38 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het nu ook. Eerst kon ik mn buik ook nog wel inhouden maar nu echt niet meer en het ziet er gewoon uit alsof ik minstens 5 kg ben aangekomen. Kn niet wachten tot het een echte zwangerschapsbuik wordt want dit maakt me best onzeker

3 jaar geleden

Ik heb dit ook!!! Heb echt het idee dat het gewoon vet is van het hele toegeven aan mn cravings..

3 jaar geleden

Reactie op Inge2021

Ik heb dit ook!!! Heb echt het idee dat het gewoon vet is van het hele toeg ...
Same here.. ik mis echt de discipline en eet de hele dag door. Zie behalve mn buik verder nog niks écht dikker worden maar voel me wel zo

3 jaar geleden

Reactie op nathalie27091987

Oh jaaaa hier heb ik ook last van! Ik ben 10+3 zwanger maar heb echt een he ...
Heb hetzelfde 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Wat mij betreft zou je je nooit hoeven schamen voor je lichaam. En dan al helemaal niet als je een wondertje aan het creëren bent.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik ben nu 14 weken. Ik denk dat ik in een tussenfase zit van mijn normale lichaam (al wat voller) naar zwangerbuik. Een vriendin van me zei vandaag dat ze echt wel ronding zag en niet vet. Ik zie dat in m’n spiegel nog niet zo. Even wennen denk ik.

3 jaar geleden

Wat een fijne topic! Zelfde hier!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, pas gelukkig nog wel in mijn bikini met deze zonnige dagen😅 ☀️

3 jaar geleden

Ik zie mensen kijken naar mijn buik en hoor ze denken: coronakilo's of zwanger? 😅 Soms steek ik mijn buik dan extra naar voor of streel ik over mijn buik. 😊 Ik voel me er ook onzeker over.

3 jaar geleden

Reactie op Mamasita

Ik zie mensen kijken naar mijn buik en hoor ze denken: coronakilo's of zwan ...
Heel herkenbaar 😂🙊

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben ook ontzettend onzeker. Voel me dik en niet zwanger. Last van obstipatie en opgezette buik. Ik heb nu ook een maat groter. Ik had eerst cup 75C nu 80 a 85 D. Vooral de omvang is een maat toegenomen. Dat heb ik ook met broeken. Ik hoop dat ik straks me oude maat gewoon terug krijg. Probeer nu wel consequent 2 a 3 keer te sporten. Eerst had ik daar echt geen energie voor. Meiden wij zijn in iedergeval niet de enige moeten we maar denken. Maar man wat is het lastig soms!

3 jaar geleden

Gister mijn man een plezier gedaan en naar recreatieplas gegaan. In mijn bikini.... toch zijn er vrouwen die je dan uitlachen... ze dachten dat ik sliep.. dus heb er wat van gezegd... volwassen vrouwen die zelf kinderen hebben dus weten wat een zwangerschap inhoud. Vrouwen onder elkaar kunnen zo hard en kinderachtig zijn

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Gister mijn man een plezier gedaan en naar recreatieplas gegaan. In mijn bi ...
Nouja zeg belachelijk!! Goed dat je er wat van hebt gezegt, hoop dat ze zich diep schamen..

3 jaar geleden

Hier nog iemand die zich net een wandelende walrus voelt.. ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Zo bescheiden en mooi als ik toen zwanger was, gaat het dit keer waarschijnlijk niet worden... nou ja hopelijk wordt het dan maar snel een echte zwangerschapsbuik!

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Gister mijn man een plezier gedaan en naar recreatieplas gegaan. In mijn bi ...
Jeetje zeg! Super kinderachtig en respectloos. Wees maar trots op je buikje! Je bent immers een wondertje aan het creëren 💜

3 jaar geleden

Ik voel me op dit moment heerlijk. Echt ik heb schijt aan alles wat iedereen denkt. Had ik al en nu helemaal. Waarom je druk maken om wat andere mensen denken. Ken ze toch niet. En degene die ik wel ken weten over het algemeen dat ik zwanger ben.. let it go meiden!! Geniet gewoon van het groeiproces!! Toch het meest bijzondere wat er is🥰

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Gister mijn man een plezier gedaan en naar recreatieplas gegaan. In mijn bi ...
Jeetje, wat kinderachtig van ze zeg! Kleine kleuters. Ik vind het stoer dat je het gedaan hebt 💪