10 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou gaan.. je weet nooit! En een verwaarloosde oorontsteking kan zo ontzettend zeer doen en ben je er langer zoet mee.

2 jaar geleden

Je zou evt. kunnen bellen en overleggen of het verstandig is om langs te komen.

2 jaar geleden

nou ik heb beide dames 3 jaar en 5 maand aan de antibiotica voor de oorontsteking...het doet ook gruwelijk zeer een oorontsteking

2 jaar geleden

Hier ook een kindje nu met dubbele ooronsteking. Zitten aan antibiotica en zelfs extra pijnstilling. Is ook door verkoudheid gekomen.

2 jaar geleden

Ik zou wel gaan. Echt iedere keer met ontsteking gaan. Zo bouw je bij de ha ook een 'dossier' op en hoef je straks misschien niet oneindig lang te wachten als je na de twintigste keer oorontsteking een doorverwijzing wil naar de kno arts.

2 jaar geleden

Ik heb gebeld. Na het open gaan van het oortje wil de dokter het inderdaad beoordelen na een week of het oortje dicht is ivm infectiegevaar. Dank allemaal!

2 jaar geleden

Ik had ook een vermoeden. Maar ik werd door de assistente doorgestuurd naar de GGD. bel die maar op voor een testafspraak want koorts en verkoudheidsklachten kunnen ook corona zijn 😑

2 jaar geleden

Reactie op S-R-

Ik had ook een vermoeden. Maar ik werd door de assistente doorgestuurd naar ...
Dat hoefde bij ons niet hoor. Huisartsenpost niet en eigen huisarts ook niet. Bij huisartsenpost was de arts wel helemaal in pak + alle voorzorgmaatregelen. Snap dat ze heel voorzichtig zijn want mijn collega wel een baby met corona en kindje is opgenomen geweest en al met zuurstof en zo

2 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Dat hoefde bij ons niet hoor. Huisartsenpost niet en eigen huisarts ook nie ...
Hier deden ze echt moeilijk. Koorts is vandaag al gezakt. Maar hij lijkt ook gewoon oorpijn te hebben. Had er wat troep inzitten gisteren maar hij is ook licht verkouden. Hij heeft niet echt last van die verkoudheid. Maar zit gewoon niet lekker in zijn vel. Veel huilen en kreunen, flessen slecht drinken en huilen om de zoveel slokken die hij opdrinkt. Heel veel slapen. Als hij uit bed is steeds de handen voor zijn ogen alsof hij last heeft van het licht. Steeds met zijn hand bij zijn oortje zitten. Dusja niet mijn vrolijke baby die normaal tonnen aan energie heeft.

2 jaar geleden

Reactie op S-R-

Hier deden ze echt moeilijk. Koorts is vandaag al gezakt. Maar hij lijkt oo ...
Dan zou ik lekker de huisarts overslaan en huisartsenpost bellen.