna 5 weken maar word soms zo onzeker over wat ik allemaal lees dat testen later ineens negatief kunnen zijn Heb tot nu toe geen bloedverlies ofzo maar ook niet echt symptomen beetje lui af en toe of idee dat je vocht verliest maar dat is nu ook veel minder word echt gek van onzekerheid hoop dat het snel 26 juni is

3 jaar geleden

Reactie op Zzzan

Hoi Wendy, ik had ook die testen, van de Action toch? Ik had ook steeds een ...
Ik heb er ook van Sensitest gehad was zelfde euvel heb nog van predictor liggen die probeer ik morgen en anders maar op naar het Kruidvat

3 jaar geleden

Helaas, vanmorgen was de test helemaal negatief. Miskraam dus. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik bloed nog niet en volgens de verloskundige hoeft dat ook helemaal niet te gebeuren en zou ik pas over een maand weer normaal ongesteld moeten worden. Vind ik zo raar klinken!

3 jaar geleden

Je kan bloed laten prikken ook, normaal verdubbelt het hcg per 2 a 3 dagen. Dan ben je zekerder of de zwangerschap zich doorzet

3 jaar geleden

Helaas, vanmorgen was de test helemaal negatief. Miskraam dus. Heeft iemand ...
Moeten hun dat niet controleren dan

3 jaar geleden

Helaas, vanmorgen was de test helemaal negatief. Miskraam dus. Heeft iemand ...
Hoi, ik heb vorig jaar een miskraam gehad rond de 5 weken. Hier kwamen we achter tijdens de eerste echo.. Ik begon ook niet vanzelf te bloeden, daarom doorgestuurd naar het ziekenhuis om het daar op te weken. Nadien weer controle gehad of alles 'weg' was..

3 jaar geleden

ahhh wat jammer zeg. Geen ervaring met een vroege miskraam. Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Jill1991

Hoi, ik heb vorig jaar een miskraam gehad rond de 5 weken. Hier kwamen we a ...
Ja dit was bij mijn vorige miskraam ook (maar toen was het een leeg vruchtzakje en kwamen we er bij week 7 achter). Ben toen gecurreteerd. Vind het dus heel raar dat de verloskundige zegt dat ik nu niks hoef te doen en gewoon weer kan proberen zwanger te worden.

3 jaar geleden

Ja dit was bij mijn vorige miskraam ook (maar toen was het een leeg vruchtz ...
Ja vind ik ook heel raar dat de verloskundige dit aangeeft..

2 jaar geleden

Ja, net nog haha. Verschillende testen allemaal licht dus weet ook niet zo goed wat ik moet denken..

7 maanden geleden

Dit licht streepje betekend dit zwanger

één maand geleden

Reactie op wendy198724

Hier ook. Heb donderdag 28 mei m’n test gedaan en was positief. Maar deze w ...
Hoe was dit nog afgelopen?